_Nothing_
Legacy Member
daar heb ik het bij de demo gehouden ... sprak me minder aan (alhoewel ik de animé reeks destijds ook super vond)NowItsMyTurn zei:Van mij idd. ook jeugdsentiment. Daarom kocht ik ook het spel.
34jaar hier!
mvg.
btw. Fist of the North star ook aangekocht aka Ken Le Survivant. Nog zoiets uit de goede oude tekenfilmtijd!
37 hier
gisteren mijn eerste uurtjes Seiya gespeelt. Je moet idd de reeks kennen om volledig mee te zijn. Dus echt wel iets voor de fans ... ik zat daar met een grote glimlach

