Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sprantix zei:Hoe is F1 2010?
Heb Grid, Dirt & Dirt2 gespeeld en vond die al echt aangenaam, + ben wel een F1 fan
Kennaah zei:is die Xsuperbox de moeite ?
Illani zei:Hmm ben aan't twijfelen voor Terraria en Neverwinter Nights 2 + expansies...
KnightOfCydonia zei:Wat zijn in jullie mening de beste games die geen daily hebben gekregen, maar toch aan een serieuze korting te koop staan? (en waarom indien mogelijk)
Ik heb nog een aantal euro's op een prepaid credit kaart staan, en die moeten op voor eind juli.
Nu ja, voor een gewone prijs van €9.99 kan je niet sukkelen, maar 'k wacht toch nog af.)

, X3 mss ooit eens
.Sprantix zei:Hoe is F1 2010?
Heb Grid, Dirt & Dirt2 gespeeld en vond die al echt aangenaam, + ben wel een F1 fan
SXe zei:Is een goed spel voor die prijs, maar F1 2011 zal sowieso beter zijn. (En hopelijk geen vervelde pit stop bugs meer hebben...)
Probleem met F1 is dat het eigenlijk een fantastische game is/had moeten zijn, maar door een paar grove bugs is het spel vrij frustrerend en onspeelbaar.Cadiuro zei:Heb Minecraft al, kan me niet veroorloven nog zo'n timedump aan te schaffen.
Ben ook zeer geïnteresseerd in F1 2010... 11 zal misschien wel beter zijn, maar zal ook meteen €40 meer kosten...
) kunt ge als casual speler haast onmogelijk niet als laatste eindigen, zelfs op easy met alle assists.flyingdutchman zei:X3 Gold gekocht, X2 en X ging ik sowieso nooit spelen, X3 mss ooit eens
.
Hiervoor heb ik het eig gekocht : YouTube - ‪X3 Terran Conflict Graphic FULL HD RECORD @GTX275‬‏
Probleem met F1 is dat het eigenlijk een fantastische game is/had moeten zijn, maar door een paar grove bugs is het spel vrij frustrerend en onspeelbaar.
- Pittstopbug: als ge weinig laps rijdt, bvb 30% (gemiddeld 20laps, 30min rijden, gebruikelijk voor casual), dan hebt ge al een redelijke kans om met veel mensen tegelijk in de pits te belanden. Door één of andere wazige regel komt ge dan altijd als laatste uit de pits, zo kunt ge als éérste in de pits gaan en als laatste eruit komen. Half uur van uw leven weggegooid.
- Rondetijdenbug: De tijden op Quali zijn haast altijd voorgeprogrammeerd, de andere cpu-spelers op de baan rijden gewoon voor de show, in feite rijdt ge tegen een pc-tijd. Niet echt een bug, maar soit. Bvb, Vettel rijdt vlak achter u de hele ronde: gij zet een tijd van 1.35, Vettel zet een nieuw baanrecord van 1.29.. GG
- Hele wispelturige moeilijkheidsgraad. Sommige banen rijdt ge met één of andere Sauber de wereldkampioen eruit, op andere banen (valencia) kunt ge als casual speler haast onmogelijk niet als laatste eindigen, zelfs op easy met alle assists.
Ik heb er een blog aan gewijd, waarin ik dacht het met mods te hebben gefixt, achteraf blijkt het alsnog gefukt te zijn... achja.
Blog: Formula ergernis - Hersenspinsels van een tech liefhebber
Mijn advies: niet kopen. Ge gaat u alleen maar vreselijk irriteren aan de bugs, enkel het online gedeelte is doenbaar indien ge volwassen tegenstanders hebt.
Ge kunt beter wachten op F1 2011, dat ongetwijfeld episch gaat zijn, gezien F1 2010 -op de bugs na- al steengoed is.

Heel wat anders dan in de winter.Illani zei:Mensen die NW2 hebben? Ben grote Dragon Age fan en van KOTOR 1, is deze dan ook de moeite waard?
maartenvc zei:Doen man!
Heb mij rot geamuseerd met deze RPG (gebaseerd op D&D rules).
Mooi verhaal, interessante questslijn, knap design, tactische gameplay, alles wat uw RPG hartje belieft ^^. Vooral 'mask of the betrayer' is zalig nice.