Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Trolle

Legacy Member
geen idee wat telenet heeft uitgestoken want vroeger hadk regelmatig 3mb/s en nu met moeite 1mb/s

CurrY

Legacy Member
maartenvc zei:
Heb de deals van gisteren (day 4) gemist. :/

Iemand hier die toevallig een gift over heeft van:
- Torchlight
- Dragon Age: Origins - Ultimate edition (den II hoef k ni ^^)

Koop die ultimate edition op amazon uk als ge kunt.

Therapy

Legacy Member
Zoals gezegd, trine is zeker de moeite.

Ben zelf Bully aant overwegen, vroeger eens geleend van iemand op de ps2 en vond het wel plezant. 2,49 € is nu ook nie veel. :p

Muscleduck

Legacy Member
Toch maar Trine en de 2 Fallout NV addons oppikken, voor die prijs kan ik niet misdoen!

Nu nog een gaming PC :sad: Al die games die ik nog moet spelen :(

amdr

Legacy Member
Frozen Synapse ziet er anders wel intressant uit :p
En Serious Sam eigelijk ook.

Al is het mss door gewoon naar de kortingen te kijken :unsure:

Xylan

Legacy Member
amdr zei:
Frozen Synapse ziet er anders wel intressant uit :p
En Serious Sam eigelijk ook.

Al is het mss door gewoon naar de kortingen te kijken :unsure:

Serious Sam is eigenlijk ook wel leuk, heb de demo daarvan gespeeld half jaar geleden.

FS, idk, ziet er niets voor mij uit dus daar begin ik niet aan, ik ga nu ook niet kopen om te kopen hé, alhoewel idd, zien die kortingen er wel leuk uit :)

EDIT: Waarom is in godsnaam die download zo traag bij Steam..

Gillios

Legacy Member
Therapy zei:
Zoals gezegd, trine is zeker de moeite.

Ben zelf Bully aant overwegen, vroeger eens geleend van iemand op de ps2 en vond het wel plezant. 2,49 € is nu ook nie veel. :p

Ik vind da een super spel :D

Bv202

Legacy Member
Bully is zeker wel €2,50 waard. De gameplay is leuk (maar wel verouderd), alleen is het een verschrikkelijk slechte console port.

CurrY

Legacy Member
Muscleduck zei:
Toch maar Trine en de 2 Fallout NV addons oppikken, voor die prijs kan ik niet misdoen!

Nu nog een gaming PC :sad: Al die games die ik nog moet spelen :(

Kheb ook geen deftige pc voor de moment kheb eigenlijk zelfs gewoon ne laptop :p maar het bespaart mij wel het lange wachten op de downloads tijdens de sales.

Rbn13

Legacy Member
Ik heb vandaag de 2 DLC's voor New Vegas opgepikt en de eerste dag KOTOR. Please give us Mass Effect 2!:D

SpeedFreak.be

Legacy Member
Net de hele Doom serie gekocht voor 8,74

Fuck drukte doom 3 en Res. of evil willen niet downloaden...

KnightOfCydonia

Legacy Member
@Rbn13

Mass Effect 2 staat ook op mijn verlanglijstje, maar gaat er niet komen, buiten de Sims serie staan er geen EA games in de aanbieding, waar dat vorige sales altijd het geval was. Niet toevallig heeft EA nu zijn eigen platform (Origin), waar je het in de toekomst mogelijk wel goedkoper kan opikken.

smon

Legacy Member
KnightOfCydonia zei:
@Rbn13

Mass Effect 2 staat ook op mijn verlanglijstje, maar gaat er niet komen, buiten de Sims serie staan er geen EA games in de aanbieding, waar dat vorige sales altijd het geval was. Niet toevallig heeft EA nu zijn eigen platform (Origin), waar je het in de toekomst mogelijk wel goedkoper kan opikken.
Medal of Honor, Battlefield en Dragon Age hebben al daily deals gehad. Mass Effect zal waarschijnlijk ook wel volgen.

EpilEpic

Legacy Member
-is fallaut zijn geld waard? is ni zo mijn genre spel dus ik twijfel nog
-alsook bionic commander, is da iets deftig, heb zowa gameplay video's gezien en lijkt me wel leuk, maar ken het spel niet echt en ziet er mij iets uit dat heel de tijd hetzelfde zou kunnen zijn qua gameplay

Tryne heb ik net gekocht, voor dat geld kan je niet sukkelen :D

EpilEpic

Legacy Member
kmoet zeggen dak mij toch ook al zot heb geamusseerd met flightcontrol
kost atm €1 dus ge kunt er ni voor sukkelen en is voor mij een ideale game om zowat tussendoor te spelen of wanneer ik mij is verveel maar geen tijd noch zin heb om een serieuse game te gaan spelen...
gewoon vliegtuigjes slepen naar de landingsbanen van hun kleur en zien dat er geen neerstorten enz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan