EpilEpic
Legacy Member
maartenvc zei:zoveel -50% sales -> gwn straal negeren
NWN2 +exps is een echte aanrader btw! als ge een beetje into RPG of D&D zijt.
Kunt ge u wel wat uurtjes amuseren ^^.
X³: is dat de moeite? (krijgt precies toch niet zo'n hoge scores) (de setting bevalt mij wel)
Supreme commander 2? Goeien RTS of toch iets minder?
supreme commander 2 is wel een leuk spel maar de single player is wa kort dus daar moet ge het imo niet voor doen, maar ge kunt natuurlijk wel altijd gewoon een matchke tegen bots enzo spelen...Maar ik zou zeggen voor die prijs: koop het.
over NWN2 twijfel ik nog wat...
klein vraagje voor jullie: dragon age II (€15.99) of the witcher II (€17.99)?
ga mij een van die twee aanschaffen op g2play maar weet niet goed welke en google geeft mij ook niet echt een sluitend antwoord



