Archief - The Elder scrolls IV today

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Slaanesh

Legacy Member
Iemand op het gamespot forum heeft even kort weergegeven wat er in het befaamde artikel geschreven staat. Zijn comments:


-Horses and "other" mounts are in.

-The game is set in Cyrodiil, the Imperial Province. You are a prisoner and the Emperor is escaping the Imperial Palace after an escape attempt. The escape tunnel runs through your cell. You witness the death of the Emperor and as he dies he hands you an amulet and tells you to find the one who can close the gates. With the death of the Emperor and no apparant heir, the gates to Oblivion open throughout the world of Tamriel.

-Release date: Winter 2005.

-Each NPC is completely different with unique and involved dialogue. NPC's follow schedules, go to work, to bed, have romances, families, lives, do chores, go for walks, go for adventures, visit family in other towns, Etc. For instance, a Farmer will go to his fields during the day to plow his grain, may take a lunch break, and go home at night to his wife where they go to sleep.

-The game will be smaller then Morrowind due to time constraints and because players like "a shorter game". It will be more expansive in terms of things to do however ::Boggles::

-In trying to make the game more "mainstream" friendly lockpicking, Armor forging, Potion making will be made into a sort of mini-game. I'm not excited about this.

-Over 40 completely different types of enemies. One of the screenshots, yes kids, is a Dragon.

-Stated by the magazine and everyone on the net who has seen the photos-The shots of Cyrodiil is the best looking shots of any game ever. Period. See Ya Doom 3. Bye Farcry. Oblivion-New standard. Which probably means YOU need to upgrade your system.

-It WILL come with the construction Set.


TES IV gaat dus KLEINER worden worden dan Morrowind (tot daar aan toe) maar ook TOEGANKELIJKER en met MINIGAMES!!! Ohoh ik voel al een dumbed-down xboxcrap port afkomen... Een nieuw Deus Ex IW fiasco kunnen we wel missen als de pest!

Gen.Spider

Legacy Member
hopelijk wordt het geen techdemo ik wil een game met morrowind omvang geen xbox port of zo iet

Bubbling Zombie

Legacy Member
Slaanesh zei:
TES IV gaat dus KLEINER worden worden dan Morrowind (tot daar aan toe) maar ook TOEGANKELIJKER en met MINIGAMES!!! Ohoh ik voel al een dumbed-down xboxcrap port afkomen... Een nieuw Deus Ex IW fiasco kunnen we wel missen als de pest!

got a link?

nazaar

Legacy Member
damn those minigames, allemaal omdat door dien xbox :p

mja ik hoop dat er nog een hele hoop features bijkomen

btw winter 2005 :wtf: das ook wel snel.

Bubbling Zombie

Legacy Member
ze zijn er dan ook al twee jaar aan bezig. En het ga geen console port worden -> hence de Creator. en dat ze die fuckin' minigames maar weglaten :)

Glor

Legacy Member
Ik geloof het als ik het of uit een 100% betrouwbare bron verneem, of het zelf heb gezien. DIt lijkt me niet ec ht de TES weg opgaan:s

DagothUhr

Legacy Member
nee ik heb ook mn twijfels,
zulle wel zien als et magazine uit is en als we de scans zien

Slaanesh

Legacy Member
Kan nog veel meer info uit het artikel posten maar voor ik me daar aan waag wil ik even horen of dat hier mag van de mods..


Mods?

Holy Paladin

Legacy Member
ofc mag da

ma xbox wil nie zeggen dumbed down he, morrowind is ook op xbox en et is exact etzelfde spel (zonder mods dan)

nazaar

Legacy Member
ja die paarden pwnen :unsure:

mja gewon wachten opde officieele release van die info zeker en dan zien of het allemaal waar is

Glor

Legacy Member
We moeten zowiezo nog tot winter 2005 minstens wachten op TES:IV, dan kunnen we ook nog wel ff wachten op de info ;)

Bubbling Zombie

Legacy Member
Slaanesh zei:
Kan nog veel meer info uit het artikel posten maar voor ik me daar aan waag wil ik even horen of dat hier mag van de mods..


Mods?

Er staat in't groot 'wachten op de eerste scans' in de nieuwspost. Ik denk da't dus wel ok is :)

Slaanesh

Legacy Member
Er circuleren trouwens al wat scans op het net en de bossen zijn idd on-waar-schijn-lijk knap... Maar als het pas in 2006 uitkomt zitten we in het Unreal 3 tijdperk dus dan mag je wel wat verwachten hé.

Bubbling Zombie

Legacy Member
Slaanesh zei:
Er circuleren trouwens al wat scans op het net en de bossen zijn idd on-waar-schijn-lijk knap... Maar als het pas in 2006 uitkomt zitten we in het Unreal 3 tijdperk dus dan mag je wel wat verwachten hé.

bos-ses... oh man :(

enen boss is da nie goe genoeg soms? Wa is't volgende? Draken?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan