x8xGodx8x
Legacy Member
Ezeh zei:OiA is zo een clan, maja het is dus al een clan dus pech gehad
leg is uit want you lost me
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ezeh zei:OiA is zo een clan, maja het is dus al een clan dus pech gehad
Ezeh zei:OiA is zo een clan, maja het is dus al een clan dus pech gehad
Tesla zei:behalve dat we geen tft spelen dan? --
Tesla zei:neenee, ikke
sinds die nieuw patch werkt et spel nimeer bij mij
ni da et me veel kan schelen, want ik ben al gestopt sinds augustus vorig jaar --
anders kunde ni weten da et nimeer werkt 