Archief - TO 3.5 changelog so far

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Smashy

Legacy Member
PsYchO.p2 zei:
nix tegen het bukken he:) maar tfeit da ge ernaast moet schiete voor nen heady is maar dom :p
da bedoelde ik :p
heb al meerdere male meegemaakt da ik me de/mp/ak op gast schoot die gebukt zat (toch minstens paar kere op kop) ma altijd body of zelfs leg :s
klote hitzones :(

st0rmr1d3r

Legacy Member
Dahmer zei:
da bedoelde ik :p
heb al meerdere male meegemaakt da ik me de/mp/ak op gast schoot die gebukt zat (toch minstens paar kere op kop) ma altijd body of zelfs leg :s
klote hitzones :(
hopen dat ze zo improved zijn dat als je iemand sniped die gecrouched zit ,je geen william tell moet zijn om hem eens te headshotten.
imo zijn de headshots die je iemand geeft als ie crouched gewoon lucky ,ofwel schiet ge er naast ( wat ge moet doen in dit geval )

Smashy

Legacy Member
st0rmr1d3r zei:
hopen dat ze zo improved zijn dat als je iemand sniped die gecrouched zit ,je geen william tell moet zijn om hem eens te headshotten.
imo zijn de headshots die je iemand geeft als ie crouched gewoon lucky ,ofwel schiet ge er naast ( wat ge moet doen in dit geval )
yup, zei ik ook tijdje gelede op pan, was underdog denkte die zich bukte toen, bena zeker, ik bezig dat da serieus buggy was zo gebukt lope om 1e neer te knalle & em vond da ik zeverde, denk toch da hij et was :p

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
- nades now bounce back when hitting glass but not destroying it

yeah, alles van gewapend glas...

hoe loemp.

Cad@verKe

Legacy Member
da klopt volges mij ni buzz
in forum thread zeide ze da ze die bug waarbij de nade in het raam blijft steken eruit hebben gehaald, en dat als ge met genoeg kracht uw nade tege raam gooit hij nog steeds erdoor zal gaan

Smashy

Legacy Member
Cad@verKe zei:
da klopt volges mij ni buzz
in forum thread zeide ze da ze die bug waarbij de nade in het raam blijft steken eruit hebben gehaald, en dat als ge met genoeg kracht uw nade tege raam gooit hij nog steeds erdoor zal gaan
yup, allemaal gaan powertraine als ge nog me nades wilt smijte!

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Cad@verKe zei:
da klopt volges mij ni buzz
in forum thread zeide ze da ze die bug waarbij de nade in het raam blijft steken eruit hebben gehaald, en dat als ge met genoeg kracht uw nade tege raam gooit hij nog steeds erdoor zal gaan

Oh, ok. niks gezegd dan

PreDaToR

Legacy Member
en idd het brengt oude TO'ers terug naar de scene ! ik ben er al ingetrapt, enigste wa ik nu nog klote vind is idd da fucking sniping, niemand heeftn og skills nodig enkel da sniperke in hun hande en kben eraan aangezien ik totaal ni goe overweg kan met da ding ( nog ni )
morja :) hop naar de nieuwe release :)

botchla

Legacy Member
ge hebt nog wel skills kennis nodig om te snipe oO vooral om te weten
op welke pixel naast et hoofd ge moet schieten ;D

CodeRed

Legacy Member
PreDaToR zei:
en idd het brengt oude TO'ers terug naar de scene ! ik ben er al ingetrapt, enigste wa ik nu nog klote vind is idd da fucking sniping, niemand heeftn og skills nodig enkel da sniperke in hun hande en kben eraan aangezien ik totaal ni goe overweg kan met da ding ( nog ni )
morja :) hop naar de nieuwe release :)

snipen is redelijk skilled, als ge het ni kunt flankt dan ofzo, maniere genoeg

en echte mannen spelen DE/MSG only :)

schurno

Legacy Member
Nieuw ding geadd:

tijdens buytime kunt ge nu rondraaien en zo de hele base bezichtigen, en zo mensen meteen guns gooien :-)

-=2H@RD2KiLL=-

Legacy Member
das belachelijk, das geen bugfix niet meer. gewoon optimalisatie voor clanwars. zouden ze zich ni me moeten bezig houden imo. genoeg bugs da ze kunnen uitwerken, zouden beter hun tijd daarin steken :)

PreDaToR

Legacy Member
mja codered en wa is daar skilled aan? kunnen vechten met 2 van de 20 wapens ( minder kweet et wel ma toch )

CodeRed

Legacy Member
PreDaToR zei:
mja codered en wa is daar skilled aan? kunnen vechten met 2 van de 20 wapens ( minder kweet et wel ma toch )

als ge me DE/MSG pwnt dan pwnt ge ook me alle andere wapens :)

nofunatall

Legacy Member
PsYchO.p2 zei:
en shottie, tenminste gene spray lek mp5 :)


misschien da gij daarmee sprayed maar sommige mensen kunne daar wel degelijk deftig mee mikke n0bler

Smashy

Legacy Member
nofunatall zei:
misschien da gij daarmee sprayed maar sommige mensen kunne daar wel degelijk deftig mee mikke n0bler
zoals pred :) (herinner ik mij toch ongeveer :unsure: )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan