Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VV@rl()rd

Legacy Member
kaneda zei:
hmm zou Heroes of might and magic VI te krijgen voor minder dan nu? staat nu -50%
ben aant twijfelen, of misschien komt die wel voor -75%

Het is een daily sale, dus lager zal hij voor het moment niet komen :).

Xtralicu

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Dungeon Defenders is ook nog wel fijn met 2 :)

Jammer dat ze nog altijd niet server sided draaien. Je kan gewoon met cheat engine alles overpoweren en de server rekent dat goed.

Link_006_

Legacy Member
Net op tijd Trine 2 gekocht, nog net de demo gespeeld en was wel tof. Gelukkig had ik hier gezien dat er een pakket was, 60c dan eigenlijk maar voor trine 1.
Ben aan het twijfelen voor Darksiders nu.

Kashers

Legacy Member
Ik ga waarschijnlijk Crusader Kings II + Sword of Islam DLC kopen. Blijkbaar enige DLC die echt iets toevoegd. Hopelijk komt mijn geld rap genoeg op mijn Paypal. Heb al Deus Ex gemist, liefst geen tweede keer.

VV@rl()rd

Legacy Member
Kashers zei:
Ik ga waarschijnlijk Crusader Kings II + Sword of Islam DLC kopen. Blijkbaar enige DLC die echt iets toevoegd. Hopelijk komt mijn geld rap genoeg op mijn Paypal. Heb al Deus Ex gemist, liefst geen tweede keer.

De DLC dat je uw eigen familie kan maken is eigenlijk ook interessant.

spinx

Legacy Member
Musilitar zei:
Net Max Payne 2 gekocht, had de eerste al, enorm mee geamuseerd, en de tweede schijnt nog beter te zijn! Hoera voor games goedkoper dan een broodje van de Panos :D Wel jammer dat je een game die je al hebt uit een pack vaak niet kunt giften, anders had ik een vriend wel een plezier kunnen doen.

Max payne 2 is schitterend, installeer hem met enkele mods en je hebt eindeloos cool schietplezier...

Brick Top

Legacy Member
VV@rl()rd zei:
Terraria? ben je zeker en vast paar tientallen uren zoet mee.

u4ea zei:
Denk er wel aan da Trine 1 local coop is.:p
Magicka is ook wel leuk met meer mensen.

Enygm zei:
Rayman Origins? Ik heb het nooit gespeeld, maar de kritieken zijn toch lovend en dat lijkt me toch een beetje Trine-achtig.
Of ben ik verkeerd?

Thanks for the tips! Heb me alvast Magicka aangeschaft, ziet er wel tof uit. Die Rayman ziet er hééééél leuk uit maar staat nog vrij duur. Nog ff wachten dus.

Trine (2) is echt een prachtige franchise, alleen verneukt de co-op 99% van de puzzels imo. Als je met twee bent kan je quasi alles omzeilen met die tovenaar en zijn dozen.

belgianreaver

Legacy Member
zwaar aan 't twijfelen om Darksiders te kopen, aangezien ik zo'n games wel graag speel maar dan wel liefst op console.

Depresjon

Legacy Member
belgianreaver zei:
zwaar aan 't twijfelen om Darksiders te kopen, aangezien ik zo'n games wel graag speel maar dan wel liefst op console.

Niet twijfelen,is zn geld zeker waarsd.

btw,vergeet niet te voten mensen :p
The darkness II please.

JimmyPatterson

Legacy Member
Xtralicu zei:
Jammer dat ze nog altijd niet server sided draaien. Je kan gewoon met cheat engine alles overpoweren en de server rekent dat goed.


Daar kies jezelf voor omdat te doen natuurlijk:)
Ik spel meestal met 2 maten samen (private) en dan is dat wel fijn.

Waarom hebben mensen op GRAW2 gestemd? :(

belgianreaver

Legacy Member
Depresjon zei:
Niet twijfelen,is zn geld zeker waarsd.

btw,vergeet niet te voten mensen :p
The darkness II please.

Een vriend van me heeft me ook helpen overtuigen, en ik vote idd ook voor Darkness II :P kvond het wel jammer dat LIMBO niet is gewonnen vannacht.

Kennaah

Legacy Member
belgianreaver zei:
Een vriend van me heeft me ook helpen overtuigen, en ik vote idd ook voor Darkness II :P kvond het wel jammer dat LIMBO niet is gewonnen vannacht.

Veel mensen hebben limbo al door Humble bundle 5 dus ik wist wel dat die niet winnen

CL4P-TP

Legacy Member
Brick Top zei:
Thanks for the tips! Heb me alvast Magicka aangeschaft, ziet er wel tof uit. Die Rayman ziet er hééééél leuk uit maar staat nog vrij duur. Nog ff wachten dus.

Trine (2) is echt een prachtige franchise, alleen verneukt de co-op 99% van de puzzels imo. Als je met twee bent kan je quasi alles omzeilen met die tovenaar en zijn dozen.

Rayman Origins zal wss niet meer passeren. Dat was gisteren 1 vd eerste flash sales.

JimmyPatterson

Legacy Member
The_Cat zei:
Die hoard ziet er ook wel leuk uit om te spelen :)


Het wordt vrij snel saai en repetitief. Ook is er niet super veel variatie in de game modi dusjah.

The_Cat

Legacy Member
Belfius ffs >< wou ik iets kopen in de summer sales werkt dat nog steeds niet met die bank ><

Recipe4hate

Legacy Member
Ben aan het twijfelen of ik Fallout New Vegas niet zou aanschaffen. Het schijnt dat deze nogal buggy is, of zijn er ondertussen patches verschenen?

belgianreaver

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Ben aan het twijfelen of ik Fallout New Vegas niet zou aanschaffen. Het schijnt dat deze nogal buggy is, of zijn er ondertussen patches verschenen?

Ik zou sowieso nog eventjes wachten, de kans zit erin dat er een veel grotere korting zal zijn in de flash deals of bij het voten, fallout is nu eenmaal populair.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan