u4ea
Legacy Member
The_Cat zei:Heb toch ook op qube gestemdlijkt me nog wel een fun spelletje
![]()
jeej^^
Koonut zei::ironic:
space marine is een ok tps, verwacht niet veel meer dan hetgeen ge uit de demo krijgt en ge zult er wel plezier aan beleven maar memorabel is het niet
BladeDancer35 zei:Ik heb me anders erg geamuseerd met Space Marine. Helemaal uitgespeeld, iets wat ik niet vaak doe.
Ook wel maar 5€ voor betaald en de multiplayer boeit me niet.
Pff, kblijf twijfelen. De demo vondek ok maar ni echt memorabel. Weet ni of dak het de moeite ga vinden.
Hoe lang ~ is de speeltijd van de campaign op normal?+ Is die 5 euro aan DLC de moeite? Precies alleen maar MP dingen op het eerste zicht.
lijkt me nog wel een fun spelletje
:: Max Payne :: Max Payne 3 Retail CD Key (NO STEAM)