Archief - The Elder scrolls IV today

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gen.Spider

Legacy Member
Beste mensen , zoals iedereen weet komt IV , het vervolg van morrowind!!
Maar is er al meer info beschikbaar? post hier info want VANDAAG zou de info vrijgegeven worden over IV , want gisteren was er 1 dag nog te gaan .... ;)


http://www.elderscrolls.com/splash/index_01.htm

er staat nog steeds 1 day maar gisteren ook ... dus be prepared en ik laat hier wat weten als ik wat meer weer (jullie ook hopelijk)

WANT HET VERVOLG gaaT OWNEN

[Shadowcat]

Legacy Member
Of het gaat ownen ga ik u pas kunnen zeggen nadat we er iets van gezien hebben :p

Gen.Spider

Legacy Member
ja ok das waar :crazy: maar ge weet wel de kans dat het slecht spel is is zeer klein .... ;)

Gen.Spider

Legacy Member
GVD en ik had gehoopt op een release en een wave van info maar nee tis weer wachten tot october en boekske kopen dan

maar nu weten dat het al 2 jaar in ontwikkeling is + de naam is The elder scrolls IV : Oblivion + state of art graphics => kijk maar op de gamecover van op de website van elderscrolls

Wanneer het uit zal komen weten we niet mss weten we vanavond meer ps post hier als ge wa weet

En het spel wordt grimmiger en donkerder dan morrowind (beetje darkage)

kSeon?

Legacy Member
1 woord: OMFG.

lol man als dat ingame is ? :SS
het pc'tje dat ik me gekocht heb zal goed van pas komen :P

Holy Paladin

Legacy Member
ingame art? kweet nie wa ze bedoelen ma art is nie ingame

ma tkan he, als et nog zolang gaat duren :p

kSeon?

Legacy Member
Holy Paladin zei:
ingame art? kweet nie wa ze bedoelen ma art is nie ingame

ma tkan he, als et nog zolang gaat duren :p

ik denk wel dat dat mogelijk is hoor :o

kijk maar naar doom3, hl², far cry... ofc zou IV pakken straffer zijn maar toch :|

we kunnen hopen he ? :p

killgore

Legacy Member
nou

of het nu art is of niet, er staat een paard op, beloofd al veel :p

Slaanesh

Legacy Member
1 woord: SCHANDALIG.

Eerst heel het forum trouwe fans een hele week opjutten met een mysterieuze countdown en veel blabla, en dan al die fans gewoon in hun gezicht uitlachen door te zeggen "sorry, we geven onze info enkel aan die fijne lezers van een exclusief Amerikaans magazine, jullie trouwe fans moeten nog een maand wachten hoor."

En dan in de bijgaande commentaar nog eens iedereen aansporen het blad te kopen ook, "EN ALS JE EEN JAARABBONEMENT NEEMT KRIJG JE HEEL WAT VOORDELEN!" Ik krijg gvd het sch.. van hun achterbakse deals.

SCHANDALIG SCHANDALIG SCHANDALIG GEWOON!!!!!!!!!!!

killgore

Legacy Member
ach man

stop jurking

info is info he, of je die nu krijgt 15 maand voor het spel uitkomt of 14 maand maakt nu toch niet veel verschil uit?

Dat bethesda prolly een pak geld van dat magazine krijgt waardoor ze meer geld in hun ontwikkeling kunnen steken maakt wel iets uit :p.

Frieza

Legacy Member
wel, het boeit mij niet zo dat ik een maand langer moet wachten om screens enzo te zien, maar het is wel een redelijk smerige streek

Gen.Spider

Legacy Member
het is het wachten nie maar gewoon een vuile streek , eerst laten ze ons wachten en dan komen ze af exclusief alleen voor de game***

Mr.ike

Legacy Member
Heb wel gelezen dat het op de PS3 and XBox2 zal draaien!!
Dus dat is nog even wachten :cry:

kSeon?

Legacy Member
Mr.ike zei:
Heb wel gelezen dat het op de PS3 and XBox2 zal draaien!!
Dus dat is nog even wachten :cry:


wat is daar slecht aan? die consolekes gaan een héél krachtige grafische chip bevatten hoor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan