Archief - Saint Seiya: Sanctuary Battle

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NowItsMyTurn

Legacy Member
InimicaL` zei:
Heb ze al allemaal gezien hoor :) Keek vroeger al op TF1. Dan als Hades uitkwam, altijd gedownload :D Nu hopen dat het game snel in m'n bus zit!

Héhé, idem. Ge zijt ook al één van de oudere rakkers dus... :)

NowItsMyTurn

Legacy Member
InimicaL` zei:
Yup yup, 28 geworden :) Vroeger elke ochtend Club Dorothée!

Mooi! Ge zijt nog een stuk jonger of ik. Ik geloof dat Club Dorothée ermee gestopt is rond het jaar 93.

Btw. Als je van hack and slash houdt, moet je zeker eens Ninja Gaiden 3 proberen of Ninja Gaiden Sigma 2 ofzo. Als je houdt van pure actie zouden dit ook spellen moeten zijn voor u.
Wat ook niet slecht is, is Asura's Wrath, maar de top notch van de hack and slash blijft Ninja Gaiden.

mvg.

kimme1975

Legacy Member
NowItsMyTurn zei:
Mooi! Ge zijt nog een stuk jonger of ik. Ik geloof dat Club Dorothée ermee gestopt is rond het jaar 93.

Btw. Als je van hack and slash houdt, moet je zeker eens Ninja Gaiden 3 proberen of Ninja Gaiden Sigma 2 ofzo. Als je houdt van pure actie zouden dit ook spellen moeten zijn voor u.
Wat ook niet slecht is, is Asura's Wrath, maar de top notch van de hack and slash blijft Ninja Gaiden.

mvg.

Ik ben hier wss van de oudste mannen op 9lives met mijn 36 jaar :D.. En ik ben dus hack & slash-fan. Ook aan te raden is de game Blades of Time ken je die?

NowItsMyTurn

Legacy Member
kimme1975 zei:
Ik ben hier wss van de oudste mannen op 9lives met mijn 36 jaar :D.. En ik ben dus hack & slash-fan. Ook aan te raden is de game Blades of Time ken je die?

Hoor ook al in de ranglijst want ik ben 34.

Blades of Time ken ik idd. Ik heb getwijfeld om het te kopen, maar dan niet gedaan wegens het feit dat er momenteel veel spellen in mijn genre uitkomen. Het spel kost echter maar 30 euro.
Tevens heb ik de voorganger X- Blades hier nog liggen en dat spel kon me echter niet voldoende genoeg bekoren, vandaar dat het te koop staat op 9 lives :).

mvg.

Xavve

Legacy Member
Ninja Gaiden Sigma wel nog gespeeld. Maar de 3 krijgt echt slechte reviews. Maar heb nog games genoeg liggen waar ik zelfs nog moet aan beginnen dusja :D

NowItsMyTurn

Legacy Member
InimicaL` zei:
Ninja Gaiden Sigma wel nog gespeeld. Maar de 3 krijgt echt slechte reviews. Maar heb nog games genoeg liggen waar ik zelfs nog moet aan beginnen dusja :D

Veel succes met je te spelen games. Is Saint Seiya trouwens al toegekomen bij u?

mvg.

kimme1975

Legacy Member
NowItsMyTurn zei:
Veel succes met je te spelen games. Is Saint Seiya trouwens al toegekomen bij u?

mvg.

Wat is de speelduur eigenlijk van Saint Seiya?? Lang genoeg of eerder van korte duur?

Thanks mate :D

Xavve

Legacy Member
NowItsMyTurn zei:
Veel succes met je te spelen games. Is Saint Seiya trouwens al toegekomen bij u?

mvg.

Werd woensdagavond pas verzonden, dus ik verwacht het morgen of dinsdag ofzo

Xavve

Legacy Member
NowItsMyTurn zei:
Veel succes met je te spelen games. Is Saint Seiya trouwens al toegekomen bij u?

mvg.

Zat deze morgen mooi in de bus :) Vanavond eens wat spelen.

NowItsMyTurn

Legacy Member
kimme1975 zei:

Wat is de speelduur eigenlijk van Saint Seiya?? Lang genoeg of eerder van korte duur?

Thanks mate :D

Lang genoeg zal het zijn volgens ik denk. Ik speel er atm niet meer mee omdat ik een ander spel de voorkeur geef. Duurde tot nu toe al een heel eind eer ik aan de helft van het spel zit vermoed ik (de helft van de Golden Saints zijn er aan).

Het replay gehalte is ook hoog want je kan met elk character gaan spelen die je maar ziet in de game (alle gold en bronze saints).

mvg.

Xavve

Legacy Member
Voila, eerste uren achter de rug met dit game. Beetje gemengde gevoelens.
De gameplay zelf is best fun en vind ik persoonlijk reeds beter dan bv het Hades game. Het aantal minions die je echter de kop moet inbashen voor je aan een Gold Saint komt, is beetje overdreven. De fights vs de Gold Saints zijn dan echter wel weer fun. Head on op z'n kop gaan bashen is niet direct een optie :D Het verhaal is heel trouw aan de serie, al vind ik persoonlijk dat ze sommige stukken gerushed hebben. Iemand die niet de serie gezien heeft, zal bepaalde stukken niet verstaan. Al bij al, ga ik toch wel m'n uren plezier hebben met deze game. Ik zou zeggen voor de fans wel een toffe game, voor buitenstaanders zou ik hem niet direct aanraden. (behalve als je wil Trophy hunten, want het regent trophies in deze game)

NowItsMyTurn

Legacy Member
InimicaL` zei:
Voila, eerste uren achter de rug met dit game. Beetje gemengde gevoelens.
De gameplay zelf is best fun en vind ik persoonlijk reeds beter dan bv het Hades game. Het aantal minions die je echter de kop moet inbashen voor je aan een Gold Saint komt, is beetje overdreven. De fights vs de Gold Saints zijn dan echter wel weer fun. Head on op z'n kop gaan bashen is niet direct een optie :D Het verhaal is heel trouw aan de serie, al vind ik persoonlijk dat ze sommige stukken gerushed hebben. Iemand die niet de serie gezien heeft, zal bepaalde stukken niet verstaan. Al bij al, ga ik toch wel m'n uren plezier hebben met deze game. Ik zou zeggen voor de fans wel een toffe game, voor buitenstaanders zou ik hem niet direct aanraden. (behalve als je wil Trophy hunten, want het regent trophies in deze game)

Héhé, mooi zo dat het u bevalt.

Xavve

Legacy Member
Man, met die gold saints vechten is echt lekker :D Vooral shaka heeft zo'n coole skills! Ze mogen van mij direct alle andere chapters ook zo maken in games :D

halovision

Legacy Member
Ben 31 en heb ze ook allemaal gezien op TF1 (Club Dorothée). Heb er 2 games van op de PS2, maar deze stel ik nog ff uit. Mss eerst is nekeer alles herbezien en Hades voor het eerst bezien :)

Xavve

Legacy Member
halovision zei:
Ben 31 en heb ze ook allemaal gezien op TF1 (Club Dorothée). Heb er 2 games van op de PS2, maar deze stel ik nog ff uit. Mss eerst is nekeer alles herbezien en Hades voor het eerst bezien :)

Hades vond ik persoonlijk echt de moeite! Kmoet trouwens de laatste afleveringen daarvan nog bekijken! Toen waren er nog geen subs beschikbaar :( En m'n japans is nogal beperkt ^^

NowItsMyTurn

Legacy Member
Héhé, heb vroeger in de tijd alle DVD's gekocht.

- films
- Hades,
- Poseidon,
- Sanctuary

Er zijn ook recente uitgekomen: The lost canvas.

't Is de moeite om deze eens te bekijken.

mvg.

_Nothing_

Legacy Member
NowItsMyTurn zei:
Héhé, heb vroeger in de tijd alle DVD's gekocht.

- films
- Hades,
- Poseidon,
- Sanctuary

Er zijn ook recente uitgekomen: The lost canvas.

't Is de moeite om deze eens te bekijken.

mvg.
Lost canvas vorig week end uitgezien :bow: ... dit spel kon ik dus echt ni laten liggen. Jeugdsentiment alom (yep, ook ik behoor tot de +30 club ... sta tot hiertoe zelfs op kop :s)

ben benieuwd :applause:

NowItsMyTurn

Legacy Member
_Nothing_ zei:
Lost canvas vorig week end uitgezien :bow: ... dit spel kon ik dus echt ni laten liggen. Jeugdsentiment alom (yep, ook ik behoor tot de +30 club ... sta tot hiertoe zelfs op kop :s)

ben benieuwd :applause:

Van mij idd. ook jeugdsentiment. Daarom kocht ik ook het spel.

34jaar hier!

mvg.

btw. Fist of the North star ook aangekocht aka Ken Le Survivant. Nog zoiets uit de goede oude tekenfilmtijd!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan