Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SliX zei:maar tis wa ge er zelf van maakt, ik vind me nie echt een owner, maar em kan mss wel een goede leader zijn dusja.
Ge ziet maar

SliX zei:maar tis wa ge er zelf van maakt, ik vind me nie echt een owner, maar em kan mss wel een goede leader zijn dusja.
Ge ziet maar
wtf oOSliX zei:Beetje een verontschuldiging imo
kon beter bij mijeCu- zei:gg manne !
mja nie aan te doen kheb nie veel ervaring met tdm ,twas mijn eerste tdm war
volgende keer beter
sdflsfsjfsBLEH :<TiM007 zei:laatste screen : http://users.pandora.be/TiM007/cod/teambe4.jpg
dus de volgende spelers gaan door:
dfb(tek-9) , rafe(Da) , dajackal(BZZ) , zjatkop(clanless) , Djaar(mirage) , oxy(element) , vanz(clanless) , snake(mirage)
springfield(Da) , byter(BZZ) , grimnick(dU), wazzie(BZZ)
ecu(BZZ), reality(BZZ), pruik(mirage)
als er nu nog iemand zegt vriendjes politiek Oo de helft is van BZZ ofzoTiM007 zei:laatste screen : http://users.pandora.be/TiM007/cod/teambe4.jpg
dus de volgende spelers gaan door:
dfb(tek-9) , rafe(Da) , dajackal(BZZ) , zjatkop(clanless)
Djaar(mirage) , oxy(element) , vanz(clanless) , snake(mirage)
springfield(Da) , byter(BZZ) , grimnick(dU), wazzie(BZZ)
ecu(BZZ), reality(BZZ), pruik(mirage)

tuurlijk daamdr zei:Tis wel grappig
Als ik da dee zou ik al lang gebanned zijn geweest![]()

alleen imo zou ik duif er ook doorgelaten hebben maar voor de rest ziet het er nice uitTiM007 zei:als er nu nog iemand zegt vriendjes politiek Oo de helft is van BZZ ofzo![]()
