Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

u4ea

Legacy Member
The_Cat zei:
Heb toch ook op qube gestemd :) lijkt me nog wel een fun spelletje :)

jeej^^

Koonut zei:
:ironic:

space marine is een ok tps, verwacht niet veel meer dan hetgeen ge uit de demo krijgt en ge zult er wel plezier aan beleven maar memorabel is het niet


BladeDancer35 zei:
Ik heb me anders erg geamuseerd met Space Marine. Helemaal uitgespeeld, iets wat ik niet vaak doe. :p
Ook wel maar 5€ voor betaald en de multiplayer boeit me niet.

Pff, kblijf twijfelen. De demo vondek ok maar ni echt memorabel. Weet ni of dak het de moeite ga vinden.:p Hoe lang ~ is de speeltijd van de campaign op normal?
+ Is die 5 euro aan DLC de moeite? Precies alleen maar MP dingen op het eerste zicht.

BladeDancer35

Legacy Member
u4ea zei:
Pff, kblijf twijfelen. De demo vondek ok maar ni echt memorabel. Weet ni of dak het de moeite ga vinden.:p Hoe lang ~ is de speeltijd van de campaign op normal?
+ Is die 5 euro aan DLC de moeite? Precies alleen maar MP dingen op het eerste zicht.

DLC heb ik niet gekocht. Is MP only idd. Volgens Steam heb ik er 7h over gedaan om de campaign uit te spelen.
Ik vond het de max in elk geval en ben niet eens speciaal Warhammer fan ofzo. :)

?therapy?

Legacy Member
Bioshock 2
Portal + Portal 2
Alan Wake

Gekocht :)
Nu nog aan het twijfelen tussen anno 2070 en Max Payne 3... :p

rafbanaan

Legacy Member
En we gaan Alan Wake collectie kopen, aangezien het in mijn 'must-buy'-collectie stond :P

Talis

Legacy Member
Ik twijfel ook voor max payne 3 ik speel vooral games voor hun MP is de community active genoeg op MP3?
Op PC speel ik vooral shooters en FM (2012 heb ik al) iemand goeie tip voor summer sale dan?

Depresjon

Legacy Member
aankopen so far

Lara croft GoL + dlc
Darksiders
Civ 5 dlc
Trine 2
Saints row 3
The bards tale

Ik hoop vooral dat Risen 2 een sale zou krijgen.

?therapy?

Legacy Member
Dan toch ook maar die Max Payne 3 gekocht. :) Voor die prijs kon ik het niet laten schieten. :p

Darius Craven

Legacy Member
Tot nu toe:

Alan Wake's American Nightmare
Legend of Grimrock
Ys: T he Oath in Felghana

Nog op de lijst om eventueel te kopen maar afwachten of ze nog dalen:

Toy Soldiers
Insanely Twisted Shadow Planet
Avernum: Escape From The Pit
Spellforce 2: Faith in Destiny

Raanº³

Legacy Member
Trouwens een tip voor iedereen: kijk ook regelmatig op websites buiten Steam; zo staat Skyrim (bvb) op dit moment aan € 24,06 op nuuvem ipv € 33,32 op steam :)

belgianreaver

Legacy Member
Darius Craven zei:
Tot nu toe:

Alan Wake's American Nightmare
Legend of Grimrock
Ys: T he Oath in Felghana

Nog op de lijst om eventueel te kopen maar afwachten of ze nog dalen:

Toy Soldiers
Insanely Twisted Shadow Planet
Avernum: Escape From The Pit
Spellforce 2: Faith in Destiny

Toy Soldiers heeft gisterenavond/vannacht aan -75% gestaan in de flash deals

Poepoei

Legacy Member
Raanº³ zei:
Trouwens een tip voor iedereen: kijk ook regelmatig op websites buiten Steam; zo staat Skyrim (bvb) op dit moment aan € 24,06 op nuuvem ipv € 33,32 op steam :)

Idd, op Amazon.com kan je nu Bioshock 1+2 kopen voor $ 7.49 (ook Steam versie btw).

Mijn aankopen tot nu toe: Portal Bundle, Trine 2 en Saint's Row 3. Hopelijk komt er ook nog een sale op Rochard en The Walking Dead.

Cadiuro

Legacy Member
Waarom zou het per se slecht zijn dat er veel op Super Meat Boy gestemd wordt? Dat is echt een topspel en iedereen die het nog niet heeft - die 30%, volgens iemand hier - verdient de kans om dat goedkoop aan te kunnen schaffen.

Dat gezegd zijnde, ik heb het al en heb dus op Qube gestemd :p

smon

Legacy Member
Omdat Meat Boy al meerdere keren een grote Steam korting gekregen heeft en in een aantal Indie Bundles zat.
u4ea zei:
Pff, kblijf twijfelen. De demo vondek ok maar ni echt memorabel. Weet ni of dak het de moeite ga vinden.:p Hoe lang ~ is de speeltijd van de campaign op normal?
+ Is die 5 euro aan DLC de moeite? Precies alleen maar MP dingen op het eerste zicht.
Voor €5 kan je niet echt een miskoop doen, maar ik vond het ook een zeer middelmatig spel. Vooral de combat is enorm eentonig, wat toch vreemd is voor een spel waar je niets anders doet dan Orks in mekaar timmeren.

u4ea

Legacy Member
Tip: Max payne 1 & 2 staan allebij aan €2.49.
Of €3.74 in bundle.

Vorthar

Legacy Member
u4ea zei:
Tip: Max payne 1 & 2 staan allebij aan €2.49.
Of €3.74 in bundle.

Ik heb die in de vorige sale gekocht in de rockstar pack, maar die werken hier niet fatsoenlijk. Mouse issues, krijg ze nie opgelost.

JimmyPatterson

Legacy Member
Vorthar zei:
Ik heb die in de vorige sale gekocht in de rockstar pack, maar die werken hier niet fatsoenlijk. Mouse issues, krijg ze nie opgelost.



Hier werken ze allebei perfect...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan