Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bekos zei:Dit wordt de cheapste sale ooit
Dag 1: -
Dag 2: -
Dag 3: -
Dag 4: -
Dag 5: -
Dag 6: -
The Monopoly Guy zei:same here
Monkey Island heb ik al lang & same for GW
De rest van de games interesseren me 0,0 of zijn te duur
(srsly cod:mw, een spel van 3-4 jaar oud voor 12,5 €???)
The Monopoly Guy zei:same here
Monkey Island heb ik al lang & same for GW
De rest van de games interesseren me 0,0 of zijn te duur
(srsly cod:mw, een spel van 3-4 jaar oud voor 12,5 €???)
Illani zei:Monday Night Combat valt nog mee, heb'k gameplay van gezien op Totalhalibut zijn channel en zag er niet slecht uit.
Ben aan't twijfelen met GW..
BFBC 2 voor 7,5 € (iirc, kan ook rond de 12 zijn)wim_gunner zei:Ja, maar wel een must-have voor iedere shooter fanaat.
12.5 valt toch heel goed mee?
Bv202 zei:Wordt Guild Wars nog gespeeld? En zo ja, zijn die expansion packs echt nodig?

The Monopoly Guy zei:Je zal wel op de american servers moeten spelen, sinds daar al het volk zit
Het wordt nog vrij veel gespeeld en nu zal er nog wat beginnend volk bijkomen door de sale, dus je zal daar al niet alleen zijn
Ikaruga zei:STALKER series + Wings of Prey gekocht.
trouwens, stuurt steam geen-emails meer van purchases![]()

?therapy? zei:What the?
Ik keen naar de sales en zag daar wel wat games staan die ik wou.Mount & Blade complete pack, Bully
Opeens geen connectie meer met de store en nu zijn de prijzen omhoog![]()

