Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

?therapy?

Legacy Member
Verdorie, steam heeft de .exe file van Max Payne 3 niet gedownload... -_-"
Wel even geen zin om opnieuw 29gb binnen te halen. :/

smon

Legacy Member
?therapy? zei:
Verdorie, steam heeft de .exe file van Max Payne 3 niet gedownload... -_-"
Wel even geen zin om opnieuw 29gb binnen te halen. :/
Verfiy Game Cache al geprobeerd?

CurrY

Legacy Member
Shogun 2 + DLC is hier ook al 30gb xD.

Overzicht:

Alan Wake collection: 8,99 EUR
Payday: The Heist - Four Pack 14.24 EUR
Tribes: Ascend - Steam Starter Pack 4.74 EUR
Trine 2 3.24 EUR
Summer Sale Indie Bundle Day One 9.99 EUR
SEGA Hit Collection (ROW) 49.99 EUR


Total wallet damage: 91,19 euro

Kashers

Legacy Member
Als je geld van de bank naar Paypal stort, kan dat er in het weekend er op komen? Op de site van Paypal staat 1-2 werkdagen.

Heb al wat games niet kunnen kopen hierdoor en ik zou er toch niet meer willen mislopen.

michiel6661

Legacy Member
Kashers zei:
Als je geld van de bank naar Paypal stort, kan dat er in het weekend er op komen? Op de site van Paypal staat 1-2 werkdagen.

Heb al wat games niet kunnen kopen hierdoor en ik zou er toch niet meer willen mislopen.

Alleen zaterdag, zondag niet. En ik heb eens gehad, maandag avond gestort en pas zaterdagmorgen toegekomen :/

Koonut

Legacy Member
reken toch ma meestal een paar werkdagen voor pp, al gehad dat het 4 werkdagen durft te duren

directbanking geen optie?

Kashers

Legacy Member
Koonut zei:
reken toch ma meestal een paar werkdagen voor pp, al gehad dat het 4 werkdagen durft te duren

directbanking geen optie?

De vorige keren bij duurde het telkens 1 dag. Nu is het al 3 dagen, daarom vond ik het wat raar.

Directbanking ken ik niet.

u4ea

Legacy Member
Godmiljaar, Plants vs Zombies heeft gewonnen. Wou ik is QUBE vo ne goeie prijs, geve ze mij een casual game. :(

JimmyPatterson

Legacy Member
u4ea zei:
Godmiljaar, Plants vs Zombies heeft gewonnen. Wou ik is QUBE vo ne goeie prijs, geve ze mij een casual game. :(


Plants vs Zombies is nog wel fijn :unsure:
Als ge effe niks te doen hebt.

CurrY

Legacy Member
Kashers zei:
De vorige keren bij duurde het telkens 1 dag. Nu is het al 3 dagen, daarom vond ik het wat raar.

Directbanking ken ik niet.

Naargelang bij welke bank je zit moet je DirectEbanking maar is proberen dan kun je gewoon een overschrijving doen en heb je toch de game direct.

deathsythe

Legacy Member
Kashers zei:
De vorige keren bij duurde het telkens 1 dag. Nu is het al 3 dagen, daarom vond ik het wat raar.

Directbanking ken ik niet.

meeste banken kunnen gewoon direct online betalen, bv ik heb belfius met zo een card readertje en dan heb je direct je download en betaling.

smon

Legacy Member
Bummer, ik wou ook QUBE. Plants vs Zombies is een goed spel, maar het heeft al zo vaak korting gekregen.

u4ea

Legacy Member
Nieuwe keuzes zen Valve games. Pff, van elke keuze tot nu toe hemmek alle games al van. :s
Behalve QUBE.:p

smon

Legacy Member
Ik zie dat Brink een flash sale is nadat het gisteren de vote verloren heeft. Mogelijk dat we games als Batman: Arkham City (en QUBE) dus nog terug zien.

u4ea

Legacy Member
I hope so.:p
Waarschuwing voor mensen met een ATI kaart die Brink willen kopen. Er zijn veel problemen met die combinatie. Ikzelf kan het spel ook niet langer als 1 minuut draaien voor het crashed.

deathsythe

Legacy Member
oee l4d2 vs hl2 vs portal2
hopelijk l4d2, kan ik het voor mijn broer kopen, de rest heb ik al.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan