Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JimmyPatterson

Legacy Member
Doom :)


Heb Doom 3 BFG gekregen voor Kerstmis en ben onmiddellijk terug begonnen met de oude Doom :love:

JimmyPatterson

Legacy Member
TOMMYGUN zei:
De beste Doom is de eerste!


Heb dat spel al verschillende keren uitgespeeld maar ik blijf het spelen; it's so good :love:


OT:
Jet Set Radio gekocht :)
Heb de Xbox versie eens vaag gespeeld dus ben benieuwd!

Murugan

Legacy Member
Blood, Doom, Hexen, Heretic, ROTT,... allemaal toppers IMO en veel meer fun dan hedendaagse shooters

_keeny_

Legacy Member
Ik heb ook doom 3 bfg gekregen voor kerst van mn vriendin, ben eerst met doom 3 zelf bezig, daarna volgen de 1 en 2 :) geweldige herrineringen aan de eerste :p

MagolFromHell

Legacy Member
Earthbound is afgelopen en nu net begonnen met Lunar: silver star story gevolgd door Castlevania symphony of he night :)

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Gisteren al wat Shadow Warriors (Ninja Gaiden) gespeeld op de NES van mijn santa pakketje :D al mijn deaths waren gwn cheap shots... was wel vrij makkelijk tot act 4 al geraakt. Maar blijkbaar is act 6 de echte miserie :lol:. Had gisteren alleen niet zoveel tijd. Straks of morgen nog eens opnieuw!

Ook al even Kirby's Adventure terug gedaan, zo'n nostalgie :love: geweldig spel. Wel simpeler als ik me herinner :unsure:

KillingRaptor

Legacy Member
Momenteel bezig met twee games die wel niet echt retro zijn maar wel wat gemeen hebben met retro... Ten eerste Epick Mickey: Power of Illusion op 3DS, wat eigenlijk zelfs een opvolger is van Castle of Illusion op Master System/Mega Drive. Daarnaast ook LittleBigPlanet PS Vita aan het spelen, wat toch ook wel dat oldschool 2D platform gevoel heeft.

Dustar

Legacy Member
Hmmm... Full Throtle zojuist uitgespeeld. Kon me niet meer herinneren dat het zo een kort spel is. Desondanks is het toch weer een sfeerrijke titel.
Next!

JimmyPatterson

Legacy Member
Episode 1 van Doom uitgespeeld en damn :love:

De moeilijkheidsgraad (hurt me plenty) vond ik al behoorlijk pittig (zeker als je enkel nog maar je pistool hebt omdat je een te schietgrage trigger finger hebt :( )

Heerlijke shooter die misschien grafisch vandaag niks meer voorstelt maar gameplay + level bouw is toch wel nog altijd zalig :) En die soundtrack off course :love:

Murugan

Legacy Member
Dustar zei:
Hmmm... Full Throtle zojuist uitgespeeld. Kon me niet meer herinneren dat het zo een kort spel is. Desondanks is het toch weer een sfeerrijke titel.
Next!

Speel eens Day of the Tentacle ;)

TOMMYGUN

Legacy Member
Episode 1 van Doom uitgespeeld en damn

De moeilijkheidsgraad (hurt me plenty) vond ik al behoorlijk pittig (zeker als je enkel nog maar je pistool hebt omdat je een te schietgrage trigger finger hebt )

Heerlijke shooter die misschien grafisch vandaag niks meer voorstelt maar gameplay + level bouw is toch wel nog altijd zalig En die soundtrack off course

Episode 1 is ook mijn favoriete episode aangezien deze ook voor mij de meest nostaligische waarde heeft omdat ik vroeger alleen de shareware-versie van Doom had.
Doom op onze windows 95, wat mis ik m'n bakkie.

Dustar

Legacy Member
Murugan zei:
Speel eens Day of the Tentacle ;)

Die ligt hier ook nog, is er zo eentje die ik om de paar jaar eens opnieuw speel.
Maar denk dat ik de oude Sam & Max nog eens ga bovenhalen; da's al lang geleden. :-)

Den_Hidde

Legacy Member
momenteel speel ik nog niks, ik zit voor mijn games en probeer uit te dokteren welk spel de eer krijgt om mijn laatste spel van 2012 te zijn :)
Ik gok Shenmue, ah ma dan zie ik Ocarina of time en final fantasy 6 :D damn Head explodes

Den_Hidde

Legacy Member
Gisteren geeindigt met Terranigma toch wel één van de favorieten. Komt mijn neefje hier binnen met de 3ds dus ja laatste spel van 2012 is New Super Mario bros ! :D kick ass !
Beste wensen aan iedereen trouwens ;)

BLPGRN

Legacy Member
Heb ook die Doom BFG edition liggen en ik word altijd kotsmisselijk tijdens het spelen :( damn motion sickness!

MagolFromHell

Legacy Member
Haita zei:
Heb ook die Doom BFG edition liggen en ik word altijd kotsmisselijk tijdens het spelen :( damn motion sickness!


Gewoon gemberpillen. (Antimetil) gewoon bij de apotheker. 100% natuurlijk.
30Min voor het spelen innemen en je kan gamen :)

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Al tot de 6e wereld geraakt van Kirby's Adventure (er zijn er 7 als ik dat correct herinner).

En Mario Kart op de GBA al uitgespeeld op 50cc (easy dus :p)

Waren allebei kerstkadootjes van mijn secret santa :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan