Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Recipe4hate zei:Ja uiteraard ga ik tot het eind van de sales wachten op NV, maar mijn vraag ging eerder over de kwaliteit, niet de prijs.
Als het spel bugged is, zoals blijkt, dan koop ik 'm liever niet...
LaCucaracha zei:zou arkham city nog een korting krijgen?
LaCucaracha zei:zou arkham city nog een korting krijgen?
Depresjon zei:zal wss al weg zijn,indien wel koop ik wss de bundel.
indien je m nog hebt,wat zoek je nog?

Kennaah zei:Wat een lame korting op Anno 2070
Hierdoor verwacht ik een even lame korting op skyrim![]()
Sorry
The Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later.

Oct zei:
Ik ga straks iig nog proberen om payday the heist te kopen. Vorige keer had ik er spijt van dat ik het niet gekocht had aan -75% en €20 vind ik toch wat te veel voor dat spel.

Kennaah zei:Ik heb ook interesse in dit spel, kunnen mss het 4 pack kopen als we nog 2 mensen vinden.
Besparen we ons nog iets meer dan een euro de man
https://www.beyondgaming.be/archive/games-general.91/steam-groepsaankopen-topic.871182

JimmyPatterson zei:Het wordt vrij snel saai en repetitief. Ook is er niet super veel variatie in de game modi dusjah.
voor die 2 euro en ne klet is alle fun die ik eruit haal wel goed ^^The_Cat zei:Heb het toch maar gekochtvoor die 2 euro en ne klet is alle fun die ik eruit haal wel goed ^^
Je geld ga je er zeker wel uithalen.JimmyPatterson zei:Ik had er bij een daily deal ook zoveel voor betaaldJe geld ga je er zeker wel uithalen.
enkel dat je je controls niet kan aanpassen stoort me wel, nu moet ik met pijltjestoetsen spelen inplaats van met zqsd want je kan de wsda niet aanpassen ><The_Cat zei:Kmoet toch zeggen dat het redelijk goed meevaltenkel dat je je controls niet kan aanpassen stoort me wel, nu moet ik met pijltjestoetsen spelen inplaats van met zqsd want je kan de wsda niet aanpassen ><

The_Cat zei:Kmoet toch zeggen dat het redelijk goed meevaltenkel dat je je controls niet kan aanpassen stoort me wel, nu moet ik met pijltjestoetsen spelen inplaats van met zqsd want je kan de wsda niet aanpassen ><