Gen.Spider
Legacy Member
morrowind had 4 jaar nodig om uit te komen , en ik denk deze ook , maar we kunnen dan wel vastellen dat we in de toekomst toch nog een RPG aankomt die waarschijnlijk gaat ownen (ik heb het over de verre toekomst , nu komt vampire en KOTOR 2 soon)
maar wanneer? no one knows
maar wanneer? no one knows
) dus i'm a happy man


