Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

u4ea

Legacy Member
Hmm, op het einde was er toch een dag met alle beste deals niet?
Hopelijk zit Beat Hazard er dan in.

Cadiuro

Legacy Member
wim_gunner zei:
De penumbra games.
Speelt +- hetzelfde.

Download de demo anders is?

Dit. Wel nog minder zelfverdediging dan in Penumbra, als in, helemaal niets.

darko

Legacy Member
Net Metro 2033 aangekocht voor 6,69€.
Maar krijg het ding niet gedownload 'wegens drukte'.
Nog iemand last van?

flyingdutchman

Legacy Member
Zet de download locatie overdag op Netherlands en 's nachts op Roemenie of Tsjechie, dat werkt perfect bij mij.

Nog los van de daily sales zijn er ook nog genoeg doorlopende sales tijdens de periode.
Een absolute aanrader is Death to Spies, voor liefhebbers van Splinter Cell en Hitman, alleen is dit ietsje lastiger (easy DtS = medium/hard Hitman). Nog los van wat de reviews allemaal vertellen: ik heb ze allebei (zowel het orgineel als de uitbreiding) kapot gespeeld en het zijn écht fantastische games. De game kan soms wat onvergeeflijk zijn, maar niet meer als een Witcher 2, maar die game heeft natuurlijk de graphics mee. De meeste bugs zijn er ondertussen ook al uit, alleen maar extra reden om hem aan te schaffen! :)
Voor het orgineel is er zelfs een graphics enhancement mod.

EpilEpic

Legacy Member
twijfel over divinity II
ziet er een ok spel uit maar vind em nog te weinig afgeprijsd...
iemand hier die zegt van "zeker kopen die handel"?
tzou geen ramp zijn moest ik die niet kopen want heb in het begin ook obilivion gekocht dus das ook weer iets soortgelijks...maar heb het wel voor zo'n spellen...

(+ als ik die koop is mijn paypal zo goed als leeg [nog €2 fzo] en aangezien ik op vakantie ben kan ik dan morgen niets meer kopen, als ik me niet vergis is morgen toch de laatste dag he? want overmorgen is het dan "best of' right?)

voor de rest mss fallout 3 en/of mafia II
maar fallout 3 is niet zo mijn genre en ik heb hier nog heel gta IV liggen dat ik eerst moet uitspelen en dat lijkt me zowat dezelfde rayon als mafia dus die kan eventueel nog wel wachten

wat betreft mass effect 2, ik kan alleen maar zeggen: "koop dat spel!" is zeker zijn geld waard

meino

Legacy Member
Downloaden lukt idd niet echt (Fallout 3 & Amnesia)... Universe Sandbox ging wel zeer snel - wsch omdat geen hond dat koopt :p.

Nu ja, ik down morgen anders wel: er is geen haast bij en die games lopen toch niet weg.

EpilEpic

Legacy Member
johnbeton10 zei:
twijfel over divinity II
ziet er een ok spel uit maar vind em nog te weinig afgeprijsd...
iemand hier die zegt van "zeker kopen die handel"?
tzou geen ramp zijn moest ik die niet kopen want heb in het begin ook obilivion gekocht dus das ook weer iets soortgelijks...maar heb het wel voor zo'n spellen...


heb besloten om divinity toch maar ni te kopen...ik wacht gewoon af wa voor sales het morgen nog zijn en als het dan niets wordt dan koop ik wel the witcher 2 op G2play...

btw: magica in sale on direct2drive voor zij die hem gemist hebben op steamsales

omegahealer

Legacy Member
divinity 2 is wel een aanrader hoor, enkel alleen al om dat het belgisch is ;) maar ook omdat de game vlot speelt, heb divII:TDKS en de gewone divII thuis liggen omdat er een groot verschil is tussen beide versies qua core game op gebied van loot en gear in het begin.

zelf eergisteren me gothic 4 aangeschaft, ken de reeks niet en ik negeer reviews :) is vrij amuzante game.

NightSky

Legacy Member
johnbeton10 zei:
heb besloten om divinity toch maar ni te kopen...ik wacht gewoon af wa voor sales het morgen nog zijn en als het dan niets wordt dan koop ik wel the witcher 2 op G2play...

btw: magica in sale on direct2drive voor zij die hem gemist hebben op steamsales

Divinity II is echt een topgame hoor. Larian heeft het wat slecht aangepakt door eerst een mediocre game te maken (ego draconis) en die pas een jaar later op te poetsen zonder enige marketing hype. Ik vond het in bijna alle opzichten een betere game dan Dragon Age Origins die ik er voor speelde.

Bv202

Legacy Member
Ik ga mijn mening moeten herzien nu ik de demo gespeeld heb... damn, Amnesia IS creepy :p

Ik vraag me wel 1 ding af: hoeveel variatie heeft dit spel? Na de demo gespeeld te hebben, heb ik ook het gevoel alles al wel gezien te hebben.

EpilEpic

Legacy Member
omegahealer zei:
divinity 2 is wel een aanrader hoor, enkel alleen al om dat het belgisch is ;) maar ook omdat de game vlot speelt, heb divII:TDKS en de gewone divII thuis liggen omdat er een groot verschil is tussen beide versies qua core game op gebied van loot en gear in het begin.

zelf eergisteren me gothic 4 aangeschaft, ken de reeks niet en ik negeer reviews :) is vrij amuzante game.

NightSky zei:
Divinity II is echt een topgame hoor. Larian heeft het wat slecht aangepakt door eerst een mediocre game te maken (ego draconis) en die pas een jaar later op te poetsen zonder enige marketing hype. Ik vond het in bijna alle opzichten een betere game dan Dragon Age Origins die ik er voor speelde.

gvd nu doen jullie mij twijfelen :D
hmm als je moet kiezen tussen divinity II en the witcher II wat kiezen jullie dan? ze worden beiden in de reviews als prima games beschreven...maar ik ken persoonlijk niemand die ze al alle2 gespeeld heeft...
heb divinity II al heel even gespeeld (een demo geloof ik) maar dat was te kort om echt te kunnen beslissen. en heb enkel nog maar witcher I gespeeld dus over den II weet ik niets buiten wat de reviews zeggen...

wist ook niet dat het Belgisch was...tis altijd wel leuk om de Belgische gameproductie te steunen hé... maarjah, probleem is gewoon dat ik vrees voor nog zeer mooie sales morgen...:p


is er trouwens een site waar wordt bijgehouden welke games het meest verkocht werden zodat we weten welke sales er zullen terugkomen de laatste dag?

Cadiuro

Legacy Member
Bv202 zei:
Ik ga mijn mening moeten herzien nu ik de demo gespeeld heb... damn, Amnesia IS creepy :p

Ik vraag me wel 1 ding af: hoeveel variatie heeft dit spel? Na de demo gespeeld te hebben, heb ik ook het gevoel alles al wel gezien te hebben.

Ik heb zelf niet de demo gespeeld, maar Amnesia heeft wel een goede verhaallijn. Aan de hand van kleine notes kom je langzaam maar zeker te weten wat er gebeurd is, en je bent altijd op weg naar dat befaamde "Inner Sanctum" om baron Alexander te stoppen met wat hij ook aan het doen is.

Het is een zeer linear spel, maar dit stoort niet omdat je niet precies weet waar de juiste weg precies ligt, en elke stap brengt nieuwe angsten mee. Zoeken naar de juiste doorgang wordt dus echt een hel, zeker wanneer je verschillende elementen uit verschillende kamers naar een centraal punt moet brengen.

Scardy

Legacy Member
Morgen:

header_292x136.jpg

header_292x136.jpg

header_292x136.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan