Archief - TO 3.5 changelog so far

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PsYchO.p2

Legacy Member
nofunatall zei:
misschien da gij daarmee sprayed maar sommige mensen kunne daar wel degelijk deftig mee mikke n0bler
wow, mp5 30 bullets met bena nix recoil, skillike :)
vink shottie imo veel 'moelijker' omdat van den eerste keer raak moe zen en bij mp5 kunde nog corrigeren etc
moja, ownerpimplarskoelzoriann4p2k heeft altijd gelijk en is zeer seksche

Smashy

Legacy Member
PsYchO.p2 zei:
wow, mp5 30 bullets met bena nix recoil, skillike :)
vink shottie imo veel 'moelijker' omdat van den eerste keer raak moe zen en bij mp5 kunde nog corrigeren etc
moja, ownerpimplarskoelzoriann4p2k heeft altijd gelijk en is zeer seksche
met 1337e bunnyhoppingskillz moet 1e schot me shottie ook ni altijd raak zijn ze

-=2H@RD2KiLL=-

Legacy Member
is al geen bugfix ni meer, maar gametweaking :unsure:
is niet mis trouwens, maar naast de essentie

187(V)URD@

Legacy Member
denk dat ze dit gewoon doen om het spel iets aangenamer te maken en terug meer volk te lokken (ik hoop volk van de oude garde).

st0rmr1d3r

Legacy Member
CodeRed zei:
snipen is redelijk skilled, als ge het ni kunt flankt dan ofzo, maniere genoeg

en echte mannen spelen DE/MSG only :)
da brengt vele voordelen met zich mee

release binne 100 dagen ofzo :ironic:

nofunatall

Legacy Member
PsYchO.p2 zei:
wow, mp5 30 bullets met bena nix recoil, skillike :)
vink shottie imo veel 'moelijker' omdat van den eerste keer raak moe zen en bij mp5 kunde nog corrigeren etc
moja, ownerpimplarskoelzoriann4p2k heeft altijd gelijk en is zeer seksche

ge hebt het dan toch door
eneuh, der is een verschil tusse 30 kogels op ene knalle en dood hebbe of er maar 10vd 30 gebruike he kutnoob
en ik ben idd heel sexeh :)

-=2H@RD2KiLL=-

Legacy Member
nofunatall zei:
eneuh, der is een verschil tusse 30 kogels op ene knalle en dood hebbe of er maar 10vd 30 gebruike he

Iedereen kan dat in rapidwaters :)

-Wicked-

Legacy Member
mja in RW eje ma 10 kogels nodig om het hele level onder te sprayen

PreDaToR

Legacy Member
kvind rapid nimeer dan een nade map :s en tspijtige is dak da nog ni goe kan da nade :s
mp5 begint zo beke terug te kome sniping trekt nog op niks :)
ma volgende week is terug wa veel spelen, deze week werk :s sux :s

H4ns //

Legacy Member
ik moet zeggen dak verbaasd ben dat er nen 3.5 komt :)

ma vind het wel goed nieuws, keeps teh game alive ...

veel anit h4x stuff in changes / fixes dus dat ook "goed" :wtf: nieuws

weer cs rippage ook @ build in stuff voor xhair enzo ;)

gj :)


edit: excuses voor late reply, ma lees thread nu pas, was op vacance

schurno

Legacy Member
Als ze veel additions gaan blijven doen komt 3.6 er ook nog...

Target-

Legacy Member
ik kan da filmke of die foto ni openen in die link... probleem met downloaden van codes zegt mediaplayer

TippedTerox

Legacy Member
plekkerke zei:
ik kan da filmke of die foto ni openen in die link... probleem met downloaden van codes zegt mediaplayer

Kem et zelfde voor precies :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan