Archief - Team België

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thallyos

Legacy Member
Laat zeker weten, ik zou er wel eens voor opblijven, althans voor deeltje.

Blijkbaar heb ik toch wat heimwee naar tijden vol wars :)

cYpher`

Legacy Member
Morgen dus idd tegen AUS, tegen RSA zal ik nog iets laten weten.

Gladz0r

Legacy Member
Geen stream beschikbaar vanavond zal later wel op youtube komen als MegaMentor meewerkt ;)

Woodster

Legacy Member
Het zou leuk zijn moest er inderdaad een video gemaakt worden (misschien met TS-besprekingen erbij?). Warvideo's zijn altijd leuk :). Om wat uur is de war?

Gladz0r

Legacy Member
Team Belgium verloren met 360-0, er was lag maar geen reden om het daarop te steken.
Australië was gewoon veel meer georganiseerd en hebben geen kans gehad om in ons spel te komen.
Warmovie met ingame teamspeak komt morgen online.

Gladz0r

Legacy Member
Volgende week donderdag moeten we tegen de negerkes van Zuid-Afrika.

Foose

Legacy Member
Verre van slecht gespeeld, die mannen maken gewoon amper fouten :crazy:. Alleen heb ik me een paar keer afgevraagd waarom Mega zichzelf niet healde, toen hij zelf medic was in de 1e ronde? Daar heb je niet altijd de tijd voor ook n/o he (en de beste stuurlui staan aan wall I know :p)

Woodster

Legacy Member
Dat vroeg ik me ook af Dragje, weinig medic packs dat werden gedropt. Misschien dat hier wel een rede voor is. verder vond ik het ook vreemd dat er nooit smokegrenades zijn gebruikt. Deze komen altijd van passen tijdens het rushen naar een vlag...

Verdere bemerkingen :

Ronde 1 was nog wel vrij goed. Spijtig dat het plan om via de rechterkant te rushen te laat kwam. Het uitschakelen van de LAV was mooi en simpel uitgevoerd met 3 engineers, en dan de rush was goed. Ik had over het algemeen gewoon het gevoel dat er te weinig via 1 kant uit werd gerushed naar vlag B. Ik zou A ook gewoon gelaten hebben voor wat het was en vol de focus op B hebben gelegd (eventueel via de buitenwegen). Maar in ieder eval : Dat andere team zette alles dicht, prachtig werk van hun. Misschien dat jullie wel net daardoor altijd een mannetje extra zouden gehad hebben als jullie met het volle team op B zouden rushen...

Over ronde 2 valt weinig te zeggen. prachtige uitvoering van hun in de eerste minuut waardoor ze A al veel te snel in handen hadden. vanaf dat moment was het eigenlijk al pompen of verzuipen. Er werd gezegd : 'Ik weet niet meer wat we kunnen doen', en ik ben het daar mee eens. Ik zou ook niet weten wat er op dat moment gedaan had moeten worden.

Zeer sterk team van Australië die duidelijk al meer van dit hadden meegemaakt. Op dat vlak schiet ons team momenteel nog te kort. Toch enorm leuk dat dit geupload werd! Meer van dat de komende wedstrijden! En succes nog :).

Gladz0r

Legacy Member
Mentor speelde niet met medpack maar met extra shotgun omdat dit vooral in closecombat handig is.
Zijn afwegingen die je maakt, in de ene situatie is het je redding in de andere je dood.
Het is maar hoe je het bekijkt :)

Foose

Legacy Member
Ah oke, dat verklaart het :p.

Ken ik u niet van cs trouwens? Toen was uw nick GladZ? Zoja: hebben samen nog in een clan gezeten, heeeel lang geleden :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan