Archief - Team Belgium TDM II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

koegras

Legacy Member
TiM007 zei:
is toch goeie score eh kben er echt trots op! :unsure:

ja we weten allemaal dat je captain bent geworden, omdat je als je een trial zou doen, dat je er niet bij zou komen

hf

Springfield

Legacy Member
koegras zei:
ja we weten allemaal dat je captain bent geworden, omdat je als je een trial zou doen, dat je er niet bij zou komen

hf

mja hij was nog een beetje stoned omdat ik hem op de warm up 2 keer gebashd heb :D

DaJackal

Legacy Member
koegras zei:
ja we weten allemaal dat je captain bent geworden, omdat je als je een trial zou doen, dat je er niet bij zou komen

hf
gij denkt da hij zichzelf heeft aangesteld als capt? :/

hij werd gekozen omda de meesten wel weten dat hij een goede cl is die al succesen behaald heeft...

en die 4-9
den beste heeft ook zijn kakamomenten :/
(zie ma naar mijn trial ^^ )

StickyPummel

Legacy Member
haha, beware den tim faker ^^
(17:03:15) ((
(17:03:15) —› query with (mrg`tim) ([email protected])
(17:03:15) —› total queries: 1221 (~15.7 per day)
(17:03:15) —› queries today: 3
(17:03:15) —› common channels: #Team-Mirage
(17:03:15) ((

(17:03:15) (mrg`tim) Da|Sticky
(17:03:29) (mrg`tim) ik heb besloten om niet meer met jou verder te gaan als co-captain >_>
(17:03:50) —› kick: (mrg`tim) was kicked by (Mrg`SharkyXTS) (lam0r) (#Team-Mirage)
(17:04:10) (Da|Sticky) ...
(17:04:40) (Da|Sticky) haha
(17:04:42) (Da|Sticky) nie me mij ze
(17:04:50) (mrg`tim) sticky
(17:04:52) (mrg`tim) je stinkt te hard
(17:04:56) (Da|Sticky) i know
(17:05:07) (Da|Sticky) ma nie me mij
(17:05:12) (Da|Sticky) ik blijf lekker co-cap
(17:05:14) (Da|Sticky) hihiihhihihi



(17:07:06) —› mrg`tim is "ik_eun_tim" ([email protected])
(17:07:06) —› mrg`tim is authed as "forsberg12"
(17:07:06) —› mrg`tim using *.quakenet.org (QuakeNet IRC Server)
(17:07:06) —› mrg`tim has been idle for 16secs
(17:07:06) —› mrg`tim signed on 52mins 32secs ago


en op #be.tdm.trials -->

(17:06:08) (mrg`tim) OK
(17:06:11) (mrg`tim) TEAM BELGIE STOPT
(17:06:18) (@Da|Sticky) NIET
(17:06:26) —› (*[email protected]) has been successfully added to your blacklist.
(17:06:27) —› mode: (Da|Sticky) sets (+b *[email protected])
(17:06:27) —› this (*[email protected]) ban affects (mrg`tim)
(17:06:27) —› kick: (mrg`tim) was kicked by (Da|Sticky) (faker, blacklisted ‹14›)
(17:09:04) (+snake_) (17:08:45) (mrg`tim) lol
(17:09:04) (+snake_) (17:08:51) (mrg`tim) ik ben niet koegras
(17:09:04) (+snake_) (17:08:54) (mrg`tim) voor de '
(17:09:04) (+snake_) (17:08:57) (mrg`tim) ''info''

tja, wa gaat ge der aan doen eh ...
wie et ook mag zijn, ge zijt ne zielige naab

TX.Conn

Legacy Member
imo moete ni kijken wat de score is van de trial ma hoe hij speelt is ook zeer belangrijk,....

bv:als er ene bij ne trial een score heeft van 50/15 en de capt heeft die gast gespect hoe hij die kills haalt door alleen aan zijn eigen te denken en altijd maar rushen zonder zijn teammate's denk dan ni dat hij geschikt is voor in tdm.be te komen.

als ge dat dan doet in official nc war zal het prolly door die gast komen da ge zult verliezen.

SliX

Legacy Member
TX.Conn zei:
imo moete ni kijken wat de score is van de trial ma hoe hij speelt is ook zeer belangrijk,....

bv:als er ene bij ne trial een score heeft van 50/15 en de capt heeft die gast gespect hoe hij die kills haalt door alleen aan zijn eigen te denken en altijd maar rushen zonder zijn teammate's denk dan ni dat hij geschikt is voor in tdm.be te komen.

als ge dat dan doet in official nc war zal het prolly door die gast komen da ge zult verliezen.

Als captain moede toch ook wel iets kunnen spelen imo

reejalietie

Legacy Member
ik vraag mij af wat sommige die hier een week zijn kome neuten over team.be
THANK GOD DA DIE BEPAALDE PERSONEN ER NIET VORIGE NC WAREN

anywayz mijn punt is: je bent hier een week en ge zet wel grote mond op. over iets waar je nog maar een week mee bezig bent kan je beter zwijgen tot je meer ervaring hebt.

EN STOP NU ME U STOM KAKA GEDOE OVER VRIENDJESPOLITIEK & ANDERE ZEVER. ZIJT BLIJ DA ER TRIALS ZIJN WANT DA WAS ER DE VORIGE KEER NIET.

Snake

Legacy Member
reejalietie zei:
ik vraag mij af wat sommige die hier een week zijn kome neuten over team.be
THANK GOD DA DIE BEPAALDE PERSONEN ER NIET VORIGE NC WAREN

anywayz mijn punt is: je bent hier een week en ge zet wel grote mond op. over iets waar je nog maar een week mee bezig bent kan je beter zwijgen tot je meer ervaring hebt.

EN STOP NU ME U STOM KAKA GEDOE OVER VRIENDJESPOLITIEK & ANDERE ZEVER. ZIJT BLIJ DA ER TRIALS ZIJN WANT DA WAS ER DE VORIGE KEER NIET.

ik was van plan om u een pint te trakteren op fom, maar ik begin eerlijk gezegd bang te worden van u :(

TiM007

Legacy Member
StickyPummel zei:
haha, beware den tim faker ^^
(17:03:15) ((
(17:03:15) —› query with (mrg`tim) ([email protected])
(17:03:15) —› total queries: 1221 (~15.7 per day)
(17:03:15) —› queries today: 3
(17:03:15) —› common channels: #Team-Mirage
(17:03:15) ((

(17:03:15) (mrg`tim) Da|Sticky
(17:03:29) (mrg`tim) ik heb besloten om niet meer met jou verder te gaan als co-captain >_>
(17:03:50) —› kick: (mrg`tim) was kicked by (Mrg`SharkyXTS) (lam0r) (#Team-Mirage)
(17:04:10) (Da|Sticky) ...
(17:04:40) (Da|Sticky) haha
(17:04:42) (Da|Sticky) nie me mij ze
(17:04:50) (mrg`tim) sticky
(17:04:52) (mrg`tim) je stinkt te hard
(17:04:56) (Da|Sticky) i know
(17:05:07) (Da|Sticky) ma nie me mij
(17:05:12) (Da|Sticky) ik blijf lekker co-cap
(17:05:14) (Da|Sticky) hihiihhihihi



(17:07:06) —› mrg`tim is "ik_eun_tim" ([email protected])
(17:07:06) —› mrg`tim is authed as "forsberg12"
(17:07:06) —› mrg`tim using *.quakenet.org (QuakeNet IRC Server)
(17:07:06) —› mrg`tim has been idle for 16secs
(17:07:06) —› mrg`tim signed on 52mins 32secs ago


en op #be.tdm.trials -->

(17:06:08) (mrg`tim) OK
(17:06:11) (mrg`tim) TEAM BELGIE STOPT
(17:06:18) (@Da|Sticky) NIET
(17:06:26) —› (*[email protected]) has been successfully added to your blacklist.
(17:06:27) —› mode: (Da|Sticky) sets (+b *[email protected])
(17:06:27) —› this (*[email protected]) ban affects (mrg`tim)
(17:06:27) —› kick: (mrg`tim) was kicked by (Da|Sticky) (faker, blacklisted ‹14›)
(17:09:04) (+snake_) (17:08:45) (mrg`tim) lol
(17:09:04) (+snake_) (17:08:51) (mrg`tim) ik ben niet koegras
(17:09:04) (+snake_) (17:08:54) (mrg`tim) voor de '
(17:09:04) (+snake_) (17:08:57) (mrg`tim) ''info''

tja, wa gaat ge der aan doen eh ...
wie et ook mag zijn, ge zijt ne zielige naab
:')

swel grappig

tRcd

Legacy Member
haha, nu ziet iedereen wat een verschil het uitmaakt als er trials of geen trials zijn.. :ironic: ( Het team zal toch ongeveer hetzelfde zijn buiten Sticky die al co cap is )

koegras zei:

noob

SliX

Legacy Member
Ik zeg nie da Tim nie kan spelen, ma telkens als ik em zie staat em negatief bla bla, en nie met 1 kill
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan