Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die zin is wederzijds eh hanzoHanzo zei:aaah soy
kweet ni of ge mij nog kent ma kzat sinds het begin al bij soy voor d2 en kben zelfs is naar IRL geweest in hasseltma omdak d2 dan nimeer speelde was ek er eigelijk zowa uit
kheb wel weer zin om tft te spelen me ulle![]()
altijd welkom van mijn part ^^daar is er een recruitmentdeel van het forum voor , nie iedereen bekijkt wc3 forum... t_tWietblaadje zei:ik aangevraagt voor clan SOY ^^
hopelijk aanvaarden ze me![]()
InSaNiTy-->tony zei:dekadez zit nog nie in SOY & aan u welcoming post te zien zal et bij u ook mss nog ff dure...![]()

da zijn post op soy forum nie bepaald goeie indruk heeft gegeve, denk da niemand van ons da ga tegenspreken ...DekadeZ zei:ur point being eh?![]()
Skwieker zei:Die goeie ouwe tijden![]()
In welk channel zitte jullie op tft?![]()
here we go again ^^Hellrabbit zei:kut ... OiA .. ?
vote ban Musk +1 >_<
Vizier IznoGouD zei:Wa zedde nu me een clan die zuigt?
clan dient (zo denk ik erover) toch om mee te doen aan lans en wedstrijden ...
voor gewoon voor de fun te spelen moete toch geen clan maken zet die gewoon in u friends list ofzo.
Greetz
da zijde er meeWhahaha ^^Vizier IznoGouD zei:Wa zedde nu me een clan die zuigt?
clan dient (zo denk ik erover) toch om mee te doen aan lans en wedstrijden ...
voor gewoon voor de fun te spelen moete toch geen clan maken zet die gewoon in u friends list ofzo.
Greetz
Vizier IznoGouD zei:Wa zedde nu me een clan die zuigt?


kaby zei:tot ge in soy zit![]()
QUOTE]
Wa is er dan zo speciaal aan??