Archief - Waar hebben jullie BF3 besteld?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Portal

Legacy Member
consoleshop.be

Limited edition + gratis geleverd + geleverd op 1e dag (volgens hun FAQ toch ;))

biertap

Legacy Member
origin, easy...fast...op den dag zelf dl'en en nie hoeven te zitten wachten eer dat bij u thuiskomt...

who cares about die paar euro's extra dat kost

rafbanaan

Legacy Member
Portal zei:
consoleshop.be

Limited edition + gratis geleverd + geleverd op 1e dag (volgens hun FAQ toch ;))

Die gratis levering is dan ook hun €10 dat ze meer vragen dan bv de MM :woohoo:


Mijne komt van shopto, levering op de release en maar 35€

thelordofpee

Legacy Member
falc.be zei:
niet en zal er wellicht ook niet van komen. om eerlijk is er nog niets dat me overtuigd heeft. buiten dat het vol met 15 jarige rotjong gaat zitten.

troll is troll?


FRS

KoOkiE

Legacy Member
game mania, vond het leuk om die mannen ook es een beetje te steunen, de economie kan er maar wel bij varen. Plus tis op weg naar huis vant werk, geen extra miserie.. mss haal ik em wel bij de nachtelijke opening, you never know.

ImpulseEEE

Legacy Member
Hier bij GM Sint-Truiden.

Maar kga wel niet naar nachtopening, zal wel overdag rustig gaan halen zonder volk :D

Fifa daarintegen ga ik niet meer bij GM halen, vorig jaar 14€(!!) verschil met MM

Cpt. Caparzo

Legacy Member
ik heb op consoleshop.be bestelt, hebben mij nog nooit teleurgesteld als ik daar iets kocht. Dus waarom niet :)

CurrY

Legacy Member
Ik heb em bij G2play besteld maar nu blijkt dat er een kans is dat ik hem niet op release kan krijgen. Als dit het geval is dan ga ik hem wel bij de gamemania halen . Dus als er iemand dan een goedkope limited edition key wil overnemen een paar dagen na release dan pm je maar :p

Devian

Legacy Member
ik bij GM Aalst. Zou iedereen die naar nacht opening gaat een exemplaar kunnen bemachtigen? Of is er kans dat er te weinig zijn?

mvg

REDNIK

Legacy Member
Curryw0rst BE zei:
Ik heb em bij G2play besteld maar nu blijkt dat er een kans is dat ik hem niet op release kan krijgen. Als dit het geval is dan ga ik hem wel bij de gamemania halen . Dus als er iemand dan een goedkope limited edition key wil overnemen een paar dagen na release dan pm je maar :p

hmmm why not? kheb mijne daar ook gepreordered :(

CurrY

Legacy Member
REDNIK zei:
hmmm why not? kheb mijne daar ook gepreordered :(

Staat bij de preorder regels dat ze misschien niet genoeg exemplaren gaan hebben op de dag van release.

Arcan

Legacy Member
Heb hem maar op origin gekocht. Dan ben ik tenminste zeker dat het in orde is.

Had de vorige keer mijn COD: Black ops gepre-ordered op g2play. Gevolg: 15 mails naar helpdesk vanwege foute/invalid keys. Blijkbaar waren die regio gebonden ofzo. Heb 2 dagen mogen wachten totdat ik het heb kunnen spelen. Ik zou daar wel nog kopen maar gewoon geen pre-orders meer.

CurrY

Legacy Member
Arcan zei:
Heb hem maar op origin gekocht. Dan ben ik tenminste zeker dat het in orde is.

Had de vorige keer mijn COD: Black ops gepre-ordered op g2play. Gevolg: 15 mails naar helpdesk vanwege foute/invalid keys. Blijkbaar waren die regio gebonden ofzo. Heb 2 dagen mogen wachten totdat ik het heb kunnen spelen. Ik zou daar wel nog kopen maar gewoon geen pre-orders meer.

Mja moest er iets mis zijn met de key of hij is te laat dan vraag ik gewoon mijn geld terug ook al gaan ze daar waarschijnlijk wel moeilijk over doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan