Archief - Team België

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cYpher`

Legacy Member
Baats zei:
Ge zijt mij vergeten Cypher!

Edit: Niet in Januari ofcourse.

Had je maar beter gestopt met school hé Baats, zoals elke andere diehard.:doc:

Xoam

Legacy Member
Heb er ook wel goesting in! Zit momenteel nog niet in een clan, ben van plan zelf een belgische op te richten, maar heb nog wat volk te weinig.

Forumnaam: Funkstar
Ingame bf3: Xoam
Clanbasenaam en HumanID (hid) Funk$t@r 2332757
Specialiteit: Infantry & IFV

edit: nog geen warervaring in BF3, maar wel 5+ jaar in clanverband medal of honor (spearhead) gespeeld in bij http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=676456

prozke

Legacy Member
wil mij hier ook wel voor opgeven! Speel voornamelijk Tank - Infantry

Heb nog voor Team Belgie gespeeld ten tijde van BF1942
en qua clanervaring zijn het er wel wat: UBA //, Team Mirage, #SoFragged en L`Phx

je laat maar weten of je me kan gebruiken!
cheers
Prozac

DeadlyMau5

Legacy Member
Same here. Heb ook wel goesting om belgie te vertegenwoordigen.

Speel vooral Infantry.
Ingame Bf3: Pray3rs

See you at the Field.

-$-pecialist

Legacy Member
voeg mij toe, altijd paraat om te spelen

Ingame Bf3 : L00n13
ESL : loonie
xfire: bensteurbaut

Bloob

Legacy Member
ik heb ook wel interesse!
ingame: bloobzor

Bloobzor - Battlelog / Battlefield 3

specialiteit: all round, doe alles graag, tank / jet / chopper / infantry.. maakt me allemaal nie zoveel uit , same met classes, alleen recon ben ik nie zo ne heel grote fan van :p

voorlopig nog geen warervaring op bf3, wel in andere games.
24 jaar

[LRRP] Brekkie

Legacy Member
Gelieve steeds uw clanbasenaam en HiD te posten, anders kunnen we de spelers niet toevoegen aan het team op clanbase.

jehudi

Legacy Member
Ik zou het wel zien zitten om mee te doen, ik ben wel maar een 'pubhero' mijn sterke punten zijn infantry: zowel assault, engie, als support. Ook kan ik vrij goed overweg met de IFV's en MBT's.
Clanbase hid: 3430593 Clanbase naam: Zinzuvas
battlelog id:Battlelog / Sign in

TkillaB

Legacy Member
[LRRP] Brekkie;15838741 zei:
Gelieve steeds uw clanbasenaam en HiD te posten, anders kunnen we de spelers niet toevoegen aan het team op clanbase.

zit al in het platoon op Battlelog
hier meer info voor clanbase:

TkillaB
hid: 2890325

cYpher`

Legacy Member
Kunnen de mensen die ik geinvite heb op cb/battlelog weldegelijk accepten op clanbase ? VANDAAG NOG, dank u :)

Lucky.be

Legacy Member
is het al te laat om te joinen ? Moest er nog een kans zijn hier zijn mijn gegevens:
clanbase: LuckyM8 (hid:3430751)
battlelog: LuckyM8

Ik heb wel wat clanervaring voral in BF2 (LRRP). Mijn specialiteiten in BF3 zijn vooral attack chopper gunner en infantrie assault

Grtz Lucky

wallydr

Legacy Member
Wel een lachwekkend roster om eerlijk te zijn, buiten brekkie ist ni veel soeps. No offense
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan