Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cadiuro zei:Ik heb zelf niet de demo gespeeld, maar Amnesia heeft wel een goede verhaallijn. Aan de hand van kleine notes kom je langzaam maar zeker te weten wat er gebeurd is, en je bent altijd op weg naar dat befaamde "Inner Sanctum" om baron Alexander te stoppen met wat hij ook aan het doen is.
Het is een zeer linear spel, maar dit stoort niet omdat je niet precies weet waar de juiste weg precies ligt, en elke stap brengt nieuwe angsten mee. Zoeken naar de juiste doorgang wordt dus echt een hel, zeker wanneer je verschillende elementen uit verschillende kamers naar een centraal punt moet brengen.



Bv202 zei:Bedankt, ik ben overtuigd. Kopen dus
Spelen zal niet meer voor vandaag zijn; ik ben nog steeds aan het bekomen van de demo. Damn creepy
Blijkbaar heb ik ook al een Penumbra-game uit de Humble Bundle; daar heb ik nooit aandacht aan besteed![]()
Heb eigenlijk wat hetzelfde gevoel, vooral als ik dat YT filmpje bekijk.Bv202 zei:Ik ga mijn mening moeten herzien nu ik de demo gespeeld heb... damn, Amnesia IS creepy
Ik vraag me wel 1 ding af: hoeveel variatie heeft dit spel? Na de demo gespeeld te hebben, heb ik ook het gevoel alles al wel gezien te hebben.
Link_006_ zei:Heb eigenlijk wat hetzelfde gevoel, vooral als ik dat YT filmpje bekijk.
Voor de rest, ik heb nooit Mass Effect of Fallout gespeeld. Ik ben niet echt voor 3rd person shooters dus ME links laten liggen? Fallout lijkt me wel leuk, maar is het eigenlijk grotendeels een fps? Lijkt me wat Borderlands stijl qua missies enzo of ben ik mis? Jammer genoeg is daar geen demo van =(.
Zonnestraal zei:Heb nu de twee ME's, maar moet ze alle twee nog beginnen
Amnesia heb ik nu ff gespeeld, maar ik ben niet bang![]()
Cadiuro zei:Zit je al voorbij the Water Part?

RiskGhost zei:Dat watergedeelte vond ik juist minder eng. De muziek was geniaal, maar van onzichtbare monsters ben ik minder bang dan de zichtbare.
Dit gezegd zijnde, ik heb het nog altijd niet uitgespeeld...
