Dat vroeg ik me ook af Dragje, weinig medic packs dat werden gedropt. Misschien dat hier wel een rede voor is. verder vond ik het ook vreemd dat er nooit smokegrenades zijn gebruikt. Deze komen altijd van passen tijdens het rushen naar een vlag...
Verdere bemerkingen :
Ronde 1 was nog wel vrij goed. Spijtig dat het plan om via de rechterkant te rushen te laat kwam. Het uitschakelen van de LAV was mooi en simpel uitgevoerd met 3 engineers, en dan de rush was goed. Ik had over het algemeen gewoon het gevoel dat er te weinig via 1 kant uit werd gerushed naar vlag B. Ik zou A ook gewoon gelaten hebben voor wat het was en vol de focus op B hebben gelegd (eventueel via de buitenwegen). Maar in ieder eval : Dat andere team zette alles dicht, prachtig werk van hun. Misschien dat jullie wel net daardoor altijd een mannetje extra zouden gehad hebben als jullie met het volle team op B zouden rushen...
Over ronde 2 valt weinig te zeggen. prachtige uitvoering van hun in de eerste minuut waardoor ze A al veel te snel in handen hadden. vanaf dat moment was het eigenlijk al pompen of verzuipen. Er werd gezegd : 'Ik weet niet meer wat we kunnen doen', en ik ben het daar mee eens. Ik zou ook niet weten wat er op dat moment gedaan had moeten worden.
Zeer sterk team van Australië die duidelijk al meer van dit hadden meegemaakt. Op dat vlak schiet ons team momenteel nog te kort. Toch enorm leuk dat dit geupload werd! Meer van dat de komende wedstrijden! En succes nog

.