Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TOMMYGUN zei:De beste Doom is de eerste!


al mijn deaths waren gwn cheap shots... was wel vrij makkelijk tot act 4 al geraakt. Maar blijkbaar is act 6 de echte miserie
. Had gisteren alleen niet zoveel tijd. Straks of morgen nog eens opnieuw!
geweldig spel. Wel simpeler als ik me herinner 

)
En die soundtrack off course 
Dustar zei:Hmmm... Full Throtle zojuist uitgespeeld. Kon me niet meer herinneren dat het zo een kort spel is. Desondanks is het toch weer een sfeerrijke titel.
Next!

Episode 1 van Doom uitgespeeld en damn
De moeilijkheidsgraad (hurt me plenty) vond ik al behoorlijk pittig (zeker als je enkel nog maar je pistool hebt omdat je een te schietgrage trigger finger hebt )
Heerlijke shooter die misschien grafisch vandaag niks meer voorstelt maar gameplay + level bouw is toch wel nog altijd zalig En die soundtrack off course
Murugan zei:Speel eens Day of the Tentacle![]()

Haita zei:Heb ook die Doom BFG edition liggen en ik word altijd kotsmisselijk tijdens het spelendamn motion sickness!
