Archief - Team België

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Woodster

Legacy Member
Vaak word er wel het onderscheid gemaakt tussen de m320 zelf en m320 smoke. Althans, toch op de publieke servers.

Yones

Legacy Member
Nice, om die filmpkes is te bekijken. Goed gespeeld jongens, maar die Aussie's konden er precies ook wat van.

Frado2005

Legacy Member
"Norway beats Netherlands. Spain gets served by Hungary and Australia rips Belgium to shreds. All in this Nations Cup round up! " :unsure:

Gladz0r

Legacy Member
Om nog maar te zwijgen van UK vs Servië, zij hebben op 2 rondes slechts 74 tickets verloren. 426-0

radium

Legacy Member
Moest je goesting hebbe om mij te adden, doe maar:

Konflict_179


Cheers

radium

Legacy Member
Beste servers zijn die van SiC

Super Infantry Clan

Zoals Super@ op BF2

Gladz0r

Legacy Member
Team BE won vanavond tegen Zuid-Afrika op Operation Metro met 139-15
RSA1.jpg

RSA2.jpg


Warvideo's komen snel online :-)

StrongSurvivor

Legacy Member
Well done !

Deze keer van server gewisseld tussen de matchen precies ? Een heel team met ping +200, lijkt mij onspeelbaar of valt het toch mee ?

Kan me wel inbeelden dat een server tussenin niet bepaald mogelijk was, Libie ofzo ;)

cYpher`

Legacy Member
StrongSurvivor zei:
Well done !

Deze keer van server gewisseld tussen de matchen precies ? Een heel team met ping +200, lijkt mij onspeelbaar of valt het toch mee ?

Kan me wel inbeelden dat een server tussenin niet bepaald mogelijk was, Libie ofzo ;)

Idd, homeserver starte op A

Tharionos

Legacy Member
zeer proper gespeeld jongens :p

is wel nice om eens belgen te zien winnen

nog veel succes gewenst voor de komende matches !!!!

-$-pecialist

Legacy Member
Tharionos zei:
zeer proper gespeeld jongens :p

is wel nice om eens belgen te zien winnen

nog veel succes gewenst voor de komende matches !!!!

merci, we zullen het nodig hebben :), volgende match maandag tegen Rusland, map= caspian border !! :)

Gladz0r

Legacy Member
Team-België won gisteren van Rusland via een forfait win vermits Rusland verschillende CB NC regels heeft overtreden.
Wij zijn dus geplaatst voor de playoffs met knockout systeem.

Video van de overtredingen kan je hier terug vinden Team Russia abusing the rules - YouTube

Ik post hieronder ook eventjes de CB NC rules:

Vehicle rules:
All ground vehicles are allowed, This mean for example... where there is 1 tank per side so its allowed, Teheran Highway got Vodnik+BTR+Tank so that 3 vehicles are allowed too.

Only 1 tank, is allowed per side ( ONLY BASE TANK ) the tank respawn in flag its not allowed to use it.

Steal the vehicles is forbidden.

Jupilleke

Legacy Member
Toch altijd hetzelfde met die Russen. ge kunt heel den avond goed aant spelen zijn op ne server, komen der een paar Russen bij en tis om zeep.
Ze kunnen hun eigen zelfs blijkbaar nog nie inhouden in een officiële wedstrijd. Macht der gewoonte zeker?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan