Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
reejalietie zei:waar blijf je met je screens tim!?
TiM007 zei:kzal ze morgen uploaden jongen!
sticky is er nietCo- zei:tis morgen en nog altijd niet geupload :naughty:
en kben te lui voor screens van demo te hale 
-=MAD=-SponsB zei:een vraagje, wat is het team tot nu toe? en hoe verder als je alle trials gedaan hebt?

-=MAD=-SponsB zei:een vraagje, wat is het team tot nu toe? en hoe verder als je alle trials gedaan hebt?

TiM007 zei:yea en nu begint exo te zage vriendjespolitiek! omdat m er nie bijzit >_>. gg ze mense zo'n mentaliteit OH NEE KZIT ER NIE BIJ VRIENDJESPOLITIEK FFS . kbedoel just face it als je er nie bij zit e serieus.

TiM007 zei:yea en nu begint exo te zage vriendjespolitiek! omdat m er nie bijzit >_>. gg ze mense zo'n mentaliteit OH NEE KZIT ER NIE BIJ VRIENDJESPOLITIEK FFS . kbedoel just face it als je er nie bij zit e serieus.