Archief - Waar hebben jullie BF3 besteld?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tekn0w!z

Legacy Member
Ik moet mijn exemplaar nog bestellen, enkel weet ik niet waar.
Indien ik deze bestel bij onlineshops zoals thehut, play.com, ... dan ga ik deze niet de dag zelf, misschien pas een week later, ontvangen..
Is Dreamland misschien een optie?

devil

Legacy Member
ik heb 1 keer op shopto besteld.
2 keer amazon uk
1 keer ea origin

zijn een paar versies bij voor vrienden vandaar meer als 1.

als ik u was koop het op Battlefield 3 Limited Edition - PC - ShopTo.Net

zeer goede prijs en zeer snelle levering , je zal uspel wss op de release hebben bij die mannen soms zelf nen dag vroeger ;)

demon326

Legacy Member
devil zei:
ik heb 1 keer op shopto besteld.
2 keer amazon uk
1 keer ea origin

zijn een paar versies bij voor vrienden vandaar meer als 1.

als ik u was koop het op Battlefield 3 Limited Edition - PC - ShopTo.Net

zeer goede prijs en zeer snelle levering , je zal uspel wss op de release hebben bij die mannen soms zelf nen dag vroeger ;)

Shopto heeft bijmij nog nooit op de release geleverd, koop BF3 voor een keertje uit eigen land :D

[PwF]Hchest

Legacy Member
Ik heb hem online gepreorderd bij game mania.

Komt btw een nachtopening staat op hun facebook!

e.House

Legacy Member
amazon.co.uk, boeit mij niet zo of het ik pas een week zal krijgen, in ieder geval een stuk goedkoper dan een Belgische winkel.

Don-Robo

Legacy Member
Ik heb hem bij Game Mania besteld en ga hem bij de nachtopening halen. Ik hoop er wel iets leuk bij te krijgen bij de nachtopening anders misschien toch ergens anders.

Born Kill3r

Legacy Member
Game mania, ben je gewoon 100 % zeker da je hem hebt op de release, en dan nu zelfs snachts al.. Kan nie beter!

coldvinc

Legacy Member
GM, ik heb graag het doosje en dan is het goedkoopste maar zo'n 7 euro verschil ofzo, pff daarvoor bestel ik het gewoon bij de GM in Aalst.

schuppekens

Legacy Member
hier gepreordered bij 12game, vorige keer mines of moria besteld en die kwam op de release aan :)

fragnetic

Legacy Member
pre-order bij game mania (genk). Die paar euro's meer boeit me niet.

Joeshoe

Legacy Member
Direct2drive. Voor zover ik kon vinden de goedkoopste digitale versie (€40).
Op thehut is hij nog iets goedkoper (€35), maar geen zin om 2 weken te wachten :p In Belgische winkels is hij gewoon te duur.

falc.be

Legacy Member
niet en zal er wellicht ook niet van komen. om eerlijk is er nog niets dat me overtuigd heeft. buiten dat het vol met 15 jarige rotjong gaat zitten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan