Archief - SOY gaat Wc3 tft

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

x8xGodx8x

Legacy Member
Ik x8xGodx8x-Soy (acc name btw) gaan eens SOY Warcraft devisie eens wat opkrikken. Ik zoek Warcrafter van alle leeftijden (liefst gene die zich kunne gedragen :D ) en NEE u skill speeld geen rol anders zouk zelf ni online mogen komen.

Req:

Warcraft 3 + TFT (ok tft is ni noodzakelijk)

Verdere verwijzingen om te joinen go to here Soy Recruitment Verwijs dan dat je Wacraft team wil joinen en dan zullen we wat gaan spelen he. Eerst zal het zonder tag zijn Maar vanaf 10 zijn we een geregistreerde clan dus ook Wars en zo.

tot Zo

Godja

PS: mensen die ons kennen van Diablo weten hoe leuk we zijn :D

waffel

Legacy Member
Ik ga es aanvragen é :D
Kheb men 50% in wcIII trug btw :p (ik kom van 39-45 naar 51-51 :p)
Allemaal door die reps van sk surv tege sk wizard in finale :applause:
Dit was gewoon terloops of je het nu kan schele (wss ni) of ni :p

waffel

Legacy Member
Ah moh bloody hell zit jani van landschoot van st leocollege in die clan? :p

kaby

Legacy Member
Zedjah zei:
Wat lijk je meteen een sympathieke jongen.

Hij heeft wel gelijk :)

On topic : ik hoop dat ge het trotse gevoel dat iedereen op Diablo mocht hebben dat hij een SOY'er was nu niet gaat verneuken door persee die 10 members te willen recruiten ;)

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
dekadez zit nog nie in SOY & aan u welcoming post te zien zal et bij u ook mss nog ff dure... :unsure:

@kaby : long time no see :p
nee ofc gaan we da nie doen.. mensen die member wille worde van SOY zullen eerst een bepaalde tijd same moete spele met onze actieve members op wc3 atm will & ik volgende week , mss morge terug alsk mijn nieuwe hd krijg...

bedoeling van dit is dat de clanless people met minder skill,bo of micro.. of mense die tot dusver geen clan hebbe gevonden dat ze thuishoren of thuisvoelen toch een kans krijge in een clan te zitte voor eventuele at,custum games,leute make op irls & so on... you know what i'm talking about... you've been in SOY long enough ...:p


*tot dusver mijn "nuttige" post*

waffel

Legacy Member
InSaNiTy-->tony zei:
dekadez zit nog nie in SOY & aan u welcoming post te zien zal et bij u ook mss nog ff dure... :unsure:

Mja ik heb net ne clan gejoined :p En ik speel beter dan dekadez dus eum :p

gl met clan nog

kaby

Legacy Member
InSaNiTy-->tony zei:
dekadez zit nog nie in SOY & aan u welcoming post te zien zal et bij u ook mss nog ff dure... :unsure:

@kaby : long time no see :p
nee ofc gaan we da nie doen.. mensen die member wille worde van SOY zullen eerst een bepaalde tijd same moete spele met onze actieve members op wc3 atm will & ik volgende week , mss morge terug alsk mijn nieuwe hd krijg...

bedoeling van dit is dat de clanless people met minder skill,bo of micro.. of mense die tot dusver geen clan hebbe gevonden dat ze thuishoren of thuisvoelen toch een kans krijge in een clan te zitte voor eventuele at,custum games,leute make op irls & so on... you know what i'm talking about... you've been in SOY long enough ...:p


*tot dusver mijn "nuttige" post*

Ge gaat *hard* mogen zoeken om die te vinden ...

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
kaby zei:
Ge gaat *hard* mogen zoeken om die te vinden ...
will is working on that... ik ga nog moge w8e op nieuwe hdd vo wc3 terug te installe :/

x8xGodx8x

Legacy Member
:lol: wie wil er wat spelen voor de lol en eventueel in clan verband



niemand zo te zien :( :evil:

Ezeh

Legacy Member
x8xGodx8x zei:
:lol: wie wil er wat spelen voor de lol en eventueel in clan verband



niemand zo te zien :( :evil:

OiA is zo een clan, maja het is dus al een clan dus pech gehad
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan