Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EpilEpic

Legacy Member
maartenvc zei:
zoveel -50% sales -> gwn straal negeren

NWN2 +exps is een echte aanrader btw! als ge een beetje into RPG of D&D zijt.
Kunt ge u wel wat uurtjes amuseren ^^.

X³: is dat de moeite? (krijgt precies toch niet zo'n hoge scores) (de setting bevalt mij wel)

Supreme commander 2? Goeien RTS of toch iets minder?

supreme commander 2 is wel een leuk spel maar de single player is wa kort dus daar moet ge het imo niet voor doen, maar ge kunt natuurlijk wel altijd gewoon een matchke tegen bots enzo spelen...Maar ik zou zeggen voor die prijs: koop het.

over NWN2 twijfel ik nog wat...
klein vraagje voor jullie: dragon age II (€15.99) of the witcher II (€17.99)?
ga mij een van die twee aanschaffen op g2play maar weet niet goed welke en google geeft mij ook niet echt een sluitend antwoord :D

demon326

Legacy Member
johnbeton10 zei:
klein vraagje voor jullie: dragon age II (€15.99) of the witcher II (€17.99)?
ga mij een van die twee aanschaffen op g2play maar weet niet goed welke en google geeft mij ook niet echt een sluitend antwoord :D


Ga voor the witcher II, zonder twijfel! Tenzij je graag herhalende omgevingen hebben, die overal terugkomen :p

maartenvc

Legacy Member
Illani zei:
Ja maar 'k hoor op Steam forums dat het spel vol bugs zit en dat het camerasysteem bena heel u spel "verkloot", is dit waar?

Bugs? Nope, na al die patches door de jaren heen zal er volgens mij niet echt veel meer van 'bugs' overblijven ^^. Ik ben indertijd 1 bug tegengekomen die ik zelf zonder moeite heb kunnen oplossen.

Het camerasysteem kun je volgens mij op verschillende manieren bedienen.
Ik gebruikte een top-view die automatisch meedraaide met mijn char.
Ge kunt dat allemaal tweaken in de menu's.
ff gechecked: er zijn 4! camera modussen.

KnightOfCydonia

Legacy Member
Iemand ervaring met de Sam & Max games, voldoende grappig om een aankoop te rechtvaardigen?

Hans Gruber

Legacy Member
Sakke1994 zei:
Nog 4 euro te spenderen, is GMOD de moeite? En waaraan zou ik die andere 1.5 euro dan aan kunnen opdoen :p?

Gmod is de moeite, zorg wel dat ge Counter-strike source ook hebt.
Zeer veel usermade gamemodes dus normaal kunde u daar niet mee vervelen.

Wess

Legacy Member
amdr zei:
F1 2010: STAY AWAY
Da stond trouwens een maand gelede 5.99€ in nen daily deal :P

En was Terraria gisteren nu ni 2.99€??

Ik heb die gisteren voor 2.49 gekocht:applause:

Koonut

Legacy Member
heb nog 3 shares van Terraria, mogen voor €2.5/stuk weg ;3
pm indien interesse

kb3n

Legacy Member
Dead Space vind ik toch ook een aanrader. Gisteren gehaald en Dead Space 1 kan mij voorlopig al enorm boeien!

Xylan

Legacy Member
kb3n zei:
Dead Space vind ik toch ook een aanrader. Gisteren gehaald en Dead Space 1 kan mij voorlopig al enorm boeien!

Dead Space zijn echte toppers in het horrorgenre imo, zeker als je het serieus speelt (donkere ruimte ftw)

kb3n

Legacy Member
Illani zei:
Dead Space zijn echte toppers in het horrorgenre imo, zeker als je het serieus speelt (donkere ruimte ftw)

Heb met deze sales fear pakket, dead space pakket en amnesia. Deze sales kosten me waarschijnlijk een aantal jaar van men leven maar dat hebben we er voor over!

Xylan

Legacy Member
kb3n zei:
Heb met deze sales fear pakket, dead space pakket en amnesia. Deze sales kosten me waarschijnlijk een aantal jaar van men leven maar dat hebben we er voor over!

Fear is zeker ook een aanrader, persoonlijk ben ik geen liefhebber van Amnesia (demo gespeeld), is wel leuk om op youtube de freakouts te zien van mensen die zich zo goed als doodschrikken met dat spel.

thelordofpee

Legacy Member
Killing Floor is wel fun, maar is meer voor tussendoor als je niet weet wat doen. Is ook veel meer fun met vrienden via Skype.

Baats

Legacy Member
Illani zei:
Fear is zeker ook een aanrader, persoonlijk ben ik geen liefhebber van Amnesia (demo gespeeld), is wel leuk om op youtube de freakouts te zien van mensen die zich zo goed als doodschrikken met dat spel.

[youtube]loSzpvq73FY[/youtube]

Wow, niet te doen :rofl:

Acidbaron

Legacy Member
Portal 2 dan toch maar gekocht lang op zich laten wachten, nu probleem 50 gigs per maand en 's nachts downloaden is miserie voor mij (vroege werk uren).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan