Archief - SOY gaat Wc3 tft

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pele

Legacy Member
who the fuck is SOY ? TFT ? laat me ni lachen :/

STARCRAFT PWNS !!!!!!!!!!!!

Prospeer

Legacy Member
Wa doen die mensen nu verkeerd me tegen elkaar te babbelen???????????

Proske.

Pele

Legacy Member
WHERE IS THE HOLY GRALE ?

(19:19:54) (@sD-PayLay) gg jakie
(19:20:00) (@sD-PayLay) you have proven yourself worthy
(19:20:19) (@Dark3lf) will u join us in the quest for the holy grale?
(19:20:37) (@sD-PayLay) we have no choice , join us jakie
(19:20:42) (@ReLiX-OiA) A_A
(19:20:46) (@ReLiX-OiA) kay... ;_;
(19:21:01) (@Dark3lf) yeeeey let's go to Camelot ...


YOU WILL GIVE US THE LOCATION !!!

Hellrabbit

Legacy Member
Prospeer zei:
Wa doen die mensen nu verkeerd me tegen elkaar te babbelen???????????

Proske.


wel, blijkbaar heeft Killer nu moeite om het oorspronkelijke onderwerp nog te volgen, je weet wel, dat onderwerp dat er praktisch nooit is geweest en waar al lang alles al over gezegd geweest is


maarja, ik was even vergeten dat men op een forum nie mag posten

kaby

Legacy Member
Pele zei:
WHERE IS THE HOLY GRALE ?

(19:19:54) (@sD-PayLay) gg jakie
(19:20:00) (@sD-PayLay) you have proven yourself worthy
(19:20:19) (@Dark3lf) will u join us in the quest for the holy grale?
(19:20:37) (@sD-PayLay) we have no choice , join us jakie
(19:20:42) (@ReLiX-OiA) A_A
(19:20:46) (@ReLiX-OiA) kay... ;_;
(19:21:01) (@Dark3lf) yeeeey let's go to Camelot ...


YOU WILL GIVE US THE LOCATION !!!

on second thought let's not go to camelot, it's a silly place

Ezeh

Legacy Member
het pc spel da dr rond is gemaakt is ook wel vetjes ^^

spijtig genoeg hebk et nimeer --

[F6]Killer

Legacy Member
jeuj weer een tof aangenaam gebabbel tussen de OiA leden, die eigenlijk geen tft meer spelen mer toch komen moeien, 2 fora kunde kiezen : CS of u eigen forum. Thx

Wammes

Legacy Member
Killer is right. Ik (en killer, en waarschijnlijk veel anderen mensen ook) heb genoeg van de onzinnige posts die jullie OiA mensen steeds naar elkaar maken, doe dat op IRC ofzo -_- Zolang je niks te zeggen hebt dat iets toevoegd aan de thread, stfu plz.

Edit: Voor de mensen van OiA of andere mensen die niet vaak op fora komen een handig instructie filmpje, http://projectboil.pixel10.co.uk/posting/Posting.html

Wammes

Legacy Member
Kijk dat bedoel ik, zulke reacties hebben we niks aan. Volgende keer dat je weer eens onnodig offtopic gaat = waarschuwing, 2e keer = ban. Got the message? -_-

(okok, in de nieuwe offtopic thread die ik nu opstart mag het ofcourse, maar daarbuiten zal je moeten proberen normale replies te geven)

Musk

Legacy Member
dat van de off topicheid van de posts begrijp ik volkomen, doch viseer oia hier niet ;_;

Wammes

Legacy Member
Ja tis ofcourse niet heel OiA, maar sommigen van OiA verpesten het gewoon voor de rest. Voor de OiA-ers die wel hun best doen om normaal te posten en mensen te helpen, gj en ga rustig door met wat je bezig was :p

zotten_bal

Legacy Member
Clans clans clans ... allemaal overbodige sh*t het is tog veel beter om vrij te spelen dan moete u ni aan al die uren en regels houden enz...
IK(Anubis_Jackhall) En men broer (Grim_The_Reaper) spelen vrij en we worden alleen maar beter.
veel beter ga nimeer :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan