Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Essit

Legacy Member
Namko zei:
Legend of Grimrock de moeite?
Twijfel steeds om dat spel te kopen... :p

Niet aan beginnen als je geen geduld hebt, is old skool dungeon crawler(en niet makkelijk). Ik heb ook de laatste levels met een walktrough moeten spelen.

Maar als je de tijd ervoor hebt is het wel een goede aankoop.

CurrY

Legacy Member
Sega collection gekocht en die Indie game bundle. Maar 2 games dak al had dus not bad.

u4ea

Legacy Member
Hem the witcher 2 voor €13 nog gekocht op ne keysite. De andere 2 keuzes ook al gespeeld. :p

KnightOfCydonia

Legacy Member
Ik denk dat die Flash sales uiteindelijk gewoon ook minstens éénmaal als daily gaan komen. Als ik er één zie die me interesseert zal ik hem kopen, maar ik ga er niet elke 4-8u Steam voor controleren.

Namko

Legacy Member
Essit zei:
Niet aan beginnen als je geen geduld hebt, is old skool dungeon crawler(en niet makkelijk). Ik heb ook de laatste levels met een walktrough moeten spelen.

Maar als je de tijd ervoor hebt is het wel een goede aankoop.
Okidoki! Heb het toch gekocht, lijkt wel iets voor mij. :)

h0pje

Legacy Member
Wss de Bethesda pack kopen. Ik wou toch sowieso al Skyrim kopen en voor die prijs krijg ik er nog andere topgames bij :p

Depresjon

Legacy Member
Bethesda pack gekocht als gift voor mn broer,maar als ik naar inventory ga krijg k een grijze blok en kan ik het niet versturen.
Zonde dat zo een platform vierkant draait als er een drukke periode is.

Neoken

Legacy Member
Was van plan Batman: Arkham city en/of The Witcher 2 op te pikken mits een goeie discount. En dan wordt het wel Saints Row 3 die de meeste stemmen pakt zeker. :doh:

Shellshock

Legacy Member
Zometeen even Saints Row 3 kopen als hij -75% staat. Welke DLC ervoor is de moeite waard?

kakature

Legacy Member
Alé Saints Row, wie wil dat nu nog spelen :p


Trine 2 is een echte aanrader trouwens, schitterend spel.

DreamTheater

Legacy Member
Zopas Amnesia: The Dark Descent gekocht voor 7,49 €. Deze werd me slechts paar dagen geleden aangeraden door iemand. Goed dat ik effe heb gewacht. :)

Essit

Legacy Member
Pfff, wrom Saints Row 3... Had graag die Batman game aangekocht aan goede prijs.

Nu gevote op Limbo, maar Trine 2 is zeker ook een aanrader :)

Vandaag gekocht :

- Aliens Versus Predator Classic 2000 5(Nostalgie)
- Terraria (ziet er fun uit)
- S.T.A.L.K.E.R. : Clear Sky (Nooit gespeeld, enkel de eerste)
- GTA : San Andreas (Enige die ik nooit gespeeld heb uit de GTA reeks)

Bundles ga ik zoiezo niet kopen, omdat ik de meeste games al gespeeld heb. Tenzij mss een indie bundle die echt goed is.

smon

Legacy Member
Trine 2 koop ik zeker wanneer het die poll wint, €3.25 is geen geld.

byter

Legacy Member
Ik kan me niet inbeelden dat TW2/Batman geen daily krijgen. SR3 gekocht en trine 2 gevote ;p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan