Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zonnestraal

Legacy Member
Acidbaron zei:
Komt er nog een dag sales of is dit de laatste, af aant vragen als ik deadspace series zou aanschaffen of niet.

Dead Space (2) zou ik zeker aanschaffen, het is de moeite :applause:

Zijn de laatste dagsales van de reeks.

kb3n

Legacy Member
Dan maar dead space pakket gekocht!

Nu mogen de sales wel stoppen. Ben een beetje te veel aan het uitgeven!

lowscore

Legacy Member
Niets voor vandaag. :(

Day 1: -
Day 2: Just Cause 2
Day 3: Aliens vs Predator
Day 4: -
Day 5: Frozen Synapse + Singularity
Day 6: Beat Hazard Complete + STALKER: Clear Sky + STALKER: Call of Pripyat + Wings of Prey & DLC
Day 7: Jamestown
Day 8: -
Day 9: Amnesia: The Dark Descent
Day 10: -

Total: €51.06

MAXXUR

Legacy Member
Moest iemand bf bc2 gekocht hebben en er spijt van hebben, wil ik altijd wel overkopen/ruilen. Hoeveel kostte dat eigenlijk? Ik ben toch juist dat die al geweest is hé?

byter

Legacy Member
Terraria + hitman blood money, gisteren nog lara croft and the guardian of light.

ik twijfel nog over nation red ... totalbiscuit was er zeer positief over.

MAXXUR zei:
Moest iemand bf bc2 gekocht hebben en er spijt van hebben, wil ik altijd wel overkopen/ruilen. Hoeveel kostte dat eigenlijk? Ik ben toch juist dat die al geweest is hé?

Kan eventueel morgen nog terug komen bij een "best of sales" maar is idd al een daily geweest.

SXe

Legacy Member
Lijst:

Day 1: -
Day 2: Just Cause €3.24 + Garry's Mod €2.49
Day 3: -
Day 4: -
Day 5: -
Day 6: Beat Hazard Ultra €2.49
Day 7: -
Day 8: -
Day 9: Fallout 3 GOTY + Mafia 2 Digital Deluxe Edition € 22.68
Day 10: -
Day 11: -

Total: €30.9

Kennaah

Legacy Member
is die Xsuperbox de moeite ?

Er staat op de homepage 4.99 maar als ge het wilt kopen 9.99 =/
Moet ik wachten tot de juiste prijs er op staat?

meino

Legacy Member
smon zei:
Frontpage is fout denk ik, de X Superbox kost normaal €40 in plaats van de €20 op de frontpage.

Ik heb em voor 9,99 gekocht. Kan een mens imo niet voor sukkelen.

FleXe

Legacy Member
Nog niets van deze sales mee gepikt, maar ik voel het nu wel kriebelen om alles van Prince of Persia, Hitman & Sam and Max te kopen.

Bv202

Legacy Member
Day 1: -
Day 2: Just Cause 2 (€4,99)
Day 3: Battlefield: Bad Company 2 Complete (€9,99)
Day 4: -
Day 5: -
Day 6: -
Day 7: Guild Wars Trilogy (€14,99) + Eye Of the North (€7,49)
Day 8: -
Day 9: Amnesia: The Dark Descent (€3,78)
Day 10: Terraria (€2,49)

Totaal: €43,73

Als morgen Oblivion nog terug in korting komt, koop ik die ook nog wel :)

Xylan

Legacy Member
Hmm ben aan't twijfelen voor Terraria en Neverwinter Nights 2 + expansies...

En mss als Oblivion terugkomt koop k die ook. Heb 'm momenteel op ps3 maar speelt niet echt zo leuk vind ik.

KnightOfCydonia

Legacy Member
Wat zijn in jullie mening de beste games die geen daily hebben gekregen, maar toch aan een serieuze korting te koop staan? (en waarom indien mogelijk)
Ik heb nog een aantal euro's op een prepaid credit kaart staan, en die moeten op voor eind juli.

Domieneo

Legacy Member
Nog iemand opzoek naar terraria?
Ik heb een 4 pack gekocht terwijl ik er maar 2 moest hebben.

greg89

Legacy Member
Hoe is F1 2010?
Heb Grid, Dirt & Dirt2 gespeeld en vond die al echt aangenaam, + ben wel een F1 fan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan