Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Scardy

Legacy Member
- Mafia
- Splinter Cell
- Empire & Napoleon Total War
- Mass Effect

header_292x136.jpg



Zal het voor vandaag zijn, met nog een paar andere sales.

Xylan

Legacy Member
Jelan zei:
- Mafia
- Splinter Cell
- Empire & Napoleon Total War
- Mass Effect

header_292x136.jpg



Zal het voor vandaag zijn, met nog een paar andere sales.

Hmm ME1 heb'k mss interesse in, ME2 was een echte topper. En Splinter Cell en Mafia heb'k al gehad.

Hoe weet je dit trouwens?

Scardy

Legacy Member
Staat zo op de forums van Steam :p Persoon in kwestie heeft alles al juist gehad =)

Omni^

Legacy Member
net sanctum getest... zalig verslavend spel :) echt leuk zo een hoopje aliens zien neergaan :D

TitanXIII

Legacy Member
deh, sanctum en audiosurf (had ik wel al, mr nu toch maar eens "gekocht") en met de ticks alien breed erbij

indddiiieee games <3

Vorthar

Legacy Member
Tis gene vette voor mij deze keer. Enkel Bad company 2 tot nu toe.

Cadiuro

Legacy Member
amdr zei:
En ge moet voor audiosurf wel... de juiste muziek hebben :D Ale ik heb hier massaaaal veel hip hop, maar da werkt daar ni echt mee sinds dat meestal een pak te traag is.

Audiosurf werkt echt met alle muziek hoor. Trage muziek => Pointman Elite, midrange => Eraser/Pusher/Pointman, snelle muziek (of toch downhill tracks, is niet per se snelle muziek) => Pusher, Eraser, DV

Beat Hazard werkt niet met alle muziek, krijg altijd net bossfight op een traag stuk in een lied :sop:

Grif'k

Legacy Member
r is een interne fout opgetreden bij het initialiseren van je transactie. Neem contact op met de ondersteuning van Steam.

met nog 5 minuten te gaan..FML :doh:

meino

Legacy Member
Grif'k zei:
met nog 5 minuten te gaan..FML :doh:

Tsja...

Het is niet alsof er een teller op de store-pagina staat en ge per aanbieding 24 uur de tijd hebt.



(Oh... Wait...)

Trolle

Legacy Member
Cadiuro zei:
Audiosurf werkt echt met alle muziek hoor. Trage muziek => Pointman Elite, midrange => Eraser/Pusher/Pointman, snelle muziek (of toch downhill tracks, is niet per se snelle muziek) => Pusher, Eraser, DV

Beat Hazard werkt niet met alle muziek, krijg altijd net bossfight op een traag stuk in een lied :sop:

die bossfights komen op random momenten en niet alleen in hevige stukken in de muziek

Cadiuro

Legacy Member
Trolle zei:
die bossfights komen op random momenten en niet alleen in hevige stukken in de muziek

Kweetet, daarom is Beat Hazard minder geschikt voor alle soorten muziek :p You just illustrated my point

Samus007

Legacy Member
Naar aanloop van Fear3, Fear files net gekocht op steam, FEAR1 met beide expansies en FEAR2 met de expansie voor 9,99

meino

Legacy Member
fallout 3 goty !

daar zal ik zeker niet alleen op hebben zitten wachten? ;)

Cadiuro

Legacy Member
Server ligt al plat, kan al niet meer op de homepage :D

Edit: Aha, kan er op.

Kan Splinter Cell: Conviction alleen maar van harte aanraden. Iets minder Splinter Cell dan de rest van de reeks, maar wel een heel goed spel - speelt echt als een film.

u4ea

Legacy Member
Heb de demo van Beat Hazard is gedownload, normaal ben ik voor veel effecten op mijn scherm ma wtf. Puur om epileptisch van te worde:p
Heb dan is voor de fun die effecten op 200% gezet -> eyefuck tijdens Slipknot.

Is Beat Hazard al in de sales geweest eigenlijk? Anders haal ik da misschien nog is binnen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan