Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Recipe4hate

Legacy Member
Ja uiteraard ga ik tot het eind van de sales wachten op NV, maar mijn vraag ging eerder over de kwaliteit, niet de prijs.
Als het spel bugged is, zoals blijkt, dan koop ik 'm liever niet...

VV@rl()rd

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Ja uiteraard ga ik tot het eind van de sales wachten op NV, maar mijn vraag ging eerder over de kwaliteit, niet de prijs.
Als het spel bugged is, zoals blijkt, dan koop ik 'm liever niet...

Er zitten een paar kleine bugjes in maar de gamebreaking bugs zijn er al lang uit en dan heb je natuurlijk de karrevracht van mods die je hebt voor NV. Als je genoten hebt van Fallout3 zou je perfect moeten genieten van NV/

LaCucaracha zei:
zou arkham city nog een korting krijgen?

Dat kan niemand toch weten, tenzij er hier een insider van Valve zit maar ik denk het niet.

Brick Top

Legacy Member
'Nichegames' zoals Cliffs of Dover (flightsim), zou die nog op een extra korting kunnen rekenen de komende week? I know I know... Jullie kunnen dat ook niet rieken maar ik kan het maar is vragen hé. :p

Digishine

Legacy Member
hmmm max payne 24,99€ keer zien hoeveel het is in Dollah


edit: mjah ni veel verschil door de lage Euro

Kennaah

Legacy Member
Wat een lame korting op Anno 2070

Hierdoor verwacht ik een even lame korting op skyrim :(

Cpt. Caparzo

Legacy Member
Depresjon zei:
zal wss al weg zijn,indien wel koop ik wss de bundel.
indien je m nog hebt,wat zoek je nog?

Ik heb het nog, ik zoek niet direct iets. Aanbiedingen zijn altijd welkom :p

Oct

Legacy Member
Sorry
The Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later.

:(

Ik ga straks iig nog proberen om payday the heist te kopen. Vorige keer had ik er spijt van dat ik het niet gekocht had aan -75% en €20 vind ik toch wat te veel voor dat spel.

The_Cat

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Het wordt vrij snel saai en repetitief. Ook is er niet super veel variatie in de game modi dusjah.

Heb het toch maar gekocht :p voor die 2 euro en ne klet is alle fun die ik eruit haal wel goed ^^

JimmyPatterson

Legacy Member
The_Cat zei:
Heb het toch maar gekocht :p voor die 2 euro en ne klet is alle fun die ik eruit haal wel goed ^^


Ik had er bij een daily deal ook zoveel voor betaald:p Je geld ga je er zeker wel uithalen.

The_Cat

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Ik had er bij een daily deal ook zoveel voor betaald:p Je geld ga je er zeker wel uithalen.

Kmoet toch zeggen dat het redelijk goed meevalt :D enkel dat je je controls niet kan aanpassen stoort me wel, nu moet ik met pijltjestoetsen spelen inplaats van met zqsd want je kan de wsda niet aanpassen ><

JimmyPatterson

Legacy Member
The_Cat zei:
Kmoet toch zeggen dat het redelijk goed meevalt :D enkel dat je je controls niet kan aanpassen stoort me wel, nu moet ik met pijltjestoetsen spelen inplaats van met zqsd want je kan de wsda niet aanpassen ><

Ik speel het met een Xbox 360 controller :p

ganz

Legacy Member
The_Cat zei:
Kmoet toch zeggen dat het redelijk goed meevalt :D enkel dat je je controls niet kan aanpassen stoort me wel, nu moet ik met pijltjestoetsen spelen inplaats van met zqsd want je kan de wsda niet aanpassen ><

Kan je gewoon niet beter je toetsenbord(configuratie) aanpassen? Heb dit ook soms met games, en een simpele "alt-shift" maakt van mijn azerty een qwerty en ik kan beginnen zonder alle controls manueel te moeten aanpassen.

Shellshock

Legacy Member
Tomb Raider Anniversary + Binding of Isaac gekocht.

En ik had mezelf nochtans beloofd me te beperkten tot de games die op mijn wishlist stonden. Damn u Steam. Damn u! :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan