TiM007
Legacy Member
globaal gezien speelde pruik net IETS beter dan duifmp4m3 zei:alleen imo zou ik duif hebben genomen voor pruik maar voor de rest ziet het er nice uit![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
globaal gezien speelde pruik net IETS beter dan duifmp4m3 zei:alleen imo zou ik duif hebben genomen voor pruik maar voor de rest ziet het er nice uit![]()
tja als je kijkt naar de teams dan weet je wel wrm :dTiM007 zei:globaal gezien speelde pruik net IETS beter dan duif
das wel waar maar daar konden sticky en ik niet aandoen dat er zoveel dropte voor de war. De vorige dagen was dit zo niet dus daarom jammer voor jullie het kon misschien anders draaien als teams war eerlijker waren.mp4m3 zei:tja als je kijkt naar de teams dan weet je wel wrm :d
mja twas toch ggTiM007 zei:das wel waar maar daar konden sticky en ik niet aandoen dat er zoveel dropte voor de war. De vorige dagen was dit zo niet dus daarom jammer voor jullie het kon misschien anders draaien als teams war eerlijker waren.



^^pathfinder^^ zei:alsk genoeg tijd heb en zin, zal ik ook wel is meedoen met trials, dan wel s&d welteverstaan

teambe sd zal wel ongeveer het zelfde zijn maar greeny bv. heeft me gezegd dat hij is gestopt met cod (ja weeralTX.Conn zei:Als ze nog es trials houden voor s&d want atm zitten de beste spelers erin,...zolang dat zo is moogde trials vergeten![]()
) en ik weet niet hoe het met punk zitmp4m3 zei:kon beter bij mijmja nie aan te doen kheb nie veel ervaring met tdm ,twas mijn eerste tdm war
![]()
volgende keer beter
![]()
en twas wel bzz2win :d


adem in, adem uit.TiM007 zei:das wel waar maar daar konden sticky en ik niet aandoen dat er zoveel dropte voor de war. De vorige dagen was dit zo niet dus daarom jammer voor jullie het kon misschien anders draaien als teams war eerlijker waren.
bRahms zei:adem in, adem uit.
tim, je zei dat pruik globaal gezien beter speelde dan duivenmelker. hoe interpreteer jij "globaal"?
niets das t probleem!DesorteD zei:wat hebben die kerels van bzz u gegeven op clw tim?
![]()
byterage zei:oei dat wordt dokken op fomad:
