NowItsMyTurn
Legacy Member
InimicaL` zei:Heb ze al allemaal gezien hoorKeek vroeger al op TF1. Dan als Hades uitkwam, altijd gedownload
Nu hopen dat het game snel in m'n bus zit!
Héhé, idem. Ge zijt ook al één van de oudere rakkers dus...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
InimicaL` zei:Heb ze al allemaal gezien hoorKeek vroeger al op TF1. Dan als Hades uitkwam, altijd gedownload
Nu hopen dat het game snel in m'n bus zit!

NowItsMyTurn zei:Héhé, idem. Ge zijt ook al één van de oudere rakkers dus...![]()
Vroeger elke ochtend Club Dorothée!InimicaL` zei:Yup yup, 28 gewordenVroeger elke ochtend Club Dorothée!
NowItsMyTurn zei:Mooi! Ge zijt nog een stuk jonger of ik. Ik geloof dat Club Dorothée ermee gestopt is rond het jaar 93.
Btw. Als je van hack and slash houdt, moet je zeker eens Ninja Gaiden 3 proberen of Ninja Gaiden Sigma 2 ofzo. Als je houdt van pure actie zouden dit ook spellen moeten zijn voor u.
Wat ook niet slecht is, is Asura's Wrath, maar de top notch van de hack and slash blijft Ninja Gaiden.
mvg.
.. En ik ben dus hack & slash-fan. Ook aan te raden is de game Blades of Time ken je die?kimme1975 zei:Ik ben hier wss van de oudste mannen op 9lives met mijn 36 jaar.. En ik ben dus hack & slash-fan. Ook aan te raden is de game Blades of Time ken je die?
.InimicaL` zei:Ninja Gaiden Sigma wel nog gespeeld. Maar de 3 krijgt echt slechte reviews. Maar heb nog games genoeg liggen waar ik zelfs nog moet aan beginnen dusja![]()
NowItsMyTurn zei:Veel succes met je te spelen games. Is Saint Seiya trouwens al toegekomen bij u?
mvg.

NowItsMyTurn zei:Veel succes met je te spelen games. Is Saint Seiya trouwens al toegekomen bij u?
mvg.
NowItsMyTurn zei:Veel succes met je te spelen games. Is Saint Seiya trouwens al toegekomen bij u?
mvg.
Vanavond eens wat spelen.kimme1975 zei:
Wat is de speelduur eigenlijk van Saint Seiya?? Lang genoeg of eerder van korte duur?
Thanks mate![]()
Het verhaal is heel trouw aan de serie, al vind ik persoonlijk dat ze sommige stukken gerushed hebben. Iemand die niet de serie gezien heeft, zal bepaalde stukken niet verstaan. Al bij al, ga ik toch wel m'n uren plezier hebben met deze game. Ik zou zeggen voor de fans wel een toffe game, voor buitenstaanders zou ik hem niet direct aanraden. (behalve als je wil Trophy hunten, want het regent trophies in deze game)InimicaL` zei:Voila, eerste uren achter de rug met dit game. Beetje gemengde gevoelens.
De gameplay zelf is best fun en vind ik persoonlijk reeds beter dan bv het Hades game. Het aantal minions die je echter de kop moet inbashen voor je aan een Gold Saint komt, is beetje overdreven. De fights vs de Gold Saints zijn dan echter wel weer fun. Head on op z'n kop gaan bashen is niet direct een optieHet verhaal is heel trouw aan de serie, al vind ik persoonlijk dat ze sommige stukken gerushed hebben. Iemand die niet de serie gezien heeft, zal bepaalde stukken niet verstaan. Al bij al, ga ik toch wel m'n uren plezier hebben met deze game. Ik zou zeggen voor de fans wel een toffe game, voor buitenstaanders zou ik hem niet direct aanraden. (behalve als je wil Trophy hunten, want het regent trophies in deze game)
halovision zei:Ben 31 en heb ze ook allemaal gezien op TF1 (Club Dorothée). Heb er 2 games van op de PS2, maar deze stel ik nog ff uit. Mss eerst is nekeer alles herbezien en Hades voor het eerst bezien![]()
En m'n japans is nogal beperkt ^^Lost canvas vorig week end uitgezienNowItsMyTurn zei:Héhé, heb vroeger in de tijd alle DVD's gekocht.
- films
- Hades,
- Poseidon,
- Sanctuary
Er zijn ook recente uitgekomen: The lost canvas.
't Is de moeite om deze eens te bekijken.
mvg.
... dit spel kon ik dus echt ni laten liggen. Jeugdsentiment alom (yep, ook ik behoor tot de +30 club ... sta tot hiertoe zelfs op kop
)_Nothing_ zei:Lost canvas vorig week end uitgezien... dit spel kon ik dus echt ni laten liggen. Jeugdsentiment alom (yep, ook ik behoor tot de +30 club ... sta tot hiertoe zelfs op kop
)
ben benieuwd :applause: