Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die DLC is gewoon extra skins.wim_gunner zei:Ben ook aan het twijfelen voor killing floor, zijn er nog veel mensen da da spelen?
en die characters da ge erbij kunt nemen, zijn da alleen de models, of hebben die ook andere wapens, ...?
JimmyPatterson zei:Die Jamestown is misschien wel iets maar eerst wat reviews/filmpjes zien![]()

Curryw0rst BE zei:Ik denk dat Bulletstorm al geweest is maar ben niet zeker.
Curryw0rst BE zei:Ik denk dat Bulletstorm al geweest is maar ben niet zeker.
ZeRo16 zei:Ik dacht het ook dat die al geweest was.