Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wim_gunner zei:De penumbra games.
Speelt +- hetzelfde.
Download de demo anders is?

wim_gunner zei:De penumbra games.
Speelt +- hetzelfde.
Download de demo anders is?

johnbeton10 zei:twijfel over divinity II
ziet er een ok spel uit maar vind em nog te weinig afgeprijsd...
iemand hier die zegt van "zeker kopen die handel"?
tzou geen ramp zijn moest ik die niet kopen want heb in het begin ook obilivion gekocht dus das ook weer iets soortgelijks...maar heb het wel voor zo'n spellen...
meino zei:metro 2033 is al geweest, jongeman
maar ook omdat de game vlot speelt, heb divII:TDKS en de gewone divII thuis liggen omdat er een groot verschil is tussen beide versies qua core game op gebied van loot en gear in het begin.
is vrij amuzante game.johnbeton10 zei:heb besloten om divinity toch maar ni te kopen...ik wacht gewoon af wa voor sales het morgen nog zijn en als het dan niets wordt dan koop ik wel the witcher 2 op G2play...
btw: magica in sale on direct2drive voor zij die hem gemist hebben op steamsales
omegahealer zei:divinity 2 is wel een aanrader hoor, enkel alleen al om dat het belgisch ismaar ook omdat de game vlot speelt, heb divII:TDKS en de gewone divII thuis liggen omdat er een groot verschil is tussen beide versies qua core game op gebied van loot en gear in het begin.
zelf eergisteren me gothic 4 aangeschaft, ken de reeks niet en ik negeer reviewsis vrij amuzante game.
NightSky zei:Divinity II is echt een topgame hoor. Larian heeft het wat slecht aangepakt door eerst een mediocre game te maken (ego draconis) en die pas een jaar later op te poetsen zonder enige marketing hype. Ik vond het in bijna alle opzichten een betere game dan Dragon Age Origins die ik er voor speelde.


Bv202 zei:Ik ga mijn mening moeten herzien nu ik de demo gespeeld heb... damn, Amnesia IS creepy
Ik vraag me wel 1 ding af: hoeveel variatie heeft dit spel? Na de demo gespeeld te hebben, heb ik ook het gevoel alles al wel gezien te hebben.