Archief - The Elder scrolls IV today

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gen.Spider

Legacy Member
morrowind had 4 jaar nodig om uit te komen , en ik denk deze ook , maar we kunnen dan wel vastellen dat we in de toekomst toch nog een RPG aankomt die waarschijnlijk gaat ownen (ik heb het over de verre toekomst , nu komt vampire en KOTOR 2 soon)


maar wanneer? no one knows

Mr.ike

Legacy Member
kSeon? zei:
wat is daar slecht aan? die consolekes gaan een héél krachtige grafische chip bevatten hoor.

Dat die consolekes niet krachtig zijn ,heb ik niet gezegd!!!
Wel dat we nog lang moeten wachten op " Elder Scrolls IV "

Glor

Legacy Member
Waar over wordt er gezaagd? Kennen julie de community nog niet goed genoeg om te weten dat vanals het boekje uit is er scans van op het internet worden gezet. Het verbaast me wel dat ze al zover zijn, of die screen ingame is heb ik mn twijfels over maar het gaat ownen. Veel nieuwe info heb ik neit gekregen, ik heb tijdens de countdown veeeeeel meer info gekregen dan nu, ik heb een sterke speculatie opgebouwd betreffende het verhaal (voor mezelf dan toch :)) dus i'm a happy man

Holy Paladin

Legacy Member
ik vind dat toch een beetje gezaag waard ze, das nog erger als die streek van blizzard met starcraft ghost
of nee die van blizzard was erger :angry:

Fredje

Legacy Member
het spel zal wss weral heel goed zijn , khoop alleen dat het combat systeem ietskes beter is , allez zodat ge meer als 3 vercshillende slagen kunt uitvoere

en combat systeem zoals da van jedi knight 2 :Jedi outcast of da van jedi academy zou denkek wel heel goed zijn

en als ge zelf zou kunne blokke , da zou nog beter zijn :D

Gen.Spider

Legacy Member
da zou de max zijn maar zon systeem is moeilijk om in zon grote rpg te krijgen (al die wapens , npc's , monsters )

Bij jedi knight moesten ze maar rekening houden met een paar modellen

ng

Legacy Member
geen bugs meer in hunne engine da zou pas leuk zijn
voor de rest kan et ni echt fout gaan é

Glor

Legacy Member
JK wapensysteem is iets te hoog gegrepen en zou totaal niet passen in de TES reeks denk'k. Dit combatsysteem was slecht, ze zullen met een veel beter moeten komen en ik wacht in spanning af wat....

Da Turtle

Legacy Member
ja, het combat systeem vond ik ook een van de weinige nadelen aan Morrowind

kSeon?

Legacy Member
Da Turtle zei:
ja, het combat systeem vond ik ook een van de weinige nadelen aan Morrowind

ik vond er niets verkeerd aan, te ingewikkeld & het wordt teveel gefocused op het 'fighting'

Glor

Legacy Member
kSeon? zei:
ik vond er niets verkeerd aan, te ingewikkeld & het wordt teveel gefocused op het 'fighting'

Ik geef toe dat het voor dat spel niet echt hee lstorend was maar niets verkeerd aan is een beetje zacht uigedrukt :p

nazaar

Legacy Member
bwa in het begin is combat zeer frustrerend omdat ge soms een kwartier bezig zijt aan een rat ofzo :p

maar ne keer dat ge highlevel zijt vind ik het combatsysteem zeer goed :D

Holy Paladin

Legacy Member
et slechte aan et combatsysteem is da ge gewoon op uw knopke moet duwen en gedaan

ng

Legacy Member
Holy Paladin zei:
et slechte aan et combatsysteem is da ge gewoon op uw knopke moet duwen en gedaan
tja vrij eenvoudig, ma ik vind da zo goe zenne

weet ge wa da wel leuk zo zijn, da ge een huis krijgt als ge u bij ne guild aansluit en dat da dan hoe hoger u graad hoe schoner u huis

Gen.Spider

Legacy Member
night ghost 128 zei:
tja vrij eenvoudig, ma ik vind da zo goe zenne

weet ge wa da wel leuk zo zijn, da ge een huis krijgt als ge u bij ne guild aansluit en dat da dan hoe hoger u graad hoe schoner u huis


ja en dan een plantage uitbouwen en vet geld verdienen door handel te drijven => my own Ash Salts super potions verkopen in grote hoeveelheid :D

nazaar

Legacy Member
idd zelf een bedrij opstarten zou wel zalig zijn...

of een heel politiek systeem, zodat ge voor "burgemeester" ofzo kunt gaan van een stad

hmmm, i'll keep on dreaming i guess :p

forloRn_

Legacy Member
Als er grotere dungeons, meer boss fights, creatures zo groot als een huis en cutscenes in zitten ben ik al lang tevreden.

ng

Legacy Member
forloRn_ zei:
Als er grotere dungeons, meer boss fights, creatures zo groot als een huis en cutscenes in zitten ben ik al lang tevreden.
da zou ook wel leuk zijn vooral die creatures
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan