Archief - Waar hebben jullie BF3 besteld?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arcan

Legacy Member
Had ik ook gedaan. Ze houden u serieus aan het lijntje zodat je uiteindelijk wel een werkende key krijgt maar het duurt heel lang. Ik weet ook nog dat bepaalde mensen zelfs duitse keys kregen. Nuja, met bf3 kan het evengoed zeer vlot verlopen :-)

Sent from my Liquid using Tapatalk

Talis

Legacy Member
Hey allemaal,

Ik ga binnekort mijn pre order plaatsen voor BF3 limit edition. Zou dit graag via online store doen om toch wat euries te ebsparen Maar wel graag bij release spel in de bus hebben.

Welke zijn de meest goedkope en betrouwbare online sites om spel momenteel te bestellen ( Zou graag spel echt hebben dus geen key) en ook niet bestellen via The Hut ( had hier Brink besteld en spel pas 3 weken na release ontvangen)

Alvast bedankt voor jullie feedback!

bLz

Legacy Member
Kheb mijn preorder gekocht als digital download van de EA Origin store. Voor zover ik weet krijg je daar ook het meeste bij je game. 49.99e voor de Limited edition, Back to Karkand DLC en het Physical Warfare pack. Je krijgt ook beta access en 48h head start access.

EA Origin store

CobraX

Legacy Member
Ik twijfel nog waar ik het ga kopen.

1) ShopTo (zou de eerste keer zijn dat ik daar bestel)
2) Origin (vraag mij af of je een backup kan nemen zoals bij steam het geval is)
3) Mediamarkt (CoD BO heb ik daar op de launchdate gekocht voor 42 euro of zo zonder pre-order of dergelijke)

Ohm

Legacy Member
De LE in de Game mania. Normaal doe ik nooit geen pre-orders maar voor deze maak ik een uitzondering.

iLu_RoX

Legacy Member
Zodra mijn leefgeld binnen is bestel ik die op origin denk ik :-)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Private_BE

Legacy Member
camino zei:
Besteld bij thehut.com vandaag.
Is goedkoper dan hier bij ons.

Idem hier, kheb hem een week geleden besteld. Alleen hoop ik op een snelle levering want dat is niet altijd het geval.

CobraX

Legacy Member
Ik denk dat de mensen die het spel via Origin besteld hebben, gekloot gaan zijn. Hun spel (menu's en dergelijke) zal in het Frans zijn aangezien de Origin store language voor België Frans is. Althans afgaande op de posts van iemand op het EA forum.

candear zei:
Oh no... be very very careful with that. I live in Poland , but I do not speak Polish, and everything, but I mean from presentation of the game to buy site is in Polish . When I pre-order BF3, I went guessing pressing buttons I do not understand the meaning . One problem might be the PayPal Account, I am not sure you will be able to pay in Corea with the American account .

Bottom line is I ask Origin Support on several occasions is it possible to have the origin in English, to be able to understand what is written there, but no answer ... nothing at all talking to deep space. wanted to buy another game, and they have it only ion polish ... I cannot but it in this country... this is unbelievable and disappointing in the same time

So I would be careful with this ...

Cheers

Bron: *klik*

candear zei:
I try going with Google translate, but everything stops at a certain step , I guess because of security reasons. I even try with this free Proxy websites, it also gets blocked when you try to buy the thing ... Yesterday I try to buy Miror's Edge, by guessing again , but the game is only in Polish , I do not even have the option to buy it in English , And this is frustrating. As you said I hope they wake up...
As for Steam, from Poland, I have it in English, and I am paying the games in euros , no change there ... yet ... I hope it stays so ...

Cheers

Bron: *klik*

georgiodavid

Legacy Member
Amazon . ongeveer 2 dagen later heb altijd gehad m'n bestelling.vroeger play.com en daar duurt wat langer.

camino

Legacy Member
Private_BE zei:
Idem hier, kheb hem een week geleden besteld. Alleen hoop ik op een snelle levering want dat is niet altijd het geval.

Dat kan idd 7-12 dagen duren bij thehut.com maar daar kan ik mee leven, tis een stukje goedkoper dan hier kopen en sommige zeggen dat het maar om 7 euro zou gaan maar dat klopt echt wel niet, het is meer dan 7 euro + als je 10-20 games per jaar koopt reken maar eens uit hoeveel geld je je bespaard.
Hier betaal je je alleen maar blauw aan die gangsters zoals organisaties als auvibel en sabam en ga zo maar door en de 21% btw en dergelijke meer.

Tis hetzelfde mee ne zetel; in nederland kost dezelfde zetel soms 300 euro goedkoper dan bij ons, laat die uit nederland bestellen en je komt nog 200 euro goedkoper uit. Tis hun eigen fout hier, de vlaming hier word in alles bestolen, meer en meer mensen verzetten zich dara tegen en ik doe dat op met sommige zaken.
Dat ze hier eens eerlijk prijzen hanteren en dan hoeft niemand nog in den buitenland te gaan bestellen, zo simpel is het.

Frado2005

Legacy Member
CobraX zei:
Ik denk dat de mensen die het spel via Origin besteld hebben, gekloot gaan zijn. Hun spel (menu's en dergelijke) zal in het Frans zijn aangezien de Origin store language voor België Frans is. Althans afgaande op de posts van iemand op het EA forum.



Bron: *klik*



Bron: *klik*

Ik heb bad company 2 op Origin en daar kan je gewoon de taal kiezen bij het installeren van de game, en dan kan je gewoon Engels kiezen. Zal bij BF3 wel niet anders zijn denk ik?

Devian

Legacy Member
Iemand idee of de GM in Aalst gaat meedoen met de nacht opening ?

bLz

Legacy Member
Frado2005 zei:
Ik heb bad company 2 op Origin en daar kan je gewoon de taal kiezen bij het installeren van de game, en dan kan je gewoon Engels kiezen. Zal bij BF3 wel niet anders zijn denk ik?

De versie die je koopt van de Origin store is the EU versie. Dat staat trouwens duidelijk op je bestelling. Je kan die installeren in verschillende talen.

Quote:
Édition Limitée Battlefield 3™
Téléchargement direct: Anglais(Europe), Français, Allemand, Italien, Polonais, Russe, Espagnol

Je kiest dus in welke taal je die wil downloaden.

Murugan

Legacy Member
Normaal koop ik altijd pas even na de release maar vandaag toch pre order gedaan bij de GM

Fraze

Legacy Member
GM omdatk hem snachts ga halen xD.

BTW: alle Belgische stores doen mee aan de nachtopening. (staat op website)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan