Archief - Team België

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gladz0r

Legacy Member
Ik vraag mij af of er überhaupt al genoeg belgische spelers zijn met war-ervaring.
CB/ESL is niet echt iets te bespeuren qua belgische clans en er is toch een verschil tussen op een public spelen en aan een clanwar met tactics meedoen.

Enige speler waar ik op kan komen die al veel wars gespeeld heeft is Brekkie, misschien dat die samen met Cypher België op sleeptouw kan nemen?

Ik zie Nederland dit jaar trouwens als één vd favorieten voor de Nationcup.

cYpher`

Legacy Member
Gladz0r zei:
Ik vraag mij af of er überhaupt al genoeg belgische spelers zijn met war-ervaring.
CB/ESL is niet echt iets te bespeuren qua belgische clans en er is toch een verschil tussen op een public spelen en aan een clanwar met tactics meedoen.

Enige speler waar ik op kan komen die al veel wars gespeeld heeft is Brekkie, misschien dat die samen met Cypher België op sleeptouw kan nemen?

Ik zie Nederland dit jaar trouwens als één vd favorieten voor de Nationcup.

Frankrijk gaat het wss winnen hoor, zeer goed team.

LiQuiDe

Legacy Member
Moest er überhaupt een team ontstaan, dan ben ik wel geïnteresseerd...
zit atm wel niet in een clan, ook weinig bf3 - war ervaring, maar ben wel van plan om na de examens een deftige clan te zoeken om wat met te warren
Heb in bf2 genoeg ervaring in clanwars, en vermoed dat er met bf3 ook niet zoveel veranderd is :)
Heb mij trouwens vooral verdiept in chopper :) gunner/pilot maakt niet uit

[LRRP] Brekkie

Legacy Member
Ik speel wel actief bf3 in TERA gaming. Gisteren tegen winnaar van B2K cup gespeeld en gewonnen op seine crossing :). Ik wil wel meedoen, maar het zal zowiezo gene vette worden want het aantal Belgische skilled spelers is laag. En het is niet zowiezo dat Frankrijk wint. Origine online is miss goed (winnaar van i44 multiplay), maar met TERA hebbe we er al meerdere pcws tegen gewonnen :). En idd er is een verschil tussen pubben op de 9lives server en warren tegen een andere clan (maar dat is in elk spel)

REDNAViGATOR

Legacy Member
Ik wil ook wel meedoen in de vorm van chopper pilot/gunner. Heb laatste week bijna niet gespeeld door pc-problemen maar is nu gefixed en ik speel wars met mensen van epsilon/grof als helicopter pilot/gunner dus ik weet hoe het er aan toe gaat in wars.

[LRRP] Brekkie

Legacy Member
Ok voor de 12de jan moet iedereen ingeschreven in het team, met guide enzo. Tussen 12de en 19de worden de qualifiers gespeeld om in de uiteindelijke nationscup te mogen spelen. Post hier of je wilt en kunt meedoen of niet: Uit deze selectie zal dan een nieuwe selectie komen met de beste spelers om zo onze kansen te verhogen. Post ook wat je specialiteit is (warervering is zeer welkom, pubheroes tja als het niet anders kan). Ik heb wel examens de 16de en 19de dus het kan zijn dat ik sommige matchen niet kan spelen.

- Forumnaam: Brekkie | Ingame bf3: Brekk1e | Clanbasenaam en HumanID (hid) Brekkie 2771608 | Specialiteit: Infantry

gravehunter

Legacy Member
Ik sta ook paraat om bij te springen :)


Forumnaam Gravehunter
Ingamename Gravehunter1
CB Id moet ik nog eens opzoeken ;)
ESL [LRRP]Gravey

REDNAViGATOR

Legacy Member
- Forumnaam: REDNAViGATOR | Ingame bf3: REDNAViGATOR | Clanbasenaam en HumanID (hid) REDNAViGATOR 998010 | Specialiteit: Helicopter Pilot/Gunner | Ervaring Matches: Ja (GROF/Epsilon)

mp4me

Legacy Member
imo Brekkie voor captain, volgens mij zit hij in de beste clan en individueel heeft hij ook de skillz!

en Invzor mag er zeker ook in !

IMO

lasteveo

Legacy Member
- Forumnaam: Lasteveo | Ingame bf3: Lasteveo | Specialiteit: TANK DRIVER/ENGINEER/ASSAULT

moest er interesse zijn wil ik wel meedoen, ik heb ook een eigen server (40)

Inv

Legacy Member
Kwil wel meedoen als ge niet genoeg volk met warervaring hebt, kben maar ne pubhero.

Forumnaam: Inv| Ingame bf3: Invzor | Specialiteit: Alles behalve vliegen :p

Kheb wel ergens een clanbase acc maar die's te lang inactief geweest.

mp4me zei:
imo Brekkie voor captain, volgens mij zit hij in de beste clan en individueel heeft hij ook de skillz!

en Invzor mag er zeker ook in !

IMO

<3 Doe ook eens mee!

cYpher`

Legacy Member
ik ben sowieso al BE captain, ( ik zorg dat alles erond inorde is ) Brekk1e mag zeker ingame captain zijn. Nu in ieder geval heb ik Gladz0r al kunnen overhalen om mee te doen.

[LRRP] Brekkie

Legacy Member
komaan mp ;) das gewoon paar mathckes en ge moogt infantry spelen :p

LiQuiDe

Legacy Member
zoals eerder gezegd ben ik ook geïnteresseerd :)
- Forumnaam: LiQuiDe| Ingame bf3: LiQuiDo_o | cb: 4566544 | ESL: LiQuiDo id: 2064003 Specialiteit: Helicopter Pilot/Gunner + infantry| Ervaring Matches: weinig, buiten wat infantry pcw's

wel veel clanervaring gehad in bf2 (eXp, zelfs nog even LRRP :) )
En hoop mij wel eens te kunnen bewijzen in wat pcw's als daar plannen voor zouden zijn :)

battlelog: LiQuiDo_o - Battlelog / Battlefield 3
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan