The Monopoly Guy
Legacy Member
Illani zei:Kan mij echt niks meer herinneren van GW, hoe zit het verhaal daar? Is het de moeite om te kopen gewoon voor nen goeie(89punten RPG en die Singleplayer te spele met wa henchman, of is't dan niet echt de moeite?
Ik vond het verhaal zeker goed, maar mss vraag je deze dingen beter in het GW topic sinds het al een tijdje geleden is dat ik zelf gespeeld heb
https://www.beyondgaming.be/archive/games-general.91/guild-wars-topic-2.713252

Mount & Blade complete pack, Bully


