Archief - Team Belgium TDM II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TiM007

Legacy Member
mp4m3 zei:
tja als je kijkt naar de teams dan weet je wel wrm :d
das wel waar maar daar konden sticky en ik niet aandoen dat er zoveel dropte voor de war. De vorige dagen was dit zo niet dus daarom jammer voor jullie het kon misschien anders draaien als teams war eerlijker waren.

^^pathfinder^^

Legacy Member
alsk genoeg tijd heb en zin, zal ik ook wel is meedoen met trials, dan wel s&d welteverstaan

mp4me

Legacy Member
TiM007 zei:
das wel waar maar daar konden sticky en ik niet aandoen dat er zoveel dropte voor de war. De vorige dagen was dit zo niet dus daarom jammer voor jullie het kon misschien anders draaien als teams war eerlijker waren.
mja twas toch gg :)

amdr

Legacy Member
Pfff, wrom zattek nu bij men lief!
Maarja, zegt daar maar is tege: "Schat, kmoet naar huis8 Kheb nen trial voor een spelleke!" :/

Pruik

Legacy Member
mja toch al vette blooper op dawnville, net van kant gewisseld, ik loop helemaal achterom, tot in sniperhouse, daar zie ik zo allemaal germans voor mij, ik nr allies aant zoeken, opeens knalt een van die me af.
ik was dus vergeten da we net van kant gewisseld waren :D
shit happens ;)

TX.Conn

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
alsk genoeg tijd heb en zin, zal ik ook wel is meedoen met trials, dan wel s&d welteverstaan

Als ze nog es trials houden voor s&d want atm zitten de beste spelers erin,...zolang dat zo is moogde trials vergeten ;)

DaJackal

Legacy Member
TX.Conn zei:
Als ze nog es trials houden voor s&d want atm zitten de beste spelers erin,...zolang dat zo is moogde trials vergeten ;)
teambe sd zal wel ongeveer het zelfde zijn maar greeny bv. heeft me gezegd dat hij is gestopt met cod (ja weeral :p ) en ik weet niet hoe het met punk zit

StickyPummel

Legacy Member
mp4m3 zei:
kon beter bij mij :p mja nie aan te doen kheb nie veel ervaring met tdm ,twas mijn eerste tdm war :( :unsure: volgende keer beter :)

en twas wel bzz2win :d

tja, wa kunde deraan doen da bzz skilled mensen heeft voor tdm :)
Wij selecteren de besten, die van bzz waren de besten... ;)

bRahms

Legacy Member
TiM007 zei:
das wel waar maar daar konden sticky en ik niet aandoen dat er zoveel dropte voor de war. De vorige dagen was dit zo niet dus daarom jammer voor jullie het kon misschien anders draaien als teams war eerlijker waren.
adem in, adem uit.

tim, je zei dat pruik globaal gezien beter speelde dan duivenmelker. hoe interpreteer jij "globaal"?

DesorteD

Legacy Member
bRahms zei:
adem in, adem uit.

tim, je zei dat pruik globaal gezien beter speelde dan duivenmelker. hoe interpreteer jij "globaal"?


in totaal
+de 2 mappen
+aim,inzicht,teamplay & al de rest.
+....

-=MAD=-SponsB

Legacy Member
have fun & good luck Team BE tdm :)

en laat europa een poep ruiken :P :doc:



ps; als Nederland ooit weer tdm opzet :unsure: dan pak ze :crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan