Archief - Waar hebben jullie BF3 besteld?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CobraX

Legacy Member
Heb het spel uiteindelijk bij game.co.uk besteld. Het heeft me 32,94 £ (oftewel 37,54 €) gekost voor BF3 Limited Edition + Physical Warfare Pack. :)

Witte8

Legacy Member
@CobraX

Van horen zeggen...

Download Origin-Beta...maak een account of log in met uw bestaande EA account. Als de winkel al niet in het Nederlands staat, klik dan rechts op het "tandwiel" icoontje voor naar settings te gaan en daar kan je je taal aanpassen en zie je ook opties ivm de game installers....die kan je perfect bewaren en dergelijke...

Paniek voor niks...

Groeten

Redraptorx

Legacy Member
Wel raar dat er een aantal mensen zijn die per se hun spel willen op de release en er extra voor betalen terwijl als je even veel betaald online op origin heb je je spel op het uur van release en kan je een maand vroeger beginnen spelen op de beta.

MegaMentor

Legacy Member
Redraptorx zei:
Wel raar dat er een aantal mensen zijn die per se hun spel willen op de release en er extra voor betalen terwijl als je even veel betaald online op origin heb je je spel op het uur van release en kan je een maand vroeger beginnen spelen op de beta.

Een maand vroeger? Ge bedoelt 2 dagen vroeger.

u4ea

Legacy Member
Redraptorx zei:
Wel raar dat er een aantal mensen zijn die per se hun spel willen op de release en er extra voor betalen terwijl als je even veel betaald online op origin heb je je spel op het uur van release en kan je een maand vroeger beginnen spelen op de beta.

Wel raar dat er mensen zijn die perse hun spel op releasedag willen hebben en hem daarom op origin bestellen terwijl ge da evengoed 10 euro goedkoper kunt bestellen. En dan kunt ge nog ne opteren voor nen Originkey dat goedkoper is en ge waarschijnlijk op release hebt dan.

CobraX

Legacy Member
Witte8 zei:
@CobraX

Van horen zeggen...

Download Origin-Beta...maak een account of log in met uw bestaande EA account. Als de winkel al niet in het Nederlands staat, klik dan rechts op het "tandwiel" icoontje voor naar settings te gaan en daar kan je je taal aanpassen en zie je ook opties ivm de game installers....die kan je perfect bewaren en dergelijke...

Paniek voor niks...

Groeten

Mijn OS is volledig in het Engels (zowel de taal als de user locale) en dan is het onmogelijk om de store in het Nederlands te krijgen. Maar eerlijk gezegd wil ik de taal van de Origin applicatie in het Engels (dit lukt wel) en de taal van de store in het Engels (dit lukt niet). En dat komt omdat de taal van de store bepaald wordt via je IP adres. Ik wil de taal van de store gewoon in het Engels omdat het op niks trekt in het Nederlands/Frans.

Den Jiver

Legacy Member
Ik heb het besteld bij Simplygames.com voor 34.85 Pond,plus 2,5 Pond voor de post,is samen een 37,35 Pond.
Heb de bestelling gedaan op 8 September,ik wil dit er even bijzeggen want ik heb de indruk dat de prijs stijgt naarmate de lancering dichterbij komt.

Gladz0r

Legacy Member
Stel dat ik nu nog bij origin bestel, zal ik dan ook nog de early access krijgen of is dit afgelopen?

sele

Legacy Member
Gladz0r zei:
Stel dat ik nu nog bij origin bestel, zal ik dan ook nog de early access krijgen of is dit afgelopen?

vandaag kan je no bestellen en dan heb je nog die early acces vanaf morgen niet meer,actie loopt tot de 25ste

ILIQUID

Legacy Member
^MystiQ zei:
Hier besteld bij de Game Mania :p

Ik ook, want voor vrijdag ga ik nog niet kunnen gamen en night launch is demax!


Hier ook nog es posten:
Iedereen die de clan nog niet gejoined heeft en die wilt: doen!

+ we zouden graag een server betalen: als we met 20 zijn kost het echt bijna niks ;)

Gladz0r

Legacy Member
Dan toch maar bij Origin besteld en GameMania pre-order laten varen.
Weet iemand wanneer je de beta zal kunnen downloaden?

sele

Legacy Member
Gladz0r zei:
Dan toch maar bij Origin besteld en GameMania pre-order laten varen.
Weet iemand wanneer je de beta zal kunnen downloaden?

ik veronderstel dinsdag :),denk niet dat het preloading is of hoe da ook noemt zo als bij steam
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan