Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Unnamed

Legacy Member
Ik moet serieus stoppen met games te kopen :p

Ik zit ondertussen bijna aan €100... Wel een heel pak games gekocht :p

Maar wel bewijs dat games overpriced zijn en goedkoper zouden moeten zijn! €20 voor nieuwe releases zou perfect zijn.

Kennaah

Legacy Member
Unnamed zei:
Ik moet serieus stoppen met games te kopen :p

Ik zit ondertussen bijna aan €100... Wel een heel pak games gekocht :p

Maar wel bewijs dat games overpriced zijn en goedkoper zouden moeten zijn! €20 voor nieuwe releases zou perfect zijn.

Als games 20 euro op release zijn dan moeten ze al 3 keer zoveel kunnen verkopen om hun investering terug te krijgen. GAmes maken is niet gratis er kruip miloenen in.

microtje

Legacy Member
moest iemand frozen synapse ding overhebben.
ik geef er vriendschap voor :)
lijkt me wel eens een leuk concept.

Sir.Killalot

Legacy Member
Kennaah zei:
Als games 20 euro op release zijn dan moeten ze al 3 keer zoveel kunnen verkopen om hun investering terug te krijgen. GAmes maken is niet gratis er kruip miloenen in.

Als ze online verkocht worden niet hoor, zeker niet als ze bvb. rechtstreeks door de developer/uitgever zelf online verkocht worden.

€50-60 betalen voor een digitale download, DAT is pas afzetterij :)

Chronic

Legacy Member
frozen synapse 1 copy te koop voor 6 euro, eerste pm wint, indien geen itrader wacht ik tot geld op mn rekn staat

nameless

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Als ze online verkocht worden niet hoor, zeker niet als ze bvb. rechtstreeks door de developer/uitgever zelf online verkocht worden.

€50-60 betalen voor een digitale download, DAT is pas afzetterij :)

Meeste games zijn wel voor 20-30€ te verkrijgen op sites zoals g2play etc. En zelfs de hardcopy voor die prijzen.

Chronic

Legacy Member
ik bedoel mensen zonder itrader wil ik eerst cash op rekening, dan krijg je game.

Chronic

Legacy Member
Microtje, sorry mateke maar Sinterklaas is nog paar maanden wachten.

Moest iemand interesse hebben, pm gerust

Unnamed

Legacy Member
Kennaah zei:
Als games 20 euro op release zijn dan moeten ze al 3 keer zoveel kunnen verkopen om hun investering terug te krijgen. GAmes maken is niet gratis er kruip miloenen in.

Jama lagere prijs = meer verkoop, en meer verkoop = meer hype. Ik koop bijvoorbeeld nooit games aan €50. Ik wacht telkens tot het minder als 20 euro is.

DVD productie kosten zijn verwaarloosbaar, online distribution costs zijn nog verwaarloosbaarder, dus maakt een lagere prijs niet zo veel uit, verkoop zal sowieso omhoog gaan.

Een hollywood blockbuster film bijvoorbeeld kost meer om te maken en minder om te bekijken (zowel cinema als dvd tesamen).

lowscore

Legacy Member
Toch nog Singularity gekocht ook.

Day 1: -
Day 2: Just Cause 2 €4.99
Day 3: Aliens vs Predator €4.99
Day 4: -
Day 5: Frozen Synapse €11.49 + Singularity €7.49
Total: €28.96

Acidbaron

Legacy Member
Trolle zei:
geen idee wat telenet heeft uitgestoken want vroeger hadk regelmatig 3mb/s en nu met moeite 1mb/s

Steam valt zeker onder hun "illegale downloads", wat ze niet kennen houden ze naar beneden.

Maar kan ook evengoed steam zijn veel games verkocht en dus veel downloads tijdens de koopjes.

Sam pack op gepakt, altijd fijn als tussen doortje.

Ikaruga

Legacy Member
uw rpijs zomaar verlagen is geen garantie dat het beter verkoopt eh. Als dat zou gebeuren buiten de summer sales, dan pleegt developer X in feite economisch zelfmoord. Want de concurrentie zou gewoon hetzelfde doen, waardoor de bestaande verkoopsverhoudingen nie veranderen.

En 20 euro per retail spel is een beetje weinig voor een spel zoals bvb skyrim etc, gezien daar enorme budgetten mee gemoeid gaan. Digitaal aan 30 euro verkopen zou echter wel haalbaar zijn (omzeilt alle kosten dvd-branden, verpakkingen, retailing, etc)

En nog een goede 24 minuten voor de volgende sales. Hoop op iets goeds. Heb nog niet Zo veel gekocht

The Monopoly Guy

Legacy Member
Acidbaron zei:
Steam valt zeker onder hun "illegale downloads", wat ze niet kennen houden ze naar beneden.

Maar kan ook evengoed steam zijn veel games verkocht en dus veel downloads tijdens de koopjes.

Sam pack op gepakt, altijd fijn als tussen doortje.

natuurlijk is het steam

zelfs als je op smallband zit download je aan volle snelheid van steam bij telenet

Trolle

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
zelfs als je op smallband zit download je aan volle snelheid van steam bij telenet

not anymore
telenet heeft het veranderd ik haal nu nog 13kb/s op smallband :p

wolfzor

Legacy Member
Ik wil Mount & Blade kopen maar ik krijg dit:
"There has been an internal error initializing your transaction. Please contact support for assistance." :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan