Zonnestraal
Legacy Member
Acidbaron zei:Komt er nog een dag sales of is dit de laatste, af aant vragen als ik deadspace series zou aanschaffen of niet.
Dead Space (2) zou ik zeker aanschaffen, het is de moeite :applause:
Zijn de laatste dagsales van de reeks.

