Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kashers

Legacy Member
Kennaah zei:
Ja de laatste dag 23 juli komt er een best of dag. Dus de best verkocht daily deals komen terug

Hopelijk zit Crusader King II ertussen want het ziet er niet naar uit dat mijn geld op tijd op mijn Paypal zal komen.

Bv202

Legacy Member
De juiste keuze is Fear 3. Die andere 2 zijn al meermaals tegen die lage prijs gepasseerd. Fear 3 zou de laagste prijs ooit krijgen (of toch op Steam) ;)

Springfield

Legacy Member
perfect! koop ik eens iets van steam en gaat die op het laatste een error geven maar het geld is wel weg en geen game. :angry:

u4ea

Legacy Member
Damn, heb op 2 dagen voor meer geld gekocht dan de hele vorige sale samen. :p

Oct

Legacy Member
Ik dacht daarnet HL2 te kopen aan -50%, toch maar niet gedaan en ik zie dat hij nu aan -75% staat. Nize!

JimmyPatterson

Legacy Member
Springfield zei:
al lang gedaan ;) wou gewoon mijn frustratie kwijt.


Op dag 1 kwam de game trouwens ook niet onmiddellijk in mijn game lijst te staan (en ik kreeg ook geen mail van Steam). Maar na een uurtje stond hij er toch in. Indien dat bij u niet zo is, zal Steam er wel een mouw aanpassen:)

Cadiuro

Legacy Member
Oct zei:
Ik dacht daarnet HL2 te kopen aan -50%, toch maar niet gedaan en ik zie dat hij nu aan -75% staat. Nize!

HL² is sowieso zijn geld waar, of het nu +10%, -10% of -75% is hoor :p

Oct

Legacy Member
Cadiuro zei:
HL² is sowieso zijn geld waar, of het nu +10%, -10% of -75% is hoor :p

True maar ik had dat vroeger al eens gekocht op mijn oude account dat nu VAC banned is. Daarom dat ik er niet zo veel wou aan uitgeven om het ook op mijn nieuwe acc te hebben.

rafbanaan

Legacy Member
Dag #1 = niks
Dag #2 = From dust - Trials 2 Second edition - Toy Soldiers

u4ea

Legacy Member
Khoop da de mensen op Q.U.B.E. gaan stemmen nu. (first person puzzler, doet beetje denken aan portal)
Maar ben vrij zeker da iedereen op Super Meat Boy gaat stemmen. :(

kakature

Legacy Member
Bv202 zei:
De juiste keuze is Fear 3. Die andere 2 zijn al meermaals tegen die lage prijs gepasseerd. Fear 3 zou de laagste prijs ooit krijgen (of toch op Steam) ;)

Wat waren de andere games?

dr.lee

Legacy Member
Creamium zei:
Heb op dit moment en dit price point gewacht voor Space Marine. Die demo was pure fun en €5 is perfect voor die game, kijk er naar uit om het te spelen.

Spel is meer waard imo dan €5 :) Echt wel fun, maar het is idd niet de 50€ waard die ik er bij release voor betaald heb.
Anyway, da ga u best spendeerde €5 worden ooit :)

biotek

Legacy Member
die community votes slaan nergens op imho , zal wel weer super meatboy zijn die wint

Koonut

Legacy Member
dr.lee zei:
da ga u best spendeerde €5 worden ooit :)
:ironic:

space marine is een ok tps, verwacht niet veel meer dan hetgeen ge uit de demo krijgt en ge zult er wel plezier aan beleven maar memorabel is het niet

BladeDancer35

Legacy Member
Koonut zei:
:ironic:

space marine is een ok tps, verwacht niet veel meer dan hetgeen ge uit de demo krijgt en ge zult er wel plezier aan beleven maar memorabel is het niet

Ik heb me anders erg geamuseerd met Space Marine. Helemaal uitgespeeld, iets wat ik niet vaak doe. :p
Ook wel maar 5€ voor betaald en de multiplayer boeit me niet.

EDIT: mochten er nog mensen zijn voor Payday, ik koop anders een 4-pack en heb dan nog twee exemplaren over. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan