Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shellshock

Legacy Member
Beat Hazard Ultra gekocht. 1.25 € is geen geld voor een paar uurtjes vermaak. :)
Jammer dat CIV 5 nog zo duur staat. :(

smon

Legacy Member
Deus Ex 1 is een van de beste games ooit. 2 schijnt een pak minder te zijn en heb ik nooit gespeeld. :p

Razer

Legacy Member
Illani zei:
Wordt Monday Night Combat nog veel gespeeld?

ik geraak toch altijd direct in een volle server als ik wil spelen :)
ook geven ze zeker 1x maand een patch uit voor deze game.

Plut0r

Legacy Member
Ik twijfel of ik Wings of Prey zou kopen of niet, iemand ervaring met dit spel?

Ikaruga

Legacy Member
maxdevis zei:
ik krijg dat wel gewoon.
kijk eens in je spam...

heel mijn inbox en alle subfolders gechecked, niets gekregen. Er zijn een klein aantal mensen op 't steam forum met een gelijkaardig probleem. Maar als er maar zo weinig dat probleem hebben, lijkt het mij onwaarschijnlijk dat de servers platliggen.

Nu, 'k zou ze toch vree graag hebben, das zo 't enigste bewijs van mijn aankopen en overzicht van mijn visa staat ....

lowscore

Legacy Member
Day 1: -
Day 2: Just Cause 2 €4.99
Day 3: Aliens vs Predator €4.99
Day 4: -
Day 5: Frozen Synapse €11.49 + Singularity €7.49
Day 6: Beat Hazard Complete €2.49 + STALKER Clear Sky & Call of Pripyat €5.98 + Wings of Prey & DLC €5.40

Total: €42.83

De 2 laatste Stalker games gekocht ook al heb ik ze al op disk. Questie van de volledige collectie te hebben op Steam. Zijn er nog mensen die tegenwoordig wel eens een digitaal copietje kopen van games die ze reeds hebben op disk?

edit: Wings of Prey nog gekocht.

Ikaruga

Legacy Member
ik zo. STALKER SoC heb ik ook retail, maar 'k heb ze alle 3 op steam gekocht. Dat is gewoon voor de volledigheid

SXe

Legacy Member
Ikaruga zei:
heel mijn inbox en alle subfolders gechecked, niets gekregen. Er zijn een klein aantal mensen op 't steam forum met een gelijkaardig probleem. Maar als er maar zo weinig dat probleem hebben, lijkt het mij onwaarschijnlijk dat de servers platliggen.

Nu, 'k zou ze toch vree graag hebben, das zo 't enigste bewijs van mijn aankopen en overzicht van mijn visa staat ....

Je kunt toch zien wat en wanneer voor hoeveel je het gekocht hebt?

Rechterboven hoek staat xxx's account, als je daar Licenses + Subscriptions veranderd naar Store Transactions kan je perfect zien wat en wanneer je iets gekocht hebt.


Voor mij is het:


Day 1: -
Day 2: Just Cause €3.24 + Garry's Mod €2.49
Day 3: -
Day 4: -
Day 5: -
Day 6: -

Total: €5.73

Xylan

Legacy Member
Day 1:
Day 2:
Day 3:
Day 4:
Day 5: Kotor 1
Day 6:

Ben nog aan't twijfelen voor GW en Monday Night Combat

lowscore

Legacy Member
@ Ikaruga: Bij mijn aankoop voor dag 3 heb ik ook geen ontvangstbewijs gekregen. Van mijn aankopen daarnet ook niet. Voor Dag 2 & 5 wel.

Therapy

Legacy Member
fuck, bully vergeten te kopen. :sop:
straks monday night combat eens kopen, wou het al langer hebben maar wou er geen 13 euro aan geven.

Ikaruga

Legacy Member
SXe zei:
Je kunt toch zien wat en wanneer voor hoeveel je het gekocht hebt?

Rechterboven hoek staat xxx's account, als je daar Licenses + Subscriptions veranderd naar Store Transactions kan je perfect zien wat en wanneer je iets gekocht hebt.


Voor mij is het:


Day 1: -
Day 2: Just Cause €3.24 + Garry's Mod €2.49
Day 3: -
Day 4: -
Day 5: -
Day 6: -

Total: €5.73

ah merci beste man. Nu staat er idd een overizchtelijke lijst

Ikaruga

Legacy Member
da zou toch moeten. Ik ben behoorlijk gesteld op mijn precious confirmatie-emails. Anders klopt mijn administratie nie meer (paniek)

Trolle

Legacy Member
heb nu ook stalker CoP en clear sky gekocht (for the lulz)
om toch maar iets te kopen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan