Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SXe

Legacy Member
KnightOfCydonia zei:
The witcher 2 was de eerste dag tenzij ik me vergis. En aangezien het nog een vrij nieuw game is, was de korting beperkt.

Ik heb het over The Witcher Enhanced Edition. Den 1 dus ;)

Acidbaron

Legacy Member
audiosurf vandaag de moeite voor de prijs, arcade op eigen muziek.

The Monopoly Guy

Legacy Member
Trolle zei:
was alleen new vegas

twas toch franchise sale?

anyway kdenk datk audiosurf ga kopen, dan hebk toch iets van de daily deals
vroeger al gespeeld en was wel leuk

Link_006_

Legacy Member
CrAzY_DaReDeViL zei:
Audiosurf en Sanctum erbij vandaag
Is Sanctum de moeite? Heb die demo geprobeerd maar die was wat kort. En het spel lijkt me wel leuk met eventueel MP/co-op. Enige nadeel dat ik kan bedenken is: wordt het niet te snel saai?

Als ik vandaag nog kan uitvinden hoe ik met direct e-banking kan kopen :p (kbc, dus moet wel lukken denk ik).

WarBlade

Legacy Member
Quake heeft dus niet de originele soundtrack als ik het goed begrijp?

Hoe gaat dat dan in zijn spel? Gewoon geen muziek dan?

XTAZ

Legacy Member
Link_006_ zei:
Als ik vandaag nog kan uitvinden hoe ik met direct e-banking kan kopen :p (kbc, dus moet wel lukken denk ik).

Sinds wanneer kan je met bancontact betalen op steam?
Als ik dit eerder had geweten, damn.. Zalig! :bow:

grinshu

Legacy Member
tomb raider gekocht (alles behalve de platformer)
en C&c3 + kanes wrath

DreaDNoughT

Legacy Member
Company of heroes pack, audiosurf en red alert + expansion gekocht voor een totaalbedrag van €13.73.

Kan ik mij nog eens bezig houden met een RTS. Audiosurf is eens tof als tussendoortje.

Link_006_

Legacy Member
XTAZ zei:
Sinds wanneer kan je met bancontact betalen op steam?
Als ik dit eerder had geweten, damn.. Zalig! :bow:
Net geprobeerd, als je online via de KBC site u kan inloggen met behulp van die "rekenmachine" kan je ook betalen dus voor Steam met direct e-banking. Kan het spel al direct installeren en spelen! (nooit verwacht lol)
edit: buiten als de steam servers to busy zijn :'(

The Monopoly Guy

Legacy Member
XTAZ zei:
Sinds wanneer kan je met bancontact betalen op steam?
Als ik dit eerder had geweten, damn.. Zalig! :bow:
al meer dan een jaar ze

khad audiosurf gekocht, maar ben er net achter datk eigl geen muziek heb
dus fuckt da lol

Rage

Legacy Member
Ze mogen de boom in met die steam. als ik cs wil spelen krijg ik de error steam servers are currently too busy to handle your request.

steam restart, clienblob alles, niks helpt fu steam

Nunak

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Ze mogen de boom in met die steam. als ik cs wil spelen krijg ik de error steam servers are currently too busy to handle your request.

steam restart, clienblob alles, niks helpt fu steam

Nu eens een uurtje problemen met servers is inderdaad totaal niet aanvaardbaar. Zelfs niet als dat het gevolg is van 10 dagen sales! :unsure::s

Cadiuro

Legacy Member
Niemand heeft een excuus om Audiosurf te laten liggen aan die prijs, krijg ik misschien eindelijk eens wat concurrentie binnen België :baard: :p Seriously though, geweldig spel, geen reden om het aan die prijs te laten liggen.

Heb vandaag zelf CoH: Opposing Fronts en Tales of Valor gekocht. Had de originele al eens gekocht in een vorige Sale, ben bijna door de campaign, dusja :p

EDIT: Audiosurf is zelfs zo goed dat ik blijkbaar in herhaling val, haha.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan