Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Monopoly Guy

Legacy Member
Acidbaron zei:
Portal 2 dan toch maar gekocht lang op zich laten wachten, nu probleem 50 gigs per maand en 's nachts downloaden is miserie voor mij (vroege werk uren).
Laat u pc opstaan?
da download zichzelf wel ze
lol

Acidbaron

Legacy Member
ik lig door de week voor nacht tarief meestal al te maffen :P

tja met deze download snelheden zal ik geen keuze hebben dan die gewoon constant laten opstaan, 15gigs tegen 200 kbps :/

flyingdutchman

Legacy Member
mja zet em aan just voor het slapengaan, dan hebt ge maar weinig uurkes aan dagtarief hé

amdr

Legacy Member
Wat gaan de deals zijn voor vanavond? Iemand enig idee wat elke dag de best verkochte game was?

BBQezel

Legacy Member
amdr zei:
Wat gaan de deals zijn voor vanavond? Iemand enig idee wat elke dag de best verkochte game was?

Magicka,Terraria,Portal 2, Frozen Synapse zijn toch zekerheden volgens mij al

meino

Legacy Member
Neverwinter Nights 2 ook maar gekocht.
Ik durf het niet allemaal optellen ;)

Zonnestraal

Legacy Member
Komaan, heb al genoeg gekocht en lijd aan hetzelfde syndroom zoals zovelen hier... een berg spellekes waar ik zelfs nog moet aan beginnen :sop:

Dan heb ik eens tijd en speel ik 4u Plants vs Zombies

smon

Legacy Member
CrAzY_DaReDeViL zei:
Magicka,Terraria,Portal 2, Frozen Synapse zijn toch zekerheden volgens mij al
Frozen Synapse stond niet eens in de top 10 die dag dacht ik, maar ik kan verkeerd zijn.

Verder verwacht ik het Bad Company 2 pack en Assassin's Creed pack nog.

Vlad Tepes

Legacy Member
ULTRAnumb zei:
killing floor fun?

Ja alot of fun ! Ik heb hem nu al bijna 3 jaar en ik speel hem regelmatig, is gewoon breinloze actie, monsters afknallen, beetje coop. Je kunt elkaar healen, door monsters te doden krijg je geld(koop je betere wapens mee) Meestal heb je 10 Waves bij de 11de komt The Patriatch(eindbaas) Elke wave heeft tussen de 70-300 monsters.
Veel gore en headshots doen is hier fantastisch :D

Xylan

Legacy Member
Toch maar Neverwinter Nights 2 Platinum edition aangeschaft, hopelijk is ie de 7 euro waard :p

Ben momenteel nog bezig met Kotor 1 en daarna Kotor 2 dus zal nog wel ff duren voor ik die speel.

EpilEpic

Legacy Member
oké nieuwe vraag :p

the witcher II - Dragon age II - Fable III of two worlds II?
maar eigenlijk telt Dragon age II al niet meer mee aangezien de Witcher II die al heeft overwonnen.

is sanctum een goede game? die is zoveel verkocht blijkbaar maar heb daar nog nooit van gehoord en het ziet er zo kinds uit op de screens

niet echt veel interessant in de farewell sales voor mij.
het waren dit jaar maar magere sales in het algemeen...veel games bleven veel te weinig afgeprijsd...

Ik hoopte eigenlijk op een systeem à la ibood hunt voor de laatste sales... met allerlei games die aan monsterkortingen de deur uit gaan en die elkaar opvolgen, elk uur nieuwe lading bijvoorbeeld...mjah :)

voor zij die volgende games nog niet hebben, ik raad ze zeker en vast aan:
- BFBC2 = die moet je gewoon kopen voor die prijs...ik heb mij hier al uren mee geamuseerd, ik denk dat ik nu aan 200 uur ingame zit fzo...en ben het nog niet beu.

- ACII = heb lang getwijfeld vooraleer ik die kocht omdat ik ACI zo'n grote teleurstelling vond, maar ze hebben er deze keer werk van gemaakt imo...echt een mooi en "realistisch" ogend spel.

- Borderlands = ook weer een fantastische game...en imo uniek in zijn genre. Ik vind vooral de graphics ook zeer leuk...

- Just Cause 2 = must buy voor die prijs...kan je uren mee bezig zijn....oké het spel valt na een tijd wel in herhaling maar je hebt dan weer redelijk veel vrijheid dus je kan zowat kiezen wat je wel en niet doet en wanneer je het doet.

- Magicka = maar moet je enkel en alleen kopen indien je het met vrienden online gaat spelen...de single player is niet slecht maar begint gewoon zeer snel te vervelen.

devilution.be

Legacy Member
Sanctum is sweet :) Maar ge moet wel van tower defence games houden.

u4ea

Legacy Member
Was aan het wachten op Beat Hazard en Super Meat Boy, maar het mocht niet zijn :(
Kreeg al hoop met dat Meat Boy op de Tekening stond van vandaag.
Spijtig dak die gemist heb.

BladeDancer35

Legacy Member
Mensen die interesse hebben om samen een 4-pack van Borderlands GOTY te kopen? Anders ben ik best bereid één te kopen.

EDIT: heb trouwens nog twee exemplaren van Sanctum ook. Mochten er geïnteresseerden zijn...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan