Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

demon326

Legacy Member
Tip: Ga voor het stalker pakket als je graag shooters speelt met rpg elementen erin... En met mods zijn deze games onklopbaar :p

CosMiced

Legacy Member
Guild Wars is echt een topper als je een MMO wilt dat niet maandelijks betalend is en toch heel veel volk op zit :p

tanktic

Legacy Member
word die guildwars nog gespeeld? zou da anders wel is willen proberen voor die prijs
edit: nvm degene boven me heeft het al het antwoord gepost ^^

Nunak

Legacy Member
Dit wordt de cheapste sale ooit :D
Dag 1: -
Dag 2: -
Dag 3: -
Dag 4: -
Dag 5: -
Dag 6: -

CosMiced

Legacy Member
ben echt enorm aant twijfelen voor monday night fight

bij mij
Dag 1: -
Dag 2: - Magicka
Dag 3: -
Dag 4: -
Dag 5: -
Dag 6: -

The Monopoly Guy

Legacy Member
Bekos zei:
Dit wordt de cheapste sale ooit :D
Dag 1: -
Dag 2: -
Dag 3: -
Dag 4: -
Dag 5: -
Dag 6: -

same here
Monkey Island heb ik al lang & same for GW
De rest van de games interesseren me 0,0 of zijn te duur

(srsly cod:mw, een spel van 3-4 jaar oud voor 12,5 €???)

Evolµtion

Legacy Member
meh, nix deftigs vandaag....mss hot persuit maar da is het ook....

Xylan

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
same here
Monkey Island heb ik al lang & same for GW
De rest van de games interesseren me 0,0 of zijn te duur

(srsly cod:mw, een spel van 3-4 jaar oud voor 12,5 €???)

Monday Night Combat valt nog mee, heb'k gameplay van gezien op Totalhalibut zijn channel en zag er niet slecht uit.

Ben aan't twijfelen met GW.. Heb die 2 jaar geleden gespeeld op maat zijn account en was niet slecht, maar kweet ni of het nu nog echt de moeite zou zijn

u4ea

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
same here
Monkey Island heb ik al lang & same for GW
De rest van de games interesseren me 0,0 of zijn te duur

(srsly cod:mw, een spel van 3-4 jaar oud voor 12,5 €???)

Ja, maar wel een must-have voor iedere shooter fanaat.
12.5 valt toch heel goed mee?

The Monopoly Guy

Legacy Member
Illani zei:
Monday Night Combat valt nog mee, heb'k gameplay van gezien op Totalhalibut zijn channel en zag er niet slecht uit.

Ben aan't twijfelen met GW..

meh kga geen geld geven aan een game die ik nooit ga spelen
zo heb ik er al staan op m'n account dus ik denk altijd wel na voor ik ze koop


wim_gunner zei:
Ja, maar wel een must-have voor iedere shooter fanaat.
12.5 valt toch heel goed mee?
BFBC 2 voor 7,5 € (iirc, kan ook rond de 12 zijn)
een spel van een jaar oud

Bv202

Legacy Member
Wordt Guild Wars nog gespeeld? En zo ja, zijn die expansion packs echt nodig?

Ikaruga

Legacy Member
STALKER series + Wings of Prey gekocht.
trouwens, stuurt steam geen-emails meer van purchases :s

Kheb van mijn laatst e2 aankopen nog geen factuur gemailed gekregen, beetje loesje ...

The Monopoly Guy

Legacy Member
Bv202 zei:
Wordt Guild Wars nog gespeeld? En zo ja, zijn die expansion packs echt nodig?

Je zal wel op de american servers moeten spelen, sinds daar al het volk zit :)
Het wordt nog vrij veel gespeeld en nu zal er nog wat beginnend volk bijkomen door de sale, dus je zal daar al niet alleen zijn
De expansions zijn voor meer professions (classes if you will), skills, wapens, heroes & een heel nieuw verhaal en gebied
Imo is de originele GW + Eye Of The North de beste combo, maar dan betaal je hetzelfde als de trilogy pack nu

Xylan

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
Je zal wel op de american servers moeten spelen, sinds daar al het volk zit :)
Het wordt nog vrij veel gespeeld en nu zal er nog wat beginnend volk bijkomen door de sale, dus je zal daar al niet alleen zijn

Kan mij echt niks meer herinneren van GW, hoe zit het verhaal daar? Is het de moeite om te kopen gewoon voor nen goeie(89punten RPG en die Singleplayer te spele met wa henchman, of is't dan niet echt de moeite?

?therapy?

Legacy Member
What the? :s
Ik keen naar de sales en zag daar wel wat games staan die ik wou. :) Mount & Blade complete pack, Bully
Opeens geen connectie meer met de store en nu zijn de prijzen omhoog :(

demon326

Legacy Member
Ikaruga zei:
STALKER series + Wings of Prey gekocht.
trouwens, stuurt steam geen-emails meer van purchases :s

Tip voor stalker, installeer de compleet mod, gfx update+véél bugfixes:D

Trolle

Legacy Member
?therapy? zei:
What the? :s
Ik keen naar de sales en zag daar wel wat games staan die ik wou. :) Mount & Blade complete pack, Bully
Opeens geen connectie meer met de store en nu zijn de prijzen omhoog :(

das omdat de deals juist gedaan waren :p
tzijn andere deals nu :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan