Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SXe

Legacy Member
Is een goed spel voor die prijs, maar F1 2011 zal sowieso beter zijn. (En hopelijk geen vervelde pit stop bugs meer hebben...)

Xylan

Legacy Member
Mensen die NW2 hebben? Ben grote Dragon Age fan en van KOTOR 1, is deze dan ook de moeite waard?

Cadiuro

Legacy Member
Heb Minecraft al, kan me niet veroorloven nog zo'n timedump aan te schaffen.

Ben ook zeer geïnteresseerd in F1 2010... 11 zal misschien wel beter zijn, maar zal ook meteen €40 meer kosten...

lowscore

Legacy Member
Kennaah zei:
is die Xsuperbox de moeite ?

De sfeer zit goed, dat is ook nodig. Want in de eerste game bvb. moet je in het begin echt veel grinden (lees traden) om wat equipment te verzamelen, dus de sfeer moet wel goed zitten. Over het exponentieel complexer worden van de game controls: begin gewoon met de eerste en werk de games in volgorde af. In de box zitten ze toch allemaal dus waarom met de laatste beginnen?

Illani zei:
Hmm ben aan't twijfelen voor Terraria en Neverwinter Nights 2 + expansies...

Ik heb de basisgame Neverwinter Nights 2 reeds op disk. Ik wil me het eventueel wel digitaal aankopen voor een goede prijs maar dan ook het liefst met het Mysteries of Westgate Adventure pack erbij en niet enkel de twee expansions.

KnightOfCydonia zei:
Wat zijn in jullie mening de beste games die geen daily hebben gekregen, maar toch aan een serieuze korting te koop staan? (en waarom indien mogelijk)
Ik heb nog een aantal euro's op een prepaid credit kaart staan, en die moeten op voor eind juli.

Op mijn nog te kopen lijstje staat nog Anomaly: Warzone Earth (-50% voor €4.99, leuke tower defense variant) en 2 DLC's voor Gratuitous Space Battle (-75%) Het meeste van wat ik wou is gelukkig wel via de dailies gepasseerd (Jamestown, Frozen Synapse, Beat Hazard, Amnesia). Enkel Nexus: The Jupiter incident krijgt geen enkele korting tijdens deze summer deals.:( Nu ja, voor een gewone prijs van €9.99 kan je niet sukkelen, maar 'k wacht toch nog af.)

issith

Legacy Member
Damn you steam. Weeral geld uitgegeven aan iets dat ik eigenlijk niet nodig had maar het was te goedkoop om te laten liggen :p

X-Superbox. ik was altijd wel een beetje geinteresseerd in X3 maar nooit gekocht omdat ik het toch niet nodig had. Maar nu dan toch 10 euro betaald voor alle games :p

R3L4X

Legacy Member
Nog 4 euro te spenderen, is GMOD de moeite? En waaraan zou ik die andere 1.5 euro dan aan kunnen opdoen :p?

Bv202

Legacy Member
De prijs van Terraria is inmiddeld verdubbeld. Volgens mij verkocht dat spel iets TE goed :p

smon

Legacy Member
Het was dan ook wel een zeer grote korting voor een spel dat al 2 maanden non-stop in de top 10 van best sellers staat.

flyingdutchman

Legacy Member
X3 Gold gekocht, X2 en X ging ik sowieso nooit spelen :p, X3 mss ooit eens :p.

Hiervoor heb ik het eig gekocht : http://www.youtube.com/watch?v=DwtQXCb7dps#t=1m35s

Sprantix zei:
Hoe is F1 2010?
Heb Grid, Dirt & Dirt2 gespeeld en vond die al echt aangenaam, + ben wel een F1 fan

SXe zei:
Is een goed spel voor die prijs, maar F1 2011 zal sowieso beter zijn. (En hopelijk geen vervelde pit stop bugs meer hebben...)

Cadiuro zei:
Heb Minecraft al, kan me niet veroorloven nog zo'n timedump aan te schaffen.

Ben ook zeer geïnteresseerd in F1 2010... 11 zal misschien wel beter zijn, maar zal ook meteen €40 meer kosten...
Probleem met F1 is dat het eigenlijk een fantastische game is/had moeten zijn, maar door een paar grove bugs is het spel vrij frustrerend en onspeelbaar.
- Pittstopbug: als ge weinig laps rijdt, bvb 30% (gemiddeld 20laps, 30min rijden, gebruikelijk voor casual), dan hebt ge al een redelijke kans om met veel mensen tegelijk in de pits te belanden. Door één of andere wazige regel komt ge dan altijd als laatste uit de pits, zo kunt ge als éérste in de pits gaan en als laatste eruit komen. Half uur van uw leven weggegooid.
- Rondetijdenbug: De tijden op Quali zijn haast altijd voorgeprogrammeerd, de andere cpu-spelers op de baan rijden gewoon voor de show, in feite rijdt ge tegen een pc-tijd. Niet echt een bug, maar soit. Bvb, Vettel rijdt vlak achter u de hele ronde: gij zet een tijd van 1.35, Vettel zet een nieuw baanrecord van 1.29.. GG
- Hele wispelturige moeilijkheidsgraad. Sommige banen rijdt ge met één of andere Sauber de wereldkampioen eruit, op andere banen (valencia :angry:) kunt ge als casual speler haast onmogelijk niet als laatste eindigen, zelfs op easy met alle assists.

Ik heb er een blog aan gewijd, waarin ik dacht het met mods te hebben gefixt, achteraf blijkt het alsnog gefukt te zijn... achja.
Blog: Formula ergernis - Hersenspinsels van een tech liefhebber

Mijn advies: niet kopen. Ge gaat u alleen maar vreselijk irriteren aan de bugs, enkel het online gedeelte is doenbaar indien ge volwassen tegenstanders hebt.
Ge kunt beter wachten op F1 2011, dat ongetwijfeld episch gaat zijn, gezien F1 2010 -op de bugs na- al steengoed is.

Xtala

Legacy Member
Aan het twijfelen bij Terraria en Sam&Max complete.
Vooral omdat ik S2 van Sam&Max al rechtstreeks bij Telltale heb gekocht een tijd geleden (was toen $2,50 of zo :P)

greg89

Legacy Member
flyingdutchman zei:
X3 Gold gekocht, X2 en X ging ik sowieso nooit spelen :p, X3 mss ooit eens :p.

Hiervoor heb ik het eig gekocht : YouTube - ‪X3 Terran Conflict Graphic FULL HD RECORD @GTX275‬‏






Probleem met F1 is dat het eigenlijk een fantastische game is/had moeten zijn, maar door een paar grove bugs is het spel vrij frustrerend en onspeelbaar.
- Pittstopbug: als ge weinig laps rijdt, bvb 30% (gemiddeld 20laps, 30min rijden, gebruikelijk voor casual), dan hebt ge al een redelijke kans om met veel mensen tegelijk in de pits te belanden. Door één of andere wazige regel komt ge dan altijd als laatste uit de pits, zo kunt ge als éérste in de pits gaan en als laatste eruit komen. Half uur van uw leven weggegooid.
- Rondetijdenbug: De tijden op Quali zijn haast altijd voorgeprogrammeerd, de andere cpu-spelers op de baan rijden gewoon voor de show, in feite rijdt ge tegen een pc-tijd. Niet echt een bug, maar soit. Bvb, Vettel rijdt vlak achter u de hele ronde: gij zet een tijd van 1.35, Vettel zet een nieuw baanrecord van 1.29.. GG
- Hele wispelturige moeilijkheidsgraad. Sommige banen rijdt ge met één of andere Sauber de wereldkampioen eruit, op andere banen (valencia :angry:) kunt ge als casual speler haast onmogelijk niet als laatste eindigen, zelfs op easy met alle assists.

Ik heb er een blog aan gewijd, waarin ik dacht het met mods te hebben gefixt, achteraf blijkt het alsnog gefukt te zijn... achja.
Blog: Formula ergernis - Hersenspinsels van een tech liefhebber

Mijn advies: niet kopen. Ge gaat u alleen maar vreselijk irriteren aan de bugs, enkel het online gedeelte is doenbaar indien ge volwassen tegenstanders hebt.
Ge kunt beter wachten op F1 2011, dat ongetwijfeld episch gaat zijn, gezien F1 2010 -op de bugs na- al steengoed is.

Bedankt voor uw uitstekende uitleg, zal maar wachten op F1 2011 :)

Ataraxis

Legacy Member
Al bij al ben ik toch goedkoop er vanaf gekomen tijdens deze Deals. :D Heel wat anders dan in de winter.

Just Cause 2, Magicka, en Terraria.

Morgen wordt waarschijnlijk de 'best of daylies' of iets in die aard.
Al had ik toch graag een daily deal gezien op Call of Juarez 2 en The Witcher 1.
CoJ2 misschien morgen nog kopen ... DAMN YOU STEAM!

meino

Legacy Member
Ik kocht alles bij elkaar voor een 60 gig schat ik.
Gevolg: harde schijf vol.

Nu zag ik dat Steam een back-up en restore functie heeft, dus dacht ik: laten we even alles naar een andere schijf kopiëren, alles uninstallen en vanaf een lege schijf restore.
Zo gezegd, zo gedaan.

Ik herinstalleer Steam op een nieuwe schijf en restore mijn back-up... en toch moet hij van 7 games van de 9 alles terug downloaden? WTH?!

R3L4X

Legacy Member
Zucht, krijg na een uur kloten Stalker CoP niet aan de praat, Xray Engine not responding na het aanpassen naar hoogste settings :(

maartenvc

Legacy Member
zoveel -50% sales -> gwn straal negeren

NWN2 +exps is een echte aanrader btw! als ge een beetje into RPG of D&D zijt.
Kunt ge u wel wat uurtjes amuseren ^^.

X³: is dat de moeite? (krijgt precies toch niet zo'n hoge scores) (de setting bevalt mij wel)

Supreme commander 2? Goeien RTS of toch iets minder?

amdr

Legacy Member
F1 2010: STAY AWAY
Da stond trouwens een maand gelede 5.99€ in nen daily deal :P

En was Terraria gisteren nu ni 2.99€??

maartenvc

Legacy Member
Illani zei:
Mensen die NW2 hebben? Ben grote Dragon Age fan en van KOTOR 1, is deze dan ook de moeite waard?

Doen man!
Heb mij rot geamuseerd met deze RPG (gebaseerd op D&D rules).
Mooi verhaal, interessante questslijn, knap design, tactische gameplay, alles wat uw RPG hartje belieft ^^. Vooral 'mask of the betrayer' is zalig nice.

Xylan

Legacy Member
maartenvc zei:
Doen man!
Heb mij rot geamuseerd met deze RPG (gebaseerd op D&D rules).
Mooi verhaal, interessante questslijn, knap design, tactische gameplay, alles wat uw RPG hartje belieft ^^. Vooral 'mask of the betrayer' is zalig nice.

Ja maar 'k hoor op Steam forums dat het spel vol bugs zit en dat het camerasysteem bena heel u spel "verkloot", is dit waar?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan