Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Redraptorx zei:Wel raar dat er een aantal mensen zijn die per se hun spel willen op de release en er extra voor betalen terwijl als je even veel betaald online op origin heb je je spel op het uur van release en kan je een maand vroeger beginnen spelen op de beta.
Redraptorx zei:Wel raar dat er een aantal mensen zijn die per se hun spel willen op de release en er extra voor betalen terwijl als je even veel betaald online op origin heb je je spel op het uur van release en kan je een maand vroeger beginnen spelen op de beta.
Witte8 zei:@CobraX
Van horen zeggen...
Download Origin-Beta...maak een account of log in met uw bestaande EA account. Als de winkel al niet in het Nederlands staat, klik dan rechts op het "tandwiel" icoontje voor naar settings te gaan en daar kan je je taal aanpassen en zie je ook opties ivm de game installers....die kan je perfect bewaren en dergelijke...
Paniek voor niks...
Groeten
Gladz0r zei:Stel dat ik nu nog bij origin bestel, zal ik dan ook nog de early access krijgen of is dit afgelopen?
^MystiQ zei:Hier besteld bij de Game Mania![]()

Gladz0r zei:Dan toch maar bij Origin besteld en GameMania pre-order laten varen.
Weet iemand wanneer je de beta zal kunnen downloaden?
,denk niet dat het preloading is of hoe da ook noemt zo als bij steam