Archief - TO 3.5 changelog so far

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Smashy

Legacy Member
$anka zei:
ehe :p

admin : gelieve uw nick te changen
..
admin : change nick of kick
..
blabla kicked
blabla joined
blabla : ey wtf is da me gij jong, debielen admin
blabla banned

:unsure:
teveel verbeelding?

TippedTerox

Legacy Member
Ja Mike, idd, er zijn er maar weinig die het wete, talk to me on msn ...

-Wicked-

Legacy Member
Eindelijk die sniperbug van naast hoofd schieten en dood eruit

En ik hoop serieus op midner snipers, vroeger stond ik altijd op mij gemak te snipe, nu staat iedereen naast mij

-=2H@RD2KiLL=-

Legacy Member
Dahmer zei:
eindelijk iets da et gigantische aantal snipers kan vermindere :)

Denk het niet, ze gaan de hitzones juist maken. Dat is het enige.
Ze gaan GEEN dingen veranderen aan de gameplay/wapens.
Het is een BUGPATCH. Het enige da ge nu beter ga zien is wie dat er een deftigere aim heeft met de sniper dan iemand anders :)

$anka

Legacy Member
Dahmer zei:
ehe :p

admin : gelieve uw nick te changen
..
admin : change nick of kick
..
blabla kicked
blabla joined
blabla : ey wtf is da me gij jong, debielen admin
blabla banned

:unsure:
teveel verbeelding?

tja, als ge ni nickfaked hebde da probleem ni :tongue:

PsYchO.p2

Legacy Member
-=2H@RD2KiLL=- zei:
Denk het niet, ze gaan de hitzones juist maken. Dat is het enige.
Ze gaan GEEN dingen veranderen aan de gameplay/wapens.
Het is een BUGPATCH. Het enige da ge nu beter ga zien is wie dat er een deftigere aim heeft met de sniper dan iemand anders :)
dus ook da bukkend snipen ga gedaan zijn? finally

Smashy

Legacy Member
PsYchO.p2 zei:
dus ook da bukkend snipen ga gedaan zijn? finally
ehe, idd
hmm.....wie was da nu weer die vond da ik moest stoppe me zevere over al die gaste die zich zoveel bukten? :unsure:

schurno

Legacy Member
Staat al paar dagen op die forums ze :-)

Ik denk da TO vrij anders gaat aanvoelen, vooral de dingen zoals water, snipen, ladders etc...

Het zal in ieder geval weer de oudere spelers terug naar TO halen om opnieuw te beginnen.

We zijn nog nie van TO af manne :D

st0rmr1d3r

Legacy Member
Cad@verKe zei:
beter, just is just :)
jops
khad et al gelezen op irc want stond al tijdje in topic van #TO-patch
da van die sniper is e goed ding ,bij COD was da ook al ,nu moet ge niemeer naar zen schouder mikken ofzo om nen HS te hebben ,ofwel hebde luck dat zich soms herhaald ,ofwel hebde gewoon skill =) dus voor de goei snipers is da no problem zenne ;)

st0rmr1d3r

Legacy Member
ze zeiden eerst op offi TO forums dat ze er geen spoed zouden achterzetten omdat TO al draaide zoals het relatief moest op de bugs na.
ik denk toch dat het binne +- een maand à twee maand zal af zijn ( hoop ik toch )
geeft me weer wa zin om te spelen ,ben nu al 3 maand gestopt gewoon puur omda TO mij tegestak.
hopelijk weer oldschool 2.0 style \\o

-Wicked-

Legacy Member
kheb na een half jaar mijn cdtje nog es gezocht :)
ma om echt actief weer te kere daarvoor zijn er teveel mensjes weg en een goeie clan weg :)

PsYchO.p2

Legacy Member
Dahmer zei:
ehe, idd
hmm.....wie was da nu weer die vond da ik moest stoppe me zevere over al die gaste die zich zoveel bukten? :unsure:
nix tegen het bukken he:) maar tfeit da ge ernaast moet schiete voor nen heady is maar dom :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan