Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brick Top

Legacy Member
Ik zoek nog leuke games om samen met de vriendin te spelen. Voorwaarden zijn wel dat het co-op moet zijn en met een 'vaste camera' moet zijn (anders wordt ze ziek :p). Trine 2 en Lara Croft and the guardian of light hebben we al gespeeld en vonden we héél leuk. Zijn er nog van dat soort (indie) games die jullie kunnen bedenken?

Ga me voorlopig alvast Trine 1 aanschaffen.

VV@rl()rd

Legacy Member
Brick Top zei:
Ik zoek nog leuke games om samen met de vriendin te spelen. Voorwaarden zijn wel dat het co-op moet zijn en met een 'vaste camera' moet zijn (anders wordt ze ziek :p). Trine 2 en Lara Croft and the guardian of light hebben we al gespeeld en vonden we héél leuk. Zijn er nog van dat soort (indie) games die jullie kunnen bedenken?

Ga me voorlopig alvast Trine 1 aanschaffen.

Terraria? ben je zeker en vast paar tientallen uren zoet mee.

u4ea

Legacy Member
deathsythe zei:
trine precies toch ook een kans geven, ziet er nog leuk uit.

Zien da ge het co-op kunt spelen. Maakt het X keer beter.

gegeven: X = aantal spelers in co-op.

Heb Darksiders gekocht, heeft een vrij goede reputatie op pc blijkbaar. Wel 10 gig downloaden. :(

u4ea

Legacy Member
Brick Top zei:
Ik zoek nog leuke games om samen met de vriendin te spelen. Voorwaarden zijn wel dat het co-op moet zijn en met een 'vaste camera' moet zijn (anders wordt ze ziek :p). Trine 2 en Lara Croft and the guardian of light hebben we al gespeeld en vonden we héél leuk. Zijn er nog van dat soort (indie) games die jullie kunnen bedenken?

Ga me voorlopig alvast Trine 1 aanschaffen.

Denk er wel aan da Trine 1 local coop is.:p
Magicka is ook wel leuk met meer mensen.

Enygm

Legacy Member
Brick Top zei:
Ik zoek nog leuke games om samen met de vriendin te spelen. Voorwaarden zijn wel dat het co-op moet zijn en met een 'vaste camera' moet zijn (anders wordt ze ziek :p).

Rayman Origins? Ik heb het nooit gespeeld, maar de kritieken zijn toch lovend en dat lijkt me toch een beetje Trine-achtig.
Of ben ik verkeerd?

Neoken

Legacy Member
Had wel nog goesting in een goeie strategy game, en aangezien ik Shogun 2 al gespeeld heb dan maar Crusader Kings II aangeschaft. 832mb maar, ben benieuwd. :)

Neoken

Legacy Member
Voor €10 is Shogun 2 het zeker waard. Zeer degelijke Total War telg.

Depresjon

Legacy Member
Cpt. Caparzo zei:
Wie portal 2 wilt kopen, niet doen. Ik heb hier nog altijd 1 gratis exemplaar op steam.

zal wss al weg zijn,indien wel koop ik wss de bundel.
indien je m nog hebt,wat zoek je nog?

Furiez

Legacy Member
Dus eigenlijk wacht je best met het kopen van packs, en kijk je gewoon naar daily deals?

horste

Legacy Member
ik snap niet hoe ze het zelfs durven om stronghold 3 als sale voor te stellen ><

smon

Legacy Member
Furiez zei:
Dus eigenlijk wacht je best met het kopen van packs, en kijk je gewoon naar daily deals?
Die packs worden niet goedkoper. Voor losse games inderdaad wachten op de daily/community/flash deals.

kaneda

Legacy Member
hmm zou Heroes of might and magic VI te krijgen voor minder dan nu? staat nu -50%
ben aant twijfelen, of misschien komt die wel voor -75%
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan