Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Scardy

Legacy Member
Dit gaat het gewoon zijn -- zijn een paar gasten op het steamforum die dit opzoeken..was altijd al juist, met elke daily sale.

Bv202

Legacy Member
Cadiuro zei:
Ik heb zelf niet de demo gespeeld, maar Amnesia heeft wel een goede verhaallijn. Aan de hand van kleine notes kom je langzaam maar zeker te weten wat er gebeurd is, en je bent altijd op weg naar dat befaamde "Inner Sanctum" om baron Alexander te stoppen met wat hij ook aan het doen is.

Het is een zeer linear spel, maar dit stoort niet omdat je niet precies weet waar de juiste weg precies ligt, en elke stap brengt nieuwe angsten mee. Zoeken naar de juiste doorgang wordt dus echt een hel, zeker wanneer je verschillende elementen uit verschillende kamers naar een centraal punt moet brengen.

Bedankt, ik ben overtuigd. Kopen dus :D
Spelen zal niet meer voor vandaag zijn; ik ben nog steeds aan het bekomen van de demo. Damn creepy :p

Blijkbaar heb ik ook al een Penumbra-game uit de Humble Bundle; daar heb ik nooit aandacht aan besteed:D

Cadiuro

Legacy Member
Bv202 zei:
Bedankt, ik ben overtuigd. Kopen dus :D
Spelen zal niet meer voor vandaag zijn; ik ben nog steeds aan het bekomen van de demo. Damn creepy :p

Blijkbaar heb ik ook al een Penumbra-game uit de Humble Bundle; daar heb ik nooit aandacht aan besteed:D

Heb zelf ook al 7 weken niet meer gespeeld. Die 5 minuten vorige keer waren echt genoeg voor een maandje of twee.

Scardy

Legacy Member
header_292x136.jpg


Yay! .. hopelijk 75% !

DreaDNoughT

Legacy Member
Total war + ME1&2 pack en Universe sandbox aangeschaft.

Totaal iets van een 50GB...Zal de rest van de maand op smallband zitten peis ik.
Wou Mafia II er nog bij pakken maar zou nogal eentonig zijn.

Link_006_

Legacy Member
Bv202 zei:
Ik ga mijn mening moeten herzien nu ik de demo gespeeld heb... damn, Amnesia IS creepy :p

Ik vraag me wel 1 ding af: hoeveel variatie heeft dit spel? Na de demo gespeeld te hebben, heb ik ook het gevoel alles al wel gezien te hebben.
Heb eigenlijk wat hetzelfde gevoel, vooral als ik dat YT filmpje bekijk.
Voor de rest, ik heb nooit Mass Effect of Fallout gespeeld. Ik ben niet echt voor 3rd person shooters dus ME links laten liggen? Fallout lijkt me wel leuk, maar is het eigenlijk grotendeels een fps? Lijkt me wat Borderlands stijl qua missies enzo of ben ik mis? Jammer genoeg is daar geen demo van =(.

Dark Riku

Legacy Member
Link_006_ zei:
Heb eigenlijk wat hetzelfde gevoel, vooral als ik dat YT filmpje bekijk.
Voor de rest, ik heb nooit Mass Effect of Fallout gespeeld. Ik ben niet echt voor 3rd person shooters dus ME links laten liggen? Fallout lijkt me wel leuk, maar is het eigenlijk grotendeels een fps? Lijkt me wat Borderlands stijl qua missies enzo of ben ik mis? Jammer genoeg is daar geen demo van =(.

Mass effect is echt wel een schitterend spel. Zeker voor deze prijs is dit een aanrader. Ik vond vooral ME1 een schitterend spel. ME2 was al iets meer "mainstream" maar dit blijft toch ook een schitterend spel!

Zonnestraal

Legacy Member
Heb nu de twee ME's, maar moet ze alle twee nog beginnen :(

Amnesia heb ik nu ff gespeeld, maar ik ben niet bang :(

Cadiuro

Legacy Member
Zonnestraal zei:
Heb nu de twee ME's, maar moet ze alle twee nog beginnen :(

Amnesia heb ik nu ff gespeeld, maar ik ben niet bang :(

Zit je al voorbij the Water Part?

Yusifer

Legacy Member
Cadiuro zei:
Zit je al voorbij the Water Part?

Dat watergedeelte vond ik juist minder eng. De muziek was geniaal, maar van onzichtbare monsters ben ik minder bang dan de zichtbare. :p

Dit gezegd zijnde, ik heb het nog altijd niet uitgespeeld...

Cadiuro

Legacy Member
RiskGhost zei:
Dat watergedeelte vond ik juist minder eng. De muziek was geniaal, maar van onzichtbare monsters ben ik minder bang dan de zichtbare. :p

Dit gezegd zijnde, ik heb het nog altijd niet uitgespeeld...

Ik vond the water part zelf ook niet heel eng, maar het stuk dat er net na kwam... Dayum :P

u4ea

Legacy Member
En ik vond juist da water stuk het engste:p (zeker na middernacht met mijn 5.1 headset)
Ne vriend van mij vond dat ook juist minder eng, ma da was waarschijnlijk omdak toen naast hem zat:p

Namko

Legacy Member
Weet iemand of overmorgen bepaalde kortingen van afgelopen dagen terugkomen? Of gewoon een nieuwe sale dag?

UrbanusVanAnus

Legacy Member
Empire & Napoleon Total War gekocht

Gisteren ook Audiosurf gekocht, maar dat was toch niet wat ik er van had verwacht
achja, voor €1,5 doe ik niet moelijk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan