Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BladeDancer35

Legacy Member
Ikaruga zei:
da zou toch moeten. Ik ben behoorlijk gesteld op mijn precious confirmatie-emails. Anders klopt mijn administratie nie meer (paniek)

Zelfde probleem, laatste 2 aankopen geen mail ontvangen. Houd er ook niet zo van, maar vermoed dat het wel in orde komt.

Mijn aankopen:
Dag 1: -
Dag 2: -
Dag 3: Alien vs Predator + DLC, de DLC van BFBC2 en Darksiders.
Dag 4: de DLC van Defense Grid.
Dag 5: Singularity
Dag 6: Wings of Prey + DLC, Stalker CoP (rest had ik al), King Arthur - the Druids DLC (rest had ik ook al), AI War + DLC en tot slot alle DLC van Civ V die ik nog niet had.

Al bij al best tevreden. :)
Hoop o. nog op Metro 2033, de laatste expansion van EU3, Fallout 3 enz. Tevens zijn er nog een paar retail games die ik krijg opnieuw op Steam zou kopen. Maar dat hangt sterk af van de prijs. :p

Heb wel Borderlands gemist, alsook de Star Wars titels. Hopelijk komen die op de Encore Sale terug.

SXe

Legacy Member
Dan toch maar Beat Hazard Ultra gekocht :p

Lijst:

Day 1: -
Day 2: Just Cause €3.24 + Garry's Mod €2.49
Day 3: -
Day 4: -
Day 5: -
Day 6: Beat Hazard Ultra €2.49

Total: €8.22

nite

Legacy Member
Vlad Tepes zei:
ok dit had ge mij dus niet moeten laten zien. :sad: im doomed

BTW: is shogun 2 al geweest bij de deals?
Ik dacht dat ik Shogun 2 al gezien had bij de steam dailies ja. Was toen iets van een €24 wat wel overeen komt met de £18 dat direct2drive vraagt.

meino zei:
Kan je betalen met Bancontact? (Zoals je dat ook kan met Steam.)

Geen idee. Ik gebruik enkel credit card.

G2PLAY.NET - BE SMART, PAY LESS ;)
GOG.com
GamersGate - Buy and download games for PC and Mac now

Op deze sites doen ze ook nog wel geregeld sales. Maar blijkbaar geen summer sales.

lowscore

Legacy Member
Xtala zei:
Niet dat er voor de rest geen interessante games waren, maar ik heb er gewoon al enorm veel van blijkbaar :p

Idem. Van de dailies had ik reeds in mijn bezit:

De 3 Stalker games, Need for Speed Shift, Monkey Island 1 SE & 2 SE, Trine, Serious Sam 1: TFE & TSE (zowel origineel als in HD vorm), Doom games (via id Super pack), Bionic Commando Rearmed (op PS3), Torchlight, Defense Grid + DLC, Transformers: War for Cybertron, Assassin's Creed 1 & 2, Dragon Age: Origins, Bioshock 1 & 2, Darksiders, alle Half-Life games & expansions, Magicka & Vietnam DLC, Resident Evil 5, Super Meat Boy, Star Wars: KOTOR, GTA Classics, Devil May Cry 4, Borderlands en Oblivion GOTY.

KnightOfCydonia

Legacy Member
* Portal 2 €25 (niet op Steam, maar wel tijdens de sales gekocht)
* Darksiders €5
* Wings of Prey €5
* Bit.Trip.Runner €2
* Beat Hazard Ultra (enkel DLc) €2

Ik had €50 budget vooropgesteld, dus als ik nu nog een mooie game voor €5-10 zie passeren, en dan heb ik weer voldoende gamevoer voor de komende tijd, zeker aangezien ik half life 2 van de vorige sales nog moet uitspelen. Het is wel de eerste keer dat ik tegen de me zelf opgelegde regel van geen digitale games duurder dan €10 te kopen, maar soit, Portal 2 is het wel waard tot nu toe.

amdr

Legacy Member
nite zei:
Ohnee, dit gaat geen goed doen aan mijn portemonnee:
Direct2Drive

31 Days of deals. 150 games up to 75% off.
Kheb daar eergisteren Crysis proberen kopen maar dee wou da niet doen met Paypal :( Hij vroeg altijd om een CC toe te voegen

lordfett

Legacy Member
tot nu toe:
bioshock 1 & 2: 9,98 euro
alle 3 de stalkers: 8,48 euro
nation red: 3,05 euro

kan goed zijn dat ik die games wel pas binnen een half jaar eens speel maar voor da geld kunde het niet laten liggen :)

JimmyPatterson

Legacy Member
Day 1: -
Day 2: -
Day 3: Half-Life Complete €9.24
Day 4: -
Day 5: -
Day 6: Beat Hazard Ultra €2.49

BBQezel

Legacy Member
Ik heb nog een code voor Frozen Synapse liggen die ik ruil voor The Polynomial en Beat Hazard Complete.
Indien dit niet lukt binnen het half uur omdat ik weg moet kijk ik wel voor een deal morgen waarmee ik wil ruilen :D

Razer

Legacy Member
deParis zei:
ik had gisteren ergens gelezen dat je
1. steam overlay moet afzetten
2. geen fraps mag gebruiken

dat al geprobeerd?

fraps mag aanstaan bij mij.
is enkel en alleen als xfire aanstaat.

als xfire uitstaat bolt da prima.

Unnamed

Legacy Member
deParis zei:
ik had gisteren ergens gelezen dat je
1. steam overlay moet afzetten
2. geen fraps mag gebruiken

dat al geprobeerd?

Steam overlay nog niet geprobeerd. Ik zal het vanavond eens testen.

BTW: het gaat hier om de 64 bit versie van windows 7. Naar het schijnt kan dat voor meer problemen zorgen als de 32bit versie dacht ik. Maarja, misschien is het met de steam overlay wel opgelost. (Al vind ik dan wel dat het duidelijker mag vermeld worden, vooral als je de game downloadt van steam zelf :s )

nameless

Legacy Member
Unnamed zei:
Steam overlay nog niet geprobeerd. Ik zal het vanavond eens testen.

BTW: het gaat hier om de 64 bit versie van windows 7. Naar het schijnt kan dat voor meer problemen zorgen als de 32bit versie dacht ik. Maarja, misschien is het met de steam overlay wel opgelost. (Al vind ik dan wel dat het duidelijker mag vermeld worden, vooral als je de game downloadt van steam zelf :s )

Dit heeft het bij mij een tijdje geleden opgelost. En zulke zaken mogen inderdaad wel duidelijker vermeld worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan