Archief - Saint Seiya: Sanctuary Battle

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_box_sssb.jpg


officiële site

release: 16 maart 2012
genre: action
dev: Dimps

>>> GameTrailers | Metacritic


Naar de gelijknamige anime, bij ons vooral bekend onder de Franstalige naam Les Chevaliers du Zodiaque.

Sanctuary Battle will immerse players in the most popular drama from Saint Seiya: the Sanctuary, as Seiya and his companions fight side by side to defeat the gold saints of the twelve palaces and protect Athena. As players complete quests and progress through the twelve levels, they can inflict tremendous damage on their foes with fast-paced Cosmo power-up attacks.

The game’s environments, characters, Myth Cloths and enemies have been designed to be faithful to the anime. Featuring the original Japanese voiceover, the game will offer the most complete mythical Saint Seiya experience ever

image_saint_seiya_sanctuary_battle-16229-2347_0018.jpg


image_saint_seiya_sanctuary_battle-16229-2347_0030.jpg

Toine79

Legacy Member
Man dat was van in de tijd dat ik woensdagnamiddag naar Club Dorothé keek.
Jeugdherinneringen: ik word oud :sad:

M-Boy

Legacy Member
Toine23 zei:
Man dat was van in de tijd dat ik woensdagnamiddag naar Club Dorothé keek.
Jeugdherinneringen: ik word oud :sad:

Ja, ik ken dat gevoel :p

Leuk voor de PS3 mensen, maar lijkt me eerder een verbeterde versie (grafisch dan) van de PS2 game.

Xavve

Legacy Member
Oh zalig! Grote fan van de anime serie hier :) Die op PS2 viel ook goed mee. Zo te zien zal het combinatie worden van hack & slash en beat em up. Ik hou deze alvast goed in de gaten!

M-Boy

Legacy Member
Zelf ook een grote fan van de serie, maar ik bekijk deze toch met enige argwaan. Het zelfde doen als op de PS2, met enig verschil dat de grafische kwaliteit stukken beter is... ik weet het niet hoor...

M-Boy

Legacy Member
ja idd, vond ik ook, is praktisch het zelfde zoals de versie van de PS2

M-Boy

Legacy Member
De PS2 versie was grotendeels het zelfde zoals de Hades versie, alleen dan met de oude harnassen en met de gouden ridders. Je kon dan ook zilveren ridders vrijspelen en afzonderlijk een doorloop met bashtrash door de tempels doen.

Het is voor de PS3 anders en beter, ook qua grafische kwaliteit, maar ik kan me maar niet van het "pokémon-gevoel" ontdoen, zo van : dé titel is het zelfde, de spelers zijn het zelfde, zij het net iets je mooier, zelfde voor het thema, maar voor de rest geeft het mij het gevoel dat ik 2 keer zou betalen voor het zelfde. Ik ga er in elk geval, hoe fan ik er ook van ben, daarvoor geen PS3 voor aanschaffen.

Je zou ondertussen toch wel al verwachten dat ze iets met Poseidon of Asgarde of iets waarin de harnassen evolueren naar de divine harnassen, zouden doen, maar ze blijven precies zoals bij Pokémon hangen bij het oude, met net altijd dat ietsje iets anders...

_Nothing_

Legacy Member
Toine23 zei:
Man dat was van in de tijd dat ik woensdagnamiddag naar Club Dorothé keek.
Jeugdherinneringen: ik word oud :sad:
idem hier ... 100% jeugdsentiment ... die zullen we wel in huis halen :D

chellesan

Legacy Member
Toine23 zei:
Man dat was van in de tijd dat ik woensdagnamiddag naar Club Dorothé keek.
Jeugdherinneringen: ik word oud :sad:

ik ben ook oud want keek er als kind ook hene, maar verstond er niks van lol

Goldrusher

Legacy Member
Limited Editions

(slechts 5000 stuks van elk)


€89,99

BlQcD.jpg



€149,99

ZYrxr.jpg

Xavve

Legacy Member
Kzie al die ****** al met zo'n kroontje lopen :p Spel komt sowieso in huis, ik vond het persoonlijk de leukste setting van Saint Seiya.

Release (Europa?) volgens The Hut zou 16 maart zijn.

devilution.be

Legacy Member
Hades ftw :p Maar ik ben toch ook al blij met deze. Waar kan je die collectors kopen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan