Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

microtje

Legacy Member
Cadiuro zei:
Niemand heeft een excuus om Audiosurf te laten liggen aan die prijs, krijg ik misschien eindelijk eens wat concurrentie binnen België :baard: :p Seriously though, geweldig spel, geen reden om het aan die prijs te laten liggen.

Heb vandaag zelf CoH: Opposing Fronts en Tales of Valor gekocht. Had de originele al eens gekocht in een vorige Sale, ben bijna door de campaign, dusja :p

EDIT: Audiosurf is zelfs zo goed dat ik blijkbaar in herhaling val, haha.

als je me een copy koopt dan zal op men beste tegen u concureren.
heb als 2 spelen gekocht en mijn ma begint dan beetje tegen te werken

Rikie

Legacy Member
Voorlopig JC2, Guild Wars trilogy + EotN, S.T.A.L.K.E.R. pack & Audiosurf (:cool:) gekocht. Zit nog te wachten op Divinity II (als was het maar uit patriottisme :p).


The Monopoly Guy zei:
khad audiosurf gekocht, maar ben er net achter datk eigl geen muziek heb
dus fuckt da lol
Same :')

michiel6661

Legacy Member
L4D complete aangeschaft, en nog keer audiosurf. Kmoet zeggen, audiosurf kan wel heel goed uw songs herkennen. Als uw lied sloom gaat of rustig, dan is da ook bij het spel. Veel game modes en... FUN! Jaja fun :P

BBQezel

Legacy Member
Link_006_ zei:
Is Sanctum de moeite? Heb die demo geprobeerd maar die was wat kort. En het spel lijkt me wel leuk met eventueel MP/co-op. Enige nadeel dat ik kan bedenken is: wordt het niet te snel saai?

Als ik vandaag nog kan uitvinden hoe ik met direct e-banking kan kopen :p (kbc, dus moet wel lukken denk ik).

Ik speel het spel nu 2-3 uurkes dus 2 runs van 30 waves en paar failures :p
Maar ben uitermate verrast dat het zo'n tof spel is als fps tower defence spel. hier kun je veel uren in steken en in co-op tot met 4 des te leuker.

?therapy?

Legacy Member
Audiosurf in aanbieding?!?
Sowieso een verplicht spel voor iedereen...

Voor maar €1.50 moet je echt al zot zijn om dit te laten liggen! 1 van de beste games die er ooit op de markt zijn gekomen. Ik ben absoluut verslaafd aan dit spel. :drool:

En eens Cities XL 2011 gekocht. :) Aangezien de ouders ook bezig zijn met city builders, kan ik niet achterblijven ;)

En ik herhaal! Audiosurf is een must-have!

sinas7

Legacy Member
alleen City XL 2011 gekocht, ziet er iets uit waarmee ik mij lang kan bezighouden. Na het fiasco van Mount & Blade koop ik alleen nog dingen die ik gronding heb bekeken en/of ken, da was €10 het raam uitgesmeten.:angry:

Xylan

Legacy Member
microtje zei:
als je me een copy koopt dan zal op men beste tegen u concureren.
heb als 2 spelen gekocht en mijn ma begint dan beetje tegen te werken

Gy zit overal te zagen voor een copy

rafbanaan

Legacy Member
meino zei:
idd, ge hebt gelijk.
maar voor 6,69€ heb ik tbh niet gesukkeld en het gewoon gekocht.

Idd, maar ik wacht dan gewoon dat de laatste dag :) Als die dan niet geweest is in daily koop ik die gewoon.

Tomba

Legacy Member
sinas7 zei:
alleen City XL 2011 gekocht, ziet er iets uit waarmee ik mij lang kan bezighouden. Na het fiasco van Mount & Blade koop ik alleen nog dingen die ik gronding heb bekeken en/of ken, da was €10 het raam uitgesmeten.:angry:


Alle M&B games zijn top! :angry:

Vind de sales ook iets minder, maar kan goed zijn omdat ik veel dan de sales gewoon al heb...
Tot nu toe enkel Stalker pack en M&B: With fire & sword
Back to The Future was ik net te laat voor, en Frozen Synapse te lang getwijfeld
Aangezien er zo weinig voorbijkomt dat me voor de rest aanspreekt hoop ik dat die nog eens beschikbaar zijn op de laatste dag. Daily van Solar 2 zou ook nog wel leuk zijn, anders koop ik die wel aan de normale korting!

Hans Gruber

Legacy Member
Zou er nog een crysis actie zijn ? Moet mij warhead nog eens aanschaffen.
Stom dat ik de meeste interessante games v/d sales al heb :s

amdr

Legacy Member
microtje zei:
als je me een copy koopt dan zal op men beste tegen u concureren.
heb als 2 spelen gekocht en mijn ma begint dan beetje tegen te werken
Zoekt gy maar is een weekendjobke :lol: :p

En ge moet voor audiosurf wel... de juiste muziek hebben :D Ale ik heb hier massaaaal veel hip hop, maar da werkt daar ni echt mee sinds dat meestal een pak te traag is.

microtje

Legacy Member
Illani zei:
Gy zit overal te zagen voor een copy

ik heb gewoon te veel vrije tijd.

amdr zei:
Zoekt gy maar is een weekendjobke :lol: :p

En ge moet voor audiosurf wel... de juiste muziek hebben :D Ale ik heb hier massaaaal veel hip hop, maar da werkt daar ni echt mee sinds dat meestal een pak te traag is.

moet nog 1 jaar wachten + het is mijn ma haar visa anders kon ik het zelf betalen maar ik mag nog geen visa.

nameless

Legacy Member
Vlad Tepes zei:
Huhm ik heb nog geen C&C game, welke zou ik beste kopen ?
Ik heb ra3 gekocht + expansion, c&c4 slaagt naar het schijnt wat tegen volgens de reviews die ik gezien heb.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan