Archief - The Elder scrolls IV today

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Glor

Legacy Member
Holy Paladin zei:
da zijn trouwens maar vreed sucky scans, géén scans zelfs :p
ik wil lezen he

Youre wish is my command :p---> http://www.zer0games.nl/Forums/mw/viewtopic.php?t=548&start=100
Staan een aantal discussiepunten verzamelt :p

Bubbling Zombie zei:
(is er daar trouwens al iemand ingeschreven? mijn buddylist is leeg )
Ja ik :p,maar ik kom er nooit ;)

Gen.Spider zei:
graphics zien er prachtig uit maar kunnen we nog steeds vrij rondlopen , doen wat we willen + guilds joinen en opklimmen?
Ik denk het wel, dat was wat de TES reeks zo indrukkwekkend maakt, ik denk niet dat ze dat gaan weghalen...

Re@V0r

Legacy Member
zodat op monsters hunne voet mag staan meppen ipv hun lijf of kop :p

[Shadowcat]

Legacy Member
Na deze scans gezien te hebben kan ik zeggen dat het gaat ownen :p

nazaar

Legacy Member
als ze de vrijhedid wegnemen gaan ze ook wel een PAK fans verliezen, en dat zullen ze zelf ook wel weten. MW is op gebied va, vrijheid echt bijna uniek, dus die vrijheid zal er zeker nog zijn in tes4

hoop ik :unsure:

dOmme zEbra

Legacy Member
kijk ,als het qua oppervlakte kleiner wordt is het zo erg nog niet ,zolang het nog maar altijd evenveel uren spelplezier opleverd.

ziet er iig al mooi uit :)

Bubbling Zombie

Legacy Member
nazaar zei:
als ze de vrijhedid wegnemen gaan ze ook wel een PAK fans verliezen, en dat zullen ze zelf ook wel weten. MW is op gebied va, vrijheid echt bijna uniek, dus die vrijheid zal er zeker nog zijn in tes4

hoop ik :unsure:

let's hope dat de community er snel wat aan doet :)

Holy Paladin

Legacy Member
jeez manne hou op over vrijheid, die is er 100% zeker
da is waar de serie voor staat, als et geen vrijheid heeft is et ne spin off (zoals redguard, battlespire) en noemen ze die niet TES4

edit: godver de screens zijn weg >_<

nazaar

Legacy Member
lol we hebben der dan toch ff van kunnen genieten :p

btw op die screens ziet ge wel bossen enzo maar wat is er nog meer van vegetatie op cyrodiil ??

kben niet echt thuis in de rest van the empire, eigenlijk alleen in morrowind

Bubbling Zombie

Legacy Member
nazaar zei:
lol we hebben der dan toch ff van kunnen genieten :p

btw op die screens ziet ge wel bossen enzo maar wat is er nog meer van vegetatie op cyrodiil ??

kben niet echt thuis in de rest van the empire, eigenlijk alleen in morrowind

Klik
Vvardenfell wil je zeggen :)

ng

Legacy Member
tis toch zo da ze morrowind ook ni volledig ebbe overgenomen
of vergis ik mij?

ng

Legacy Member
maja als ze de gameplay behoude ist voor mij al goe zenne

can't wait for more screens

Rage

Legacy Member
O M F G

Ik kreeg bena een hartaanval!

Ik begon die newspost vluchtig te lezen, en WAT lees ik?

MW zal niet op de Pc verschijnen, maar wel op de next-gen consoles PS2 en Xbox2.. Ik zo W T F nooooooo ;( ik lees dat zinnetje opnieuw :p

en klees dat em dus WEL op de pc verschijnt.

O E F!!!

Bubbling Zombie

Legacy Member
night ghost 128 zei:
tis toch zo da ze morrowind ook ni volledig ebbe overgenomen
of vergis ik mij?

mainland van morrowind (waar oa mournhold ligt was er idd niet bij, evenals nog een eilandengroep of drie vier

Holy Paladin

Legacy Member
Bubbling Zombie zei:
mainland van morrowind (waar oa mournhold ligt was er idd niet bij, evenals nog een eilandengroep of drie vier
ma das omda vvardenfell gewoon simpel af te bakenen is.. water

daarom dat er eerst gedacht werd da tes4 in summerset island ging zijn, ong even groot als vvardenfell en ook water errond
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan