Neoken
Legacy Member
All-In zei:en welke meerwaarde bieden die samurai games?
Ge moet maar es wat reviews opzoeken hé.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
All-In zei:en welke meerwaarde bieden die samurai games?

kaneda zei:hmm zou Heroes of might and magic VI te krijgen voor minder dan nu? staat nu -50%
ben aant twijfelen, of misschien komt die wel voor -75%
.JimmyPatterson zei:Dungeon Defenders is ook nog wel fijn met 2![]()
Kashers zei:Ik ga waarschijnlijk Crusader Kings II + Sword of Islam DLC kopen. Blijkbaar enige DLC die echt iets toevoegd. Hopelijk komt mijn geld rap genoeg op mijn Paypal. Heb al Deus Ex gemist, liefst geen tweede keer.
Musilitar zei:Net Max Payne 2 gekocht, had de eerste al, enorm mee geamuseerd, en de tweede schijnt nog beter te zijn! Hoera voor games goedkoper dan een broodje van de PanosWel jammer dat je een game die je al hebt uit een pack vaak niet kunt giften, anders had ik een vriend wel een plezier kunnen doen.
VV@rl()rd zei:Terraria? ben je zeker en vast paar tientallen uren zoet mee.
u4ea zei:Denk er wel aan da Trine 1 local coop is.
Magicka is ook wel leuk met meer mensen.
Enygm zei:Rayman Origins? Ik heb het nooit gespeeld, maar de kritieken zijn toch lovend en dat lijkt me toch een beetje Trine-achtig.
Of ben ik verkeerd?
belgianreaver zei:zwaar aan 't twijfelen om Darksiders te kopen, aangezien ik zo'n games wel graag speel maar dan wel liefst op console.

Xtralicu zei:Jammer dat ze nog altijd niet server sided draaien. Je kan gewoon met cheat engine alles overpoweren en de server rekent dat goed.


Depresjon zei:Niet twijfelen,is zn geld zeker waarsd.
btw,vergeet niet te voten mensen
The darkness II please.
kvond het wel jammer dat LIMBO niet is gewonnen vannacht.belgianreaver zei:Een vriend van me heeft me ook helpen overtuigen, en ik vote idd ook voor Darkness IIkvond het wel jammer dat LIMBO niet is gewonnen vannacht.
Brick Top zei:Thanks for the tips! Heb me alvast Magicka aangeschaft, ziet er wel tof uit. Die Rayman ziet er hééééél leuk uit maar staat nog vrij duur. Nog ff wachten dus.
Trine (2) is echt een prachtige franchise, alleen verneukt de co-op 99% van de puzzels imo. Als je met twee bent kan je quasi alles omzeilen met die tovenaar en zijn dozen.
The_Cat zei:Die hoard ziet er ook wel leuk uit om te spelen![]()
Recipe4hate zei:Ben aan het twijfelen of ik Fallout New Vegas niet zou aanschaffen. Het schijnt dat deze nogal buggy is, of zijn er ondertussen patches verschenen?